Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
235441.jpeg

På 24" skjerm.

Hva er det på sidene?

Adium på venstre side, Twitteriffic på Høyre vel.

Selv bruker jeg så mye plass jeg mens jeg har oppe de verktøyene jeg trenger. Ting som MSN og andre ting som ikke trenger å være oppe hele tiden gjemmes og er ledige på sidene av skjermen eller via snarveier, eller de kommer opp automatisk når noe skjer.

Lenke til kommentar

Feil på begge som prøvde å gjette.

Listevisning er fra temaet "See Through Me", mens fargetemaet er fra et tema jeg fikk fra en fyr for lenge siden.

"See Through Me" har også et fargetema, og det er noe lysere. Dette kan du endre selv for å få andre farger.

Lenke til kommentar

Om jeg setter ipoden min til manual oranisering av musikk, kan jeg da koble til ipoden min via usb og høre på sangene i iTunes rett fra ipoden? Som om ipoden blir en eksterndisk med musikk på en måte. Har alltid kjørt synkronisert ipod, så vet ikke hvordan det der fungerer.

Lenke til kommentar
Om jeg setter ipoden min til manual oranisering av musikk, kan jeg da koble til ipoden min via usb og høre på sangene i iTunes rett fra ipoden? Som om ipoden blir en eksterndisk med musikk på en måte. Har alltid kjørt synkronisert ipod, så vet ikke hvordan det der fungerer.

Det er sånn det funker ja. Jeg synes det er veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Bestillte MacBook Pro i går. Aldri hatt Mac før så blir spennende å få prøvd ut. :D

Gratulerer :)

Jeg fikk Macbook Pro for et halv år siden selv. Har aldri vært så tilfreds med en computer noensinne; hva gjelder design (både hardware og software) brukervennlighet, og ikke minst geniale løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...