reds Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ah, til skolestart er det tilbake til Mac igjen. Gleder meg til å få den MBen jeg kommer til å ha ut VGS og etter det igjen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Testa ut Printsc. Greine på den nye 2.0 til Ipod touch.. Sånn har jeg det: Endret 17. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 firmware 2.0 er jo bare helt rå... Gleder meg til Pwnage Tool 2.0 kommer, slik at jeg kan få oppdatert min 1gen iPhone ;D Skjønner ikke hvordan jeg har greid meg uten push mail! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Syns dette var litt kult også ; Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jepp, og ikke minst full iwork og office støtte i mailen! Med 2.0 er virkelig iPhone en skikkelig BlackBerry killer! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 /me har ekstremt lyst på iphone nå Men den er jo fortsatt ekstremt dyr. Noenn som har noe mer om når andre operatører får selge iphone i norge? kunne jo vært interessant med litt mer konkurranse. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tja det ligger vel litt hos Apple da, om de er interesserte i å gå inn i sammtaler med flere operatører. Vi vet fra før at Telenor har vært i sammtaler med Apple en stund, dette har dem selv gått ut med. Dessuten har det jo vært snakk om at et telefonmonopoli ikke er populært hos myndighetene våre Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall). Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall). Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering. Det jeg har tenkt til. Lurt? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall). Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering. Det jeg har tenkt til. Lurt? Nei. Vil faktisk tro det er billigere å bestille noe ifra e-bay da. Det er plenty av folk som selger opplåste iPhoner Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men da er den hacka eller no sånt? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jepp. Mange folk har det inkludert i prisen. Men pass deg; det er folk på e-bay som ikke kan stoles på, så sjekk feedbacken som selgeren har fått, før du bestemmer deg Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har ikke lyst å ha hacka egentig, men skal tenke på det Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faen, mitt trådløse apple tastatur slo seg nettop mistenkelig av, og batteriene jeg hev ut så slik ut. Nå vil den ikke starte opp med nye batterier, har skyllt ut av det jeg kunne av "batteri rester". Får håpe jeg får liv i det igjen når den har fått tørket av seg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oj, det ser ikke bra ut. Det er vel ikke originalbatteriene? Uansett, håper du får start på tastaturet igjen! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er ikke originalbatteriene nei, så Apple vil nok ikke gi meg et nytt tastatur. Det er vel risikoen med å bruke slike ting :S Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er ikke originalbatteriene nei, så Apple vil nok ikke gi meg et nytt tastatur. Det er vel risikoen med å bruke slike ting :S Ifølge forbrukerkjøpsloven så må de gi deg nytt eller reparere. At det ikke er "orginalbatterier" er så vidt jeg kan forstå irrelevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå