Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Er det noe annet?

Har vanlig MSN, men får verken vist eller sett cam :(

Bare så det er sagt, så har jeg utrolig nok ikke peil på Mac, what so ever, så hadde vært fint med en litt detaljert greie hvis jeg må ordne noe mer vesentlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke finni ut hvordan man kan legge ned et program eller spill.. Kan noen fortelle meg hvordan? Du spiller wow, da f.eks og har lyst til å ta en liten puasen UTEN å måtte quite. Hva er det man må trykke på da?

Lenke til kommentar

cmd+shift+backspace er en tastatursnarvei for å tømme papirkurva. MEN, denne snarveien fungerer bare når Finder er i fokus. Er det mulig å gjøre dette til en global snarvei, slik at om jeg feks trykker samme tastaturkombo når opera eller et annet program har fokus, så vil papirkurva tømmes?

Lenke til kommentar

Woho! App store er kommet :) Mye artig å se der, selv om jeg ser at mange av programmene finnes på installer.app, men slik vil det vel bli. Lastet også ned et gratis program, skal si Apple har gjort seg flid i å skape en god brukeropplevelse.

Mer om App store hos Engadget

Lenke til kommentar
Gleder meg til å sitte i godstolen og kontrollere iTunes på dette viset :)

Nice! Det der så faktisk strålende ut. Håper bare at 2.0 kommer snart til oss som kjører piratePhone.

Ligger det i norsk iTunes Store allerede btw? Sitter på jobben, så får ikke sjekka.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...