Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Things er en god todo-applikasjon som også tilbyr "avansert" synkroniserering med iCal. Finnes både til iPhone og OS X(synkroniserer ikke enda, men det kommer i neste versjon om jeg har forstått det riktig).

Og da kom iphone Things 1.1 og Things 0.9.4 med mulighet for synkronisering. Brillefint.

Lenke til kommentar

  • Things : ca. 250,- for desktop app og iPhone app. uavhengig av nettilgang
     
  • RTM: 190 ,- for Pro som gir aksess til optimaliserte sider for iPhone, trenger nettilgang via iPhone, trenger ikke det på desktopen takke være Google Gears og har støtte for Quicksilver (<3)
     
  • Omnifocus: 539,-(!!) for desktop app og iPhone app. Har også støtte for quicksilver for noen av mulighetene den har.

Tror RTM blir det som er mest gunstig for min del om jeg skulle valgt en av dem. Er det noen som har andre alternativer for gjøremålslister med iPhone apps/nettsider som kan være nyttige å kjenne til?

Lenke til kommentar

Hvis du syncer iPhonen din 10 ganger om dagen lurer jeg virkelig på hva du driver med... Og jeg fikk selv erfare at sikkerthetskopiering hver gang man syncer lønner seg, da jeg måtte restore telefonen min for en tid tilbake.. Hadde fått mange SMS-er som var viktige både for meg og andre, som jeg ville mistet hvis jeg ikke hadde tatt sikkerthetskopi av telefonen så ofte.

 

Men igjen: 10 ganger om dagen?!

Lenke til kommentar

Sikkert overdrevet for effekt, men for folk som ikke vil betale 99$ for Mobile Me og heller synce kalendere og kontakter et par ganger ekstra per dag når de er nær maskinen sin så er vel det fint om de ikke må ha en backup.

 

Mens jeg har deg her, Jesper, vet du om det er mulighet for at jeg kan kjøpe en egen disk til min Macbook Pro og får den installert av autorisert personell i en apple butikk uten at det begynner å skurre på servicerettigheter om jeg senere får problemer? Ønsker å utvide kapasiteten i selve maskinen men prisene på diskene kombinert med installasjon virker å ha blodpris på eplehuset her i Trondheim.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...