Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LastFM har alltid (iallefall på min Mac) startet samtidig med iTunes, så det er nok slik at LastFM inneholder noe kode for å knyttes opp mot iTunes. Starter man derimot LastFM-klienten alene, spretter (heldigvis) ikke iTunes opp.

 

Er den nye iPod Touch så pen altså? Jeg likte nå det gamle designet veldig veldig godt!

Lenke til kommentar

Må si jeg er godt fornøyd med gårdagens keynote, nye nano er fresh, og da bokstavlig talt. Den ser lekker ut, sammtidig som produksjonen av den ikke er særlig skadelig for miljøet ;) Nye Touch ser også utrolig flott ut, nå prikk lik en iPhone 3G! Det eneste punktet som irriterer meg er at det ENDA ikke er kommet Nike+ støtte inn i iPhone, i form av en oppdatering eller egen enhet!

Lenke til kommentar

Uh! Her har det skjedd mye. Men hva skjer med at DB skrev at Classic fikk større kapasitet? :hm:

 

Tror uansett jeg skal ha meg en nano, den ser så sjukt fresh ut!

 

Skulle ønske man kunne levere inn MBPen sin som innbytte + mellomlegg for å få en ny en ^^

 

Edit: Btw, noen som vet hvordan man henter ned albumbilder?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Edit: Btw, noen som vet hvordan man henter ned albumbilder?

Om du har en iTunes Store konto, så er det bare å merke antall sanger / albumet --> Høyreklikke --> Hent albumbilde :)

 

Om du ikke har en iTunes Store konto, så må du hente fra nettet. Du kopierer bildet --> merker antall sanger / albumet --> Høyreklikke på "Flytt albumbilde hit" nederst til venstre i iTunes (om du ikke ser den, så må du klikke på den lille pila som peker oppover med en firkant rundt nederst til venstre i iTunes) --> Lim inn :)

 

Edit: D'oh! Går ut ifra at du mente i OSX.. Jeg skrev hvordan man gjorde det i Windows.. :!:

Menmen.. Går vel for det samme, gjør det ikke?? :innocent:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...