Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så på siden de ble linket til, angående svenskenes priser på iphone, og månedsprisene på telia.se

så koster jo abonnement fra 100 kroner mindre i mnd (small) og opp til 2-300 kr billigere i mnd for det dyreste abonnementet, så kommer jo fordelen av at sverige ligger på en lavere verdi en den norske krona... 100 svenske er 85 norske...

Slik jeg ser det, blir det da mye billigere for folk som bor i sverige.

Lenke til kommentar

Prisene er ikke så veldig dyre egnltig vel..

400kroner i mnd. Det er med 100kroner ringe tid og 100sms.

Det blir 200kroner i mnd egentlig.. Jeg bruker nok opp sms, men ringe tiden bruker jeg nok ikke opp. Jeg sender ca 200sms i mnd +++ .

men uansett betaler faren min telefon ting.

men over til noe annet. Noen som vet hvordan jeg kan få Ichat til å virke? Jeg har en AIM kont (Noe sånt). Så skal jeg ha video samtale med en annen som også har en AIM konto, men det går ikke. Det går ikke å bruke noen av de funsjonene som Ichat har. Bare chate likosom. Noen som vet no?

Lenke til kommentar
Da er jeg med delt glede klar for å pressentere Netcom prisene for dere, og ta mitt råd: ikke forvent for mye..

Link til Netcom

EDIT:

Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?

Nei, det går ikke.

:no:

DinSide strider litt mot det notiset...

Dersom du ikke ønsker å ha telefonen med abonnementet fra Netcom er det mulig å bryte kontrakten for mellom 2400 til 3500 kroner.
Lenke til kommentar
Da er jeg med delt glede klar for å pressentere Netcom prisene for dere, og ta mitt råd: ikke forvent for mye..

Link til Netcom

EDIT:

Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?

Nei, det går ikke.

:no:

DinSide strider litt mot det notiset...

Dersom du ikke ønsker å ha telefonen med abonnementet fra Netcom er det mulig å bryte kontrakten for mellom 2400 til 3500 kroner.

Strengt tatt MÅ du jo kjøpe iPhone med abonnement, for så å bryte det etterpå; så det strider ikke imot.

edit: Latterlig dyre prise btw.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke og finner den ikke. Hva het det ene programmet til mac hvor man kunne skifte docken - skins, farge og alt det der.

BTW: Går det an å gå tilbake til 10.5.2 versjonen ? evt link? Og hvordan man gjør det?

gidder ikke å ende opp med å måtte formatere ;p

edit: Hva er forskjellen mellom 10.5.2 og 10.5.2 combo?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å knytte "tre-fingers-scrolling" fra toutchpaden opp mot tredjepart programvare? Skulle gjerne sett at jeg kunne brukt dette som frem/tilbake-knapp i mer enn kun Finder...

Det hadde også vært kjekt om man kunne zoome med touchpadden i Opera/Firefox. Noen som har tips her? Eller er dette urealistisk av meg å forvente med det første?

Lenke til kommentar
Det hadde også vært kjekt om man kunne zoome med touchpadden i Opera/Firefox. Noen som har tips her? Eller er dette urealistisk av meg å forvente med det første?

Mulig det ikke er helt hva du er ute etter, men duger ctrl + to fingre opp/ned ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...