Liquidkey Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Da laster du ned trialen fra apple Nettopp, du må ha trialen for å få kjøpt tilgangsnøkkel separat. Og da laster du bare ned trial igjen når du skal gjeninstallere. Ja, det burde jeg ha klart å tenkt ut selv Takk! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Finnes det no kommando liste over alle symbolene. f,eks "(bare i enkel) og de som ikke er så bøyd (), men mer halv firkant Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du mener ' (som finnes ved siden av 1-tallet) og []? [] er alt og hhv. 8 og 9. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 haha, det var ikke værre enn det nei ; / Trodde at den som var vedsiden av 1 var det motsatte av ` Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Beste "MSN-lignende"-program? Jeg bruker adium atm, men er ikke helt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Du må nesten beskrive hva du er ute etter i en IM-klient, om du ikke er fornøyd med Adium. Blir vel ikke mer MSN liknende enn MSN for Mac, gjør det vel? Endret 13. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg planlegger å selje min HP og kjøpe en MacBook Pro istedet. Og jeg har endelig fått grønt lys ifra mamma (etter maaaasse fram og tilbake, masing og kverulering ) Men bør jeg vente med å kjøpe til neste oppdatering? Og i så fall, hvor lenge? Jeg har litt lyst til å vente til etter neste update http://guides.macrumors.com/MacBook_Pro_Buyer%27s_Guide Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvis jeg ikke tar feil så må du nesten vente å se om de oppdatterer rundt januar, hvor konferansen holdes et sted ; ) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvis jeg ikke tar feil så må du nesten vente å se om de oppdatterer rundt januar, hvor konferansen holdes et sted ; ) Whooa! Januar??! Det er jo aages til jo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Statistikken sier at den skal oppdateres snart da, ikke nødvendigvis i januar. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du må nesten beskrive hva du er ute etter i en IM-klient, om du ikke er fornøyd med Adium. Blir vel ikke mer MSN liknende enn MSN for Mac, gjør det vel? Er ikke ute etter noe som er mest mulig likt Messenger, men bare det beste. Adium er lit kroglete synes jeg. Hva bruker folket her? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tror de aller fleste her bruker Adium, og så er det vel et par på aMSN og Mercury? Forøvrig ser ikke jeg problemet med at Adium ikke ligner på MSN Messenger, for den er grisestygg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruker Adium, vil aldri bruke noe annet. Webcam kan dra til helvete, en så sømløs og god klient som Adium veier opp for mangelen på webcam. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi har 4 Mac'ar, 1 PC og 1 PS3 i huset. Får vi kjørt PCen og PS3en på Airport? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja? Det skal da ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruker Adium, vil aldri bruke noe annet. Webcam kan dra til helvete, en så sømløs og god klient som Adium veier opp for mangelen på webcam. Enig. I tillegg tar Adium mye mindre plass på sjermen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi har 4 Mac'ar, 1 PC og 1 PS3 i huset. Får vi kjørt PCen og PS3en på Airport? Kjøp også Nullriver Medialink – da kan du streame film/musikk/bilder osv. fra Mac->PS3. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sendt til BERGEN, NO 13 Aug 2008Beregnet leveringsdato (kan bli endret) 26 Aug 2008 (kan bli endret) Tar det virkelig nesten to lange uker før Macbooken er i hus? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er semesterstart, tusenvis av nye studenter verden over som skal ha seg en mac, da er det bare å beleire seg på litt ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå