Lawliet Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har kjøpt ett par ting til Touchen min via appstore nå og er veldig fornøyd, Enigmo og SMB er megafun. men hvordan blir de betalt? Får jeg faktura i posten? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du har vel lagt inn kredittinformasjon på din iTunes-profil? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du har vel lagt inn kredittinformasjon på din iTunes-profil? Hehe, ser ut som kredittinormasjonen ble husket fra da jeg bestilte macbooken min. Ikke verst. Ble litt forvirret der :!: Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har kjøpt noen spill jeg også. Fjernstyringen virker fett da.. Har den på borde i stua. Fått meg Gitar hero nå så blir ikke mye musikk sånn utenom derfra Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Noen som veit hvorfor det oppstår "feil" når jeg prøver å fjerne shapeshifter fra systemvalg? Får også error når jeg åpner den "Kunne ikke laste shapeshifter-valgpanelet." :S jau, har også prøvd å avinstallere det, men ville fortsatt ikke fjerne seg fra systemvalget. er det noen andre programmer lik shapeshifter? ellerno edit: Fikk fjernet det. men det er ikke det som er poenget.. poenget er å få det til å funke, noe det ikke gjør. Endret 15. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://www.unsanity.com/ Er prosjektene deres (tenker spesielt på mighty mouse) dødt? Har ikke sett noen oppdateringer derfra på evigheter... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hva er letteste måte uten å åpne Macbooken min for å finne ut hvor mange RAM-brikker jeg har i maskinen? Har 1GB RAM. Endret 16. juli 2008 av sk1rty Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Finder -> om denne maskinen -> Mer info - > hukommelse (blad/se nedover "maskinvare" så ser du hukommelse! Endret 16. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg bare lurte, sånn rent hypotetisk , hvis jeg skulle finne på å laste ned, og brenne windows xp. Vil det da oppstå noen problemer med å installere det på min MacBook ved å bruke bootcamp? Dette vil jeg selvfølgelig aaaldri finne på. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg bare lurte, sånn rent hypotetisk , hvis jeg skulle finne på å laste ned, og brenne windows xp. Vil det da oppstå noen problemer med å installere det på min MacBook ved å bruke bootcamp? Dette vil jeg selvfølgelig aaaldri finne på. Ingen problemer, har sjøl lasta ned og installert xp på macbooken min tidligere (men lovlig gjennom msdnaa ), det gav ikke noen problemer; vel uten at det tok litt plass da. Det endte med at jeg sletta windows, da jeg aldri boota inn i windows uansett Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg bare lurte, sånn rent hypotetisk , hvis jeg skulle finne på å laste ned, og brenne windows xp. Vil det da oppstå noen problemer med å installere det på min MacBook ved å bruke bootcamp? Dette vil jeg selvfølgelig aaaldri finne på. Haha.. Busted! :!: men nei. Ville heller anbefalt parallels da. Mye enklere når en skal flytte filer og sånt. men om du skal spille, så er nok boot camp best. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Finder -> om denne maskinen -> Mer info - > hukommelse (blad/se nedover "maskinvare" så ser du hukommelse! Er forøvrig eplet i menybaren, ikke Finder som skal stå først. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 mhm, stemmer det;p veksler alltid eplet med finder, og omvendt. Som om finder var eplet ;o Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Greier Aperture å utnytte det faktum at Mac pro har flere kjerner og xeon prosessor?Undres nemlig om quad holder, eller 8 core er bedre. Haster litt med denne Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk for hjelp! RAM er bestilt Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Greier Aperture å utnytte det faktum at Mac pro har flere kjerner og xeon prosessor?Undres nemlig om quad holder, eller 8 core er bedre. Haster litt med denne Den vil nok utnytte det med den ekstra kraften det gir. Er det for bestilling av Aperture eller Mac Pro du spør? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da har jeg også fått meg en iphone. Måtte til og med stå i kø, hehe. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja tror det blir en stund før jeg kan gå inn i en butikk og plukke med meg en 16GB telefon. Med arbeid hver dag så blir det ikke noe mulighet for meg å stille meg i noen kø, og jeg tror ikke jeg ville gjort det heller hadde jeg hatt tid til det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Til mitt forsvar så traska jeg inn på butikken klokka 1250, ble fortalt at det kom tre telefoner klokka 1300 og ble henvist til ei kø med en annen person i. Jeg hadde ikke stått noe særlig lenger i kø, det finnes grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå