Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Til dere som bruker Firefox på Macen og er glade i internet revolusjoner:

http://dinside.no/data/programvare/interne.../art784223.html

 

Les, nyt og bli overbevist.

 

Jeg er har sett lyset!

Har brukt Ubiquity i ei ukes tid nå, selv om det er snakk om tidlig alpha så er det svært nyttig. Artig. Gleder meg til å se utviklingen fremover.

 

Det jeg synes er overraskende er hvor utrolig stabilt Ubiquity er, til å være versjon 0.1 Alpha. Det skal ikke være mulig ;) Utrolig flott konsept, og som du sier, utviklingen kan bli helt enorm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apple betaler afaik ikkje for produktplassering: http://www.applematters.com/article/apples...duct-placement/

Selvsagt gjør de det, på en eller annen måte. Enten ved overføringer av hard cash eller ved å låne ut/gi bort produkter.

 

Note to self: Les hele artikkelen ...

 

e: I hvert fall i tilfeller hvor det fokuseres spesiellt på produktet, f.eks. ved name dropping eller zooming på produktet.

Endret av Thlom
Lenke til kommentar

Ikke at jeg vet mer enn dere altså, men er det ikke mer trolig at Mac-ene kommer på nyåret istedet? Er det ikke da de større updatsene finner sted?

Please correct me if i'm wrong. :)

Men er rimelig sikker på oppdatering av iPodene.. ihvertfall Nanoen (bombe..) .

 

Selv håper jeg på oppdatering av MacBook Pro-en :)

 

Edit:

@TiduZ: Morsom den ene kommentaren der.. "I just came in my pants."

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Er vel ganske sikkert at det blir iPod oppdatering, det kan virkelig trenges! Er ikke noe stor fan av det som liksom skal være det nye Nano designet da... Det gammle er tross alt bare ett år gammelt! Synes det blir litt latterlig av Apple å bytte design hvert år liksom, blir dumt for oss forbrukere med tanke på ekstrautstyr..

 

Men er det noen som kan gi meg et hint på hvilket filsystem jeg skal bruke på min nye 1 TB mybook studio edition?? Jeg hadde tenkt å både bruke disken til OSX og Windows, og eneste valger da ser ut til å være FAT32, noe jeg overhode ikke er veldig sugen på... Noe alternativ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...