Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fill me in. Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar og det er en PC fra Apple som står høyest på listen akkurat nå, da især Pro og Air. (...)

Ehem..? :hrm:

Tss. neida.. :p

 

Som jeg har nevnt tidligere her, så tenker jeg på å kjøpe en MBP. Vil også få med meg neste update. Når tror folket at denne updaten vil komme? I neste Macworld konferanse i januar?

Det er lenge... :cry:

Lenke til kommentar

@Kallileo:

Hvorfor vil du vente på neste update? MBP per i dag er en kjempemaskin, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil vente. Som forbruker vil du sannsynligvis aldri merke noe stor forskjell på dagens MBP og den oppdaterte. Merker du virkelig om det tar 5 sekunder eller 4.5 sekunder å gjøre noe i Photoshop?

Trenger du maskinen nå? Kjøp. Hvis du kan vente venter du.

Lenke til kommentar
@Kallileo:

Hvorfor vil du vente på neste update? MBP per i dag er en kjempemaskin, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil vente. Som forbruker vil du sannsynligvis aldri merke noe stor forskjell på dagens MBP og den oppdaterte. Merker du virkelig om det tar 5 sekunder eller 4.5 sekunder å gjøre noe i Photoshop?

Trenger du maskinen nå? Kjøp. Hvis du kan vente venter du.

Trenger vel egentlig ikke maskinen nå, så jeg har lyst til å vente. Jeg lurer på om det er noe annet enn improvments som blir sluppet i Snow Leopard og ellers på MBP-en og.. Og om den kommer til å se lik ut? :hmm: Har fått inntrykk av at det her kommer til å bli for det meste stabilitetsforbedringer, batteri, osv. :dontgetit:

 

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro

Lenke til kommentar
Fikk nettop mitt nye USB-keyboard. Wireless Keyboard gikk i søppela nå i sommer etter at batteriene smeltet i den. :( Fungerte en liten stund etterpå, men etter en stund ville den ikke på og en hau med "flass" kom ut av batterikammeret når jeg åpnet det. Ikke bra. Tror USB blir litt sikrere :)

 

hørt om det ja ; / Men fikk du ikke en ny da?

Lenke til kommentar
Finnes det mini-DVI til HDMI adapter? Er absolutt ingenting HDMI å spore på eplehuset sin nettbutikk..

 

LINK[/url]]Mini-DVI to DVI to HDMI = BeautifulWritten by SJ from chandler

 

Aug 18, 2008

 

I bought this and a generic DVI to HDMI cable to hook my HDTV up to my laptop. I was amazed by how simple it was. Here are the ste…Read moreps I followed:

 

1. Plug everything together.

2. Instant 1080i output to the TV, it even knew it was a Sony TV.

 

I am giving this 5 stars to augment all the morons that gave it one.

Vet ikke om det hjelper deg.

Lenke til kommentar

Mighty Mouse? Jau, har den her hos meg. Er absolutt ikke noen god ergonomi på den, og ikke noe særlig god sensitivitet på forskjellige underlag, så ved mindre du bare vil ha den pga. bluetooth(hvem faen trenger flere ting å sette i USB-porten?) så kan en få bedre ting fra Logitech eller andre musmakere der ute :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...