Lawliet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er det forresten noen som har noen solid oppfatning om hva prisnivå iPhone vil legge seg på 11. Juli? Tipper rundt 4500kr uten abnm. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Høres jo veldig overkommelig ut Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tja, for meg som allerde har en iPhone burde prisene være veldig gode for at jeg skal investere i en ny en. Klart, 3G funksjonene har jeg ikke så mye bruk for, det er heller GPS'en jeg sikler etter! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, prisfallet blir vel tydeligst i land som allerede selger iPhone og må prøve å få kundene tilbake i butikken. Det er klart mindre insentiv i norge for slikt prisfall. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hos våre kjære svenske naboer er ting begynt å skje hva iPhone angår.. Telia (som blir operatør) har lansert 3 abonnementer spesielt for iPhone, det er åpnet opp for bruk av andre abonnementer også. http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...iphone_redirect Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 x kr, y kr, z kr. Haha, nei dette er for teit. De burde heller komme med all prisinfo med en gang.. Jeg har forøvrig veldig lyst på iPhone, men ikke når den kommer til å koste flere tusen kroner :/ Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe regnet med dere kom til å le godt av x og y kr Ingenting som en god latter over latterlig PR :!: Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Da er jeg med delt glede klar for å pressentere Netcom prisene for dere, og ta mitt råd: ikke forvent for mye.. Link til Netcom EDIT: Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?Nei, det går ikke. Endret 27. juni 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 så på siden de ble linket til, angående svenskenes priser på iphone, og månedsprisene på telia.se så koster jo abonnement fra 100 kroner mindre i mnd (small) og opp til 2-300 kr billigere i mnd for det dyreste abonnementet, så kommer jo fordelen av at sverige ligger på en lavere verdi en den norske krona... 100 svenske er 85 norske... Slik jeg ser det, blir det da mye billigere for folk som bor i sverige. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Prisene er ikke så veldig dyre egnltig vel.. 400kroner i mnd. Det er med 100kroner ringe tid og 100sms. Det blir 200kroner i mnd egentlig.. Jeg bruker nok opp sms, men ringe tiden bruker jeg nok ikke opp. Jeg sender ca 200sms i mnd +++ . men uansett betaler faren min telefon ting. men over til noe annet. Noen som vet hvordan jeg kan få Ichat til å virke? Jeg har en AIM kont (Noe sånt). Så skal jeg ha video samtale med en annen som også har en AIM konto, men det går ikke. Det går ikke å bruke noen av de funsjonene som Ichat har. Bare chate likosom. Noen som vet no? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Om pappa betaler er det vel ikke noe problem Da er det verre for oss stakkars lærlinger som tjener ræva.. Men, bedriften jeg er lærling hos tar telefonregninga mi, så kanskje det blir en iPhone på meg! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da er jeg med delt glede klar for å pressentere Netcom prisene for dere, og ta mitt råd: ikke forvent for mye.. Link til Netcom EDIT: Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?Nei, det går ikke. DinSide strider litt mot det notiset... Dersom du ikke ønsker å ha telefonen med abonnementet fra Netcom er det mulig å bryte kontrakten for mellom 2400 til 3500 kroner. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Absurd at det ikke er fri databruk inkludert i "iTalk Large". Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Da er jeg med delt glede klar for å pressentere Netcom prisene for dere, og ta mitt råd: ikke forvent for mye.. Link til Netcom EDIT: Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?Nei, det går ikke. DinSide strider litt mot det notiset... Dersom du ikke ønsker å ha telefonen med abonnementet fra Netcom er det mulig å bryte kontrakten for mellom 2400 til 3500 kroner. Strengt tatt MÅ du jo kjøpe iPhone med abonnement, for så å bryte det etterpå; så det strider ikke imot. edit: Latterlig dyre prise btw. Endret 27. juni 2008 av Dassen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Prøver meg her før jeg lager tråd. Noen som vet om guider for nybegynnere for å sette opp Mac som kan styres fra PC (remote desktop/VNC)? Har en gammel Powerbook jeg vil bruke til å laste ned podcaster m.m., samt timecapture. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er vel ikke så vanskelig det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg husker ikke og finner den ikke. Hva het det ene programmet til mac hvor man kunne skifte docken - skins, farge og alt det der. BTW: Går det an å gå tilbake til 10.5.2 versjonen ? evt link? Og hvordan man gjør det? gidder ikke å ende opp med å måtte formatere ;p edit: Hva er forskjellen mellom 10.5.2 og 10.5.2 combo? Endret 28. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg husker ikke og finner den ikke. Hva het det ene programmet til mac hvor man kunne skifte docken - skins, farge og alt det der. Dock Library Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som vet om det er mulig å knytte "tre-fingers-scrolling" fra toutchpaden opp mot tredjepart programvare? Skulle gjerne sett at jeg kunne brukt dette som frem/tilbake-knapp i mer enn kun Finder... Det hadde også vært kjekt om man kunne zoome med touchpadden i Opera/Firefox. Noen som har tips her? Eller er dette urealistisk av meg å forvente med det første? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det hadde også vært kjekt om man kunne zoome med touchpadden i Opera/Firefox. Noen som har tips her? Eller er dette urealistisk av meg å forvente med det første? Mulig det ikke er helt hva du er ute etter, men duger ctrl + to fingre opp/ned ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå