Pluggen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det noe annet? Har vanlig MSN, men får verken vist eller sett cam Bare så det er sagt, så har jeg utrolig nok ikke peil på Mac, what so ever, så hadde vært fint med en litt detaljert greie hvis jeg må ordne noe mer vesentlig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har fortsatt ikke finni ut hvordan man kan legge ned et program eller spill.. Kan noen fortelle meg hvordan? Du spiller wow, da f.eks og har lyst til å ta en liten puasen UTEN å måtte quite. Hva er det man må trykke på da? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 laffe: I WoW kan du bruke Eple-M Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vanligvis skjuler man programmer med Eple/CMD + H, mens man legger ned programmer med Eple/CMD + M. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gjør den vel? Hendelsene blir til mapper som legger seg på ipoden.. Jeg har Ipod touch.. Ah, min feil... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 cmd+shift+backspace er en tastatursnarvei for å tømme papirkurva. MEN, denne snarveien fungerer bare når Finder er i fokus. Er det mulig å gjøre dette til en global snarvei, slik at om jeg feks trykker samme tastaturkombo når opera eller et annet program har fokus, så vil papirkurva tømmes? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Woho! App store er kommet Mye artig å se der, selv om jeg ser at mange av programmene finnes på installer.app, men slik vil det vel bli. Lastet også ned et gratis program, skal si Apple har gjort seg flid i å skape en god brukeropplevelse. Mer om App store hos Engadget Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Selvfølgelig vil mange av programmene ligge på Installer, det er jo tross alt der de har begynt med hele utviklingen. Ellers har de sikkert brukt Installer for å skaffe seg en "kundebase" også Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gleder meg til å sitte i godstolen og kontrollere iTunes på dette viset Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Gleder meg til å sitte i godstolen og kontrollere iTunes på dette viset Nice! Det der så faktisk strålende ut. Håper bare at 2.0 kommer snart til oss som kjører piratePhone. Ligger det i norsk iTunes Store allerede btw? Sitter på jobben, så får ikke sjekka. Endret 10. juli 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 iTunes Appstore skal ha blitt åpnet nå ja, skal en tro Engadget. Har samme problem som deg med å skjekke det http://www.engadget.com/2008/07/10/apple-app-store-now-live/ Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Som sakt så funket det utmerket, har lastet ned Evernote app, denne la seg godt i en egen mappe kalt Programmer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Men du får det ikke over på telefonen enda? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Korrekt, må vente på en hack som gjør at firmware 2.0 ikke låser min 1gen iPhone Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har tenkt å kjøpe Iphone i mårra, men lurer på om det blir fort tomt :S selger Ipod touch i dag til 1500kroner Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Korrekt, må vente på en hack som gjør at firmware 2.0 ikke låser min 1gen iPhone Firmware 2.0 er cracket http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked-yes Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 iPhone Dev Team begynner å få taket på dette nå. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Flere som var på NetComs lanseringsparty i kveld? Greit å være garantert en iPhone i morgen og slippe å stå i kø.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vil det bli kø da? Føler ikke iPhone er så (positivt) hypet her... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Fikk en MMS fra en venn og det var folk som lå utenfor Byporten nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå