Trynemjoel Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva er det "content" gjør/er for noe? Er den med i Final Cut studio 2 pakken? Final Cut Studio pakken har noen DVDer med Content ja. 3 stk Audio content 1 med motion content og 1 med DVD studio pro content. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Går det ann å skifte bakgrunns bilde på eksterne skjermer? Får bare den vanlige "Space"-bakgrunnen:/ Med mindre man velger "like skjermer" EDIT: Fant ut ;p glemte at "option"(som lå helt bakerst av alle vinduet, wierd) for den andre skjermen kom opp der isteden for på hovedskjermen, Endret 2. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det kommer et vindu for hver skjerm ja, for å velge bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ahh, jeg kunne gjerne sittet sånn som dette hver dag, men da hadde det ikke blitt mye ordentlig jobbing på meg: Ja, det er pulten min atm, hvis dere skulle være i tvil. iMacen er bare lånt, dessverre Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har en liten 2.5" ekstern harddisk med både FireWire og USB. Siden denne er veldig grei å ta med seg, tenkte jeg at jeg kan bruke den til å ha filmer på. Dette er jo kjempegreit når jeg besøker venner, og da kan vi overføre til og fra hverandre. Eneste problemet er at de bruker Windows, og jeg bruker Mac. Hva er den greieste løsningen da? Skal jeg formatere i FAT32? NTFS og ha NTFS-3G-drivere på Macen min? Ha den i HFS+ og med en liten FAT32-partisjon med MacDrive på? Vil NTFS og NTFS-3G-drivere på Macen gi bedre hastigheter enn FAT32? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Installer denne på Windowsburkene: http://hem.bredband.net/catacombae/hfsx.html Jeg har ikke testet programmet selv, men det skal visst fungere greit. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du kan også vurdere å kjøpe inn macdrive, et windowsprogram for å lese macpartisjonene dine. Det fungerer nå i tillegg på vista 64bit, noe som endelig gjør det brukbart for min del. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har ikke noe annet enn problemer med 64bit windows, så jeg skygger unna så lenge ingen kan vise noen nevneverdige fordeler med det for å rettferdiggjøre svetter og tårer som spilles hver gang jeg skal foreta instalasjon av de forskjellige programmene og driverene mine i 64bit Windows Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Rexinor, do tell! Hvilke problemer snakker du om? Vista 64bit funker strålende her. Nå gidder jeg ikke gå tilbake til pirate-xp heller, min msdnaa-nøkkel til vista 64 funker ypperlig, det samme gjør de programma jeg kjører på vista ;D Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er bare diverse problemer som jeg støter på konstant på 64-bit versjonen som jeg ikke møter på 32-bit, og det er ikke alt, om noe som er Microsoft sin feil, men det er en del programmer der uten, som jeg vil bruke, som ikke virker å ha tatt til hensyn 64-bit windows og det er da lettere når jeg ikke finner noen ytelsesfroskjel å heller kjøre 32-bit Vista og XP snarere enn 64-bit. For å nevne et eksempel, så vil ikke Airfoil Speakers virke på 2 forskjellige Vista 64-bit versjoner som er i huset. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvilken av hvit og sort iPhone liker dere best? Selv må jeg si at hvit virker overraskende bra! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har ikke fått sett en hvit en i person, men har troen på at den sorte som nå ligger på postkontoret og venter på meg er noe stiligere, men mer merkbar når det kommer til skraper og lignende på baksiden. Derfor har jeg også bestillt et Invisible Shield fra Zagg.com Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvordan har dere vinduene mens dere jobber med fler programmer? Jeg føler at fullscreen er en gammel windows vane. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heisann. Jeg vurderer å gå fra 2gb til 4gb på min MBP.. MEN hvor stor forksjell merker en egentlig fra 2gb til 4gb? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kjem an på. Hvis du driv med foto/video/musikk el. er forskjeller STOR. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Okey, Men da tror jeg går for det. Men er det noen som kan anbefale noen gode ram? - Takk Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er bare å finne frem maskinen din hos MPX sin minnekonfigurator. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 På 24" skjerm. Hva er det på sidene? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er bare å finne frem maskinen din hos MPX sin minnekonfigurator. Testet den og fikk opp denne! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89158 Gode? Har bare lyst til å være helt sikker før jeg bestiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå