Garreth Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har tilbud på følgende: Apple Mac Pro MA356LL/A Desktop PC (Two 2.66 GHz Dual-Core Intel Xeon Processors, 1 GB RAM, 250 GB Hard Drive, SuperDrive) Your cost $1600.00 Hvilken er best for fotoredigering? Har en bærbar nå, men vurderer å kjøpe en Apple for å ha en skikkelig maskin for det. Ville også tatt Mac Pro (har en selv faktisk og er veldig fornøyd) men vil anbefale deg å putte i mer RAM, 4 gb gjør underverker. Husk å ikke kjøpe ekstra RAM fra apple, men heller fra noen andre f.eks komplett.no Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Første alternativ er nok best ja. 4 GB RAM får en kjøpt på MPX foren 600 kroner uansett Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) FInt, blir ikke noe problem å bruke en USA modell i Norge vel? Skal se hvor mye penger jeg bruker i ferien, og så kjøpe en på en merkedag Har spart veldig mye penger i det siste, så syns jeg kan skjemme meg bort ettersom jeg skal begynne med FF og "studio" Endret 3. juli 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, du kan velge språk og keyboard layout selv i oppstarten, men du vil få et amerikansk keyboard uten æ ø å taster osv, men det er ikke dyrt å kjøpe et norsk et. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 har logitech tastaur og mus som kan brukes, eneste som trengs er en skikkelig skjerm Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Trenger du en skikkelig skjerm kan jeg trygt anbefale Apples egen Cinema Display. Prisen er riktignok litt høy, men bedre 23" har jeg ALDRI sett. Ellers har Dell noen rimelig gode skjermer så lenge man går over 22". Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Apple sine Cinema Displays begynner å bli veldig gamle. Sett bort ifra endringer av prisen har det ikke skjedd noe med skjermene siden august 2006. Ville sjekket bruktmarkedet var jeg deg. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Spør igjen.. Er det et MSN program som webkamera virker? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Spør igjen..Er det et MSN program som webkamera virker? Just Fucking Google It --> Google-søk : msn osx webcam --> Google-søk resultat nr. 6 : aMSN Endret 3. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje iChat da?? http://allforces.com/2005/05/06/ichat-to-msn-through-jabber/ Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg har litt problemer med batteriet mitt på Macbooken min. Det virker som om Mac'en ikke "registrerer" at batteriet er der. Det fungerer fint å starte den opp hvis jeg har strømledningen koblet i. Hvis jeg fjerner den starter den ikke. I det tegnet på desktopen der det vanligvis står hvor mange prosent batteri det er igjen, er det bare en "x". Macen har ikke fått noen slag eller blitt mistet på noen måte. Det eneste var at det ble noe galt etter at den hadde stått ubrukt i 2 uker. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kan ikke si jeg vet hva problemet er, men hadde samme problemet for en stund tilbake. Å Resette SMC gjorde susen for meg. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, det virket ikke. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg fikk byttet batteri. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er en ting jeg lurer på. Pleier Apple å oppdaterer iMac´ene sine hvert år? For jeg har tenkt å kjøpe.. men det blir ikke før rundt januar og jeg vil helst ha sett 4870 x2 eller nVidia 260/80 i mac. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Man kan bare tippe hva Apple gjør. Her har du en liten indikasjon: http://buyersguide.macrumors.com/ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror ikke en vil se slike kraftige, og varme kort i en iMac i den nærmere tid. Venter fremdeles på Quadcore prosessor og større RAM-kapasitet som Zepto nå virker å få i sine bærbare maskiner. De introduserte vel nylig nye prosessorer til iMac, så kan vel ta noen måneder før de oppgraderer modellene ytterligere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror ikke en vil se slike kraftige, og varme kort i en iMac i den nærmere tid. Venter fremdeles på Quadcore prosessor og større RAM-kapasitet som Zepto nå virker å få i sine bærbare maskiner. De introduserte vel nylig nye prosessorer til iMac, så kan vel ta noen måneder før de oppgraderer modellene ytterligere. Au da. Får håpe inderlig det ikke tar alt for lang tid. For jeg lever akkurat nå på bærbaren, høhø Kan jo alltids kjøpe meg pc, men NOOOOT! Vil apple noegang kjøre SLI/cross? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå