foorex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har helt like til min MBP. Virker veldig bra Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 På 24" skjerm. Hva er det på sidene? Adium på venstre side, Twitteriffic på Høyre vel. Selv bruker jeg så mye plass jeg mens jeg har oppe de verktøyene jeg trenger. Ting som MSN og andre ting som ikke trenger å være oppe hele tiden gjemmes og er ledige på sidene av skjermen eller via snarveier, eller de kommer opp automatisk når noe skjer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva heter stilen på adiumen du bruker? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ser mer ut som Decay, med Contact Bubbles og svært stor gjennomsiktighet. Endret 4. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvor er det jeg finner ram igjen? Skal kjøpe meg 4GB ram, men husker ikke hvor jeg fant det. Koster 300kroner for 2Gb eller no.. noen som vet hvor det var? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvor er det jeg finner ram igjen? Skal kjøpe meg 4GB ram, men husker ikke hvor jeg fant det. Koster 300kroner for 2Gb eller no.. noen som vet hvor det var? Minnekonfiguratoren til MPX? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Feil på begge som prøvde å gjette. Listevisning er fra temaet "See Through Me", mens fargetemaet er fra et tema jeg fikk fra en fyr for lenge siden. "See Through Me" har også et fargetema, og det er noe lysere. Dette kan du endre selv for å få andre farger. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvor er det jeg finner ram igjen? Skal kjøpe meg 4GB ram, men husker ikke hvor jeg fant det. Koster 300kroner for 2Gb eller no.. noen som vet hvor det var? Minnekonfiguratoren til MPX? tenkte på en nett side. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvor er det jeg finner ram igjen? Skal kjøpe meg 4GB ram, men husker ikke hvor jeg fant det. Koster 300kroner for 2Gb eller no.. noen som vet hvor det var? Minnekonfiguratoren til MPX? tenkte på en nett side. RAM for Mac på komplett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Den RAMen de selger på Komplett for Mac er i flere tilfeller billigere som "vanlig" versjon uten Apple-brandingen. @Henry9: Hva slags MacBook har du? Hvilken generasjon? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har fått det "nye" Apple-tastaturet nå. Utrolig digg å bruke. Forøvrig skrotes MacBook Pro-prosjektet, jeg går heller for en iMac med 4GB RAM. Har tross alt en MacBook fra før av som enda funker kjempebra. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) @Heilage: Trådløst eller med kabel? Har selv det trådløse, utrolig komfortabelt. Endret 5. august 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 @Heilage: Trådløst eller med kabel? Har selv det trådløse, utrolig komfortabelt. Kablet, siden jeg sitter via en KVM. Orker ikke å parre det trådløse mot to BT-enheter. Blir håpløst. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Den RAMen de selger på Komplett for Mac er i flere tilfeller billigere som "vanlig" versjon uten Apple-brandingen. @Henry9: Hva slags MacBook har du? Hvilken generasjon? Har Imac.. Fant de ram brikkene nå Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Om jeg setter ipoden min til manual oranisering av musikk, kan jeg da koble til ipoden min via usb og høre på sangene i iTunes rett fra ipoden? Som om ipoden blir en eksterndisk med musikk på en måte. Har alltid kjørt synkronisert ipod, så vet ikke hvordan det der fungerer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Om jeg setter ipoden min til manual oranisering av musikk, kan jeg da koble til ipoden min via usb og høre på sangene i iTunes rett fra ipoden? Som om ipoden blir en eksterndisk med musikk på en måte. Har alltid kjørt synkronisert ipod, så vet ikke hvordan det der fungerer. Det er sånn det funker ja. Jeg synes det er veldig praktisk. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Herlig. Da slipper jeg å ta med eksterne disken hver gang jeg vil høre musikk fra macen iPoden er jo med over alt hvor jeg går uansett. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bestillte MacBook Pro i går. Aldri hatt Mac før så blir spennende å få prøvd ut. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bestillte MacBook Pro i går. Aldri hatt Mac før så blir spennende å få prøvd ut. Gratulerer Jeg fikk Macbook Pro for et halv år siden selv. Har aldri vært så tilfreds med en computer noensinne; hva gjelder design (både hardware og software) brukervennlighet, og ikke minst geniale løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå