Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvorfor det oppstår "feil" når jeg prøver å fjerne shapeshifter fra systemvalg? Får også error når jeg åpner den "Kunne ikke laste shapeshifter-valgpanelet." :S

 

jau, har også prøvd å avinstallere det, men ville fortsatt ikke fjerne seg fra systemvalget.

 

er det noen andre programmer lik shapeshifter? ellerno

 

 

edit: Fikk fjernet det. men det er ikke det som er poenget.. poenget er å få det til å funke, noe det ikke gjør.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Jeg bare lurte, sånn rent hypotetisk :innocent: , hvis jeg skulle finne på å laste ned, og brenne windows xp. Vil det da oppstå noen problemer med å installere det på min MacBook ved å bruke bootcamp? Dette vil jeg selvfølgelig aaaldri finne på.

Ingen problemer, har sjøl lasta ned og installert xp på macbooken min tidligere (men lovlig gjennom msdnaa ;) ), det gav ikke noen problemer; vel uten at det tok litt plass da. Det endte med at jeg sletta windows, da jeg aldri boota inn i windows uansett :)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte, sånn rent hypotetisk :innocent: , hvis jeg skulle finne på å laste ned, og brenne windows xp. Vil det da oppstå noen problemer med å installere det på min MacBook ved å bruke bootcamp? Dette vil jeg selvfølgelig aaaldri finne på.

Haha.. Busted! :!:

men nei. Ville heller anbefalt parallels da. Mye enklere når en skal flytte filer og sånt. men om du skal spille, så er nok boot camp best. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...