Henry9 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fikser det ikkke jeg :S Hva er det jeg skal slette? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 .dmg filen som inneholder Windows Messenger. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 http://www.silvermac.com/2006/how-to-install-application/ Eller bare Google. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vet jo hvordan jeg installerer da. Er bare at det ikke går med Msn greine, men glem det.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Fake-edit: man-filen til chflags bekrefter at man kan bruke -R, men jeg er usikker på hvordan. Prøv: chflags hidden *.pyc -R Takker så meget. Fant ut at jeg kunne bruke locate og bruke cron til å kjøre den en gang om dagen. Problemet nå er at while read line splitter både på mellomrom og linje, selv når jeg escaper mellomrommene med sed -e "s/\ /\\\ /g. locate *.pyc|sed -e "s/\ /\\\ /g"|while read line do chflags hidden $line done Noen som vet hvordan jeg kan få den bare til å splitte på ny linje? Endret 21. juli 2008 av JonT Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vet jo hvordan jeg installerer da.Er bare at det ikke går med Msn greine, men glem det.. Som sagt, hvorfor ikke Adium? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er ikke så fint som vanlig msn ... vet at det er Mye bedre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ikke så fint? Er noe som heter themes, og Adium har en svær database med masse forskjellige temaer. Du finner garantert noe du liker. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ikke så fint? Er noe som heter themes, og Adium har en svær database med masse forskjellige temaer. Du finner garantert noe du liker. + att det tar mye mindre plass på sjermen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg synes ikke adium kjører like glatt som messenger:mac. Hvis man bare skal sende korte meldinger fungerer det like bra som noe annet. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 COWON iAudio 7 Noen som har denne? Jeg er interessert i om noen har fått den til å fungere med siste versjon av Mac Os X. Flere hevder den ikke funker etter 10.5.3 pga oppdateringer apple gjorde i usb-stacken. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kanskje litt flaut spørsmål, men hva er forskjellen på: Final Cut express 4 og Final Cut pro 6? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er to forskjellige produkter, akkurat som Photoshop CS3 og Photoshop Elements. Det er i bunn og grunn samme program fra samme produsent, men det er fjernet mange funksjoner som vanlige hjemmebrukere ikke trenger, og gjort litt enklere. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis skal spille på en Mac ved hjelp av Boot Camp, bør jeg bruke Vista eller XP? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg foretrekker XP, da det trekker mindre ressurser. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er to forskjellige produkter, akkurat som Photoshop CS3 og Photoshop Elements.Det er i bunn og grunn samme program fra samme produsent, men det er fjernet mange funksjoner som vanlige hjemmebrukere ikke trenger, og gjort litt enklere. Så hvem av de er mer sånn "hjemmebruk", Final Cut Express ? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Express er "lite" versjonen ja. Pro versjonen har nok en brattere læringskurve for vanlige folk. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har aldri brukt Final Cut Express, men hvis du har tilgang til Final Cut Pro ser jeg ingen grunn til å ikke velge det. Jeg har ingen problemer med å gjøre vanlige redigeringsjobber i Final Cut Pro(og jeg er ingen film-mann). Ganske straight forward. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 En grunn for å ikke velge det kan vel være å redde litt plass på hardisken. FCP vil trenge en hel del mer plass enn FCE. Og om en bare har begrenset bruk av programvaren så kan en fint klare seg med noe mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå