Trynemjoel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kan ikke se at en annen forbruksvare sin konsekvens over mitt tastatur skal gjøre Apple pliktig til noe som helst, men kan vel ringe dem og spør. Kan for all del ikke skade. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kan ikke se at en annen forbruksvare sin konsekvens over mitt tastatur skal gjøre Apple pliktig til noe som helst, men kan vel ringe dem og spør. Kan for all del ikke skade. Det tenkte jeg ikke over. Du får kreve erstatning fra Alkaline. Det kan jo også tenkes at det er trykketuret som har forårsaket at ting gikk ad dundas. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kan ikke se at en annen forbruksvare sin konsekvens over mitt tastatur skal gjøre Apple pliktig til noe som helst, men kan vel ringe dem og spør. Kan for all del ikke skade. Det tenkte jeg ikke over. Du får kreve erstatning fra Alkaline. Det kan jo også tenkes at det er trykketuret som har forårsaket at ting gikk ad dundas. Eventuelt kreve erstatning fra forhandler (av batteriene) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Finnes det en måte å skjule visse filtyper i Finder? Hadde vært fint å fått skjult alle .pyc-filer Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bare i tilfelle noen ikke skulle få det med seg så postet Akam om en gratis pakke med Automator skript for Photoshop CS3 for de som skulle ønske det http://www.akam.no/artikler/automatiser_ph...hop_i_mac/53887 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har nå funnet ut at Firefox er bedre enn safari. Har vel alltid vist det, men likt Safari så godt. Så hvordan får jeg Bookmarks fra Safari over til Firefox? Noen som har tips til noen add-on? Har funnet 2 som jeg likte. Den ene heter "Fast Video download" den andre er Piclens. så er det en til som heter Flagfox. da er det et bilde av flaget til landet der siden jeg er på er fra. De andre er sånn som laster ned fra sider som Youtube. Den siste er sånn 3D greier. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bare en tanke: Hva hadde jeg fått hvis jeg hadde gått inn i en apple butikk og spurt etter en bigmac? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hurra, PwnageTool for firmware 2.0 er ute LAST NED HER! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hurra, PwnageTool for firmware 2.0 er ute LAST NED HER! Hva gjør den? låser opp Iphone totalt? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Finnes det en måte å skjule visse filtyper i Finder?Hadde vært fint å fått skjult alle .pyc-filer edit: fant en bedre måte som funker hent fram terminal.app og skriv inn følgende ( bytt ut "/Users/bjorninge/Documents/foo.torrent" ) chflags hidden /Users/bjorninge/Documents/foo.torrent vis samme fil igjen: chflags nohidden /Users/bjorninge/Documents/foo.torrent Endret 20. juli 2008 av dabear Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Dette skjuler vel bare den ene filen, og ikke alle av samme filtype? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Kan sikkert bruke *.filendelse da. Mener terminalen er smart nok til det Edit: Noen som har testet PwnageTool2.0 enda, forresten? Endret 20. juli 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kan sikkert bruke *.filendelse da. Mener terminalen er smart nok til det Ja, men det vil bare gjelde alle filer med den filendelsen i den katalogen. Mulig du kan legge på et -R flagg, men det vet jeg ikke. Altså: chflags hidden ~/*.pyc -R Fake-edit: man-filen til chflags bekrefter at man kan bruke -R, men jeg er usikker på hvordan. Prøv: chflags hidden *.pyc -R Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hurra, PwnageTool for firmware 2.0 er ute LAST NED HER! Hva gjør den? låser opp Iphone totalt? Update 1: Just to clear up some confusion over what this actually does: yes, it jailbreaks and unlocks older iPhones, and jailbreaks iPhone 3Gs and iPod Touches. We only support the 2.0 firmwares. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har selvfølgelig testa PwnageTool, fungerte brillefint. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvorfor kommer denne alltid når jeg skal på msn? Microsoft messenger greier kommer på Skrivebordet. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Det ser ut som skylling av batterikammeret og noen dager med tørking for sikkerhet skyld fikset biffen. Keyboard back in business Hvorfor bruker du ikke Adium Henry9? Kanskje du launcher programmet fra en dmg? Endret 21. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor kommer denne alltid når jeg skal på msn? Microsoft messenger greier kommer på Skrivebordet. Dra ikonet i dmg-disken til programmer-katalogen, løs ut disken og slett dmg-filen. Programmer skal ikke startes fra dmg-disken, de skal enten installeres eller bare dras til programmer. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har tatt msn ikonet over til programmer, men hvis jeg prøver å løse ut den disken så kommer det bare fram "kan ikke mates ut fordi den er i bruk" Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Avslutt programmet (evntuellt logg ut og logg inn igjen) før du løser ut diskbildet og sletter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå