Trynemjoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 De gjør det vel allerede på Mac Pro, gjør de ikke? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hm.. Jeg har ikke fått til MPGE4 filene som er fra Playstation. Jeg må gjøre de om.. Det er noe rart med akkurat de filene. Må gjøre de om til noe vanlig. Noen som vet et program. hadde vært greit Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Handbrake for konvertering. Har du ellers prøvd VLC eller Quicktime med Perian eller Flip4Mac ? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg har VLC. Den kan spille de av, men ikke får jeg de inn i Imovie HD Edit: Handbrake klarer jo ingen ting. Ikke de MPGE4 filene eller AVI filer :S ? Skal kjøre filene om så jeg kan legge de inn i Itunes.. Endret 5. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300829 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du får konvertere med Visualhub da, om Handbrake ikke fungerer Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 jeg har funnet et som heter Mp4 Converter. Det virker perfekt ;D takk for hjelp Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har ca 400 mapper med bilder jeg skulle lagt inn i iPhoto, men når jeg markerer mappene og drar de inn i programmet blir det bare EN stor mølje med 10'000 bilder. Bildene blir ikke sortert inn i mapper. Jeg kan importere en og en mappe men det tar så sykt lang tid når jeg i tillegg må gå inn i hver eneste mappe å endre sorteringen til "etter tittel". Finst det en lettere måte? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) iPhoto har vel en del begrensninger og små muligheter for tilpassning, Aperture 2 eller Lightroom har kanskje en løsning? Det er vel noe slikt du er ute etter? Endret 5. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, Aperture så bedre ut. Problemet mitt er bare att når jeg markerer alle 400 mappene og importerer dem til iPhoto blir bare bildene kopiert og ikkke mappene. Om de finnes en løsning i iPhoto ville det vert topp. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Som sagt så bruker vel iPhoto et sett andre kriterier i sorteringen av bilder, ikke mappestruktur som du gjerne vil at det skal være. Events-sorteringen burde jo være ganske grei forsåvidt i sorteringen om en har fotovaner slik Apple forutser det og metadataen stemmer. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Når jeg legger inn mapper i Iphoto sorterer de seg etter hendelser. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Når jeg legger inn mapper i Iphoto sorterer de seg etter hendelser. Problemet er bare att iPod'en ikke gjør det. Man kan ikke synkronisere den mot "hendelser". Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Gjør den vel? Hendelsene blir til mapper som legger seg på ipoden.. Jeg har Ipod touch.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvordan skurr jeg av Voiceover? haha.. Jævlig plagsomt. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg har fuckt opp tastaturet. Når jeg skal ta midre lyd så er det sånn at F12 har byttet plass med F4 og F11 har byttet med F3, men egentlig ikke byttet. Jeg klarer ikke skrive med den syke lyden som snakker. Edit: jeg fiksa det.. CMS + fn + F5 så ble det av igjen! Da fiksa alt på tastaturet sege Endret 7. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trykk f5, eller gå inn på Systemvalg på Spesielle behov og skru av der. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Eple-F5 slår av og på VoiceOver, eller så kan du endre det på Systemvalg -> Særlige behov Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vet jeg spurte tidligere om dette med web-cam på Mac-msn, men nå finner jeg ikke tråden igjen, så lurer på om noen har en løsning På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå