NitRam Den Gale Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 *glad* Noen som vil gratulere en kommende Mac-fantast? 6786746[/snapback] Ahh... Skulle gjerne hatt en slik ved siden av MBP min... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 *Glede seg til kde 4 blir ferdig. Funker allerede någenllunde bra på Pcen min * Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *glad* Noen som vil gratulere en kommende Mac-fantast? 6786746[/snapback] Gratulerer! Slik har jeg og! *legge ut bilde imorgen når jeg finner mobilen eller D70en.. Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Grattis! Mange som kjøper seg MacBook nå! Inkludert meg! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bilder fra ett lite lan-party vi har hatt hjemme hos meg i helga! Macbooken på ett litt ja... midlertidig "bord". :!: Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har akkurat samme:) Men det var noe feil med skjermen istad, jeg har hatt den i noen år, å derfor har den sikkert blitt slitt! For når jeg tok opp skjermen hørte jeg noen brekk, åsså plustelig ble skjermen veldig løs, så vis jeg tar skjermen for langt ned så siger den bare ned:( Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *glad* Noen som vil gratulere en kommende Mac-fantast? 6786746[/snapback] Definitivt! (sykt mange som switcher for tiden) Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har akkurat samme:) Men det var noe feil med skjermen istad, jeg har hatt den i noen år, å derfor har den sikkert blitt slitt! For når jeg tok opp skjermen hørte jeg noen brekk, åsså plustelig ble skjermen veldig løs, så vis jeg tar skjermen for langt ned så siger den bare ned:( 6794416[/snapback] Åssen kan du ha hatt MacBook i noen år? Det høres litt merkelig ut.. Endret 3. september 2006 av bigben247 Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det var feil, har hatt den i noen år,hehe!=) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 *glad* Noen som vil gratulere en kommende Mac-fantast? 6786746[/snapback] Definitivt! (sykt mange som switcher for tiden) 6795062[/snapback] Min switch har vært planlagt i over ett år. Jeg er så glad i MacBooken. Den er herlig. Den er et designmessig mesterverk. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har planlagt switch siden slutten av 8.ende. Nå går jeg på VG1.. Tok sin tid ja! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har selv store planer om en switch, den er nok like rundt hjørnet tror jeg... Kommer nok til å gå for en MacBook Pro 15" med 1BG Ram tenker jeg. Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg Lenke til kommentar
joacimot Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg bestilte en macbook gjennom eplehuset for to uker siden, dem har fortsatt ikke fått den inn håper den kommer inn i løpet av uka Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som er i besittelse av en Mac-mus? I så fall, hvordan er kvaliteten på denne? Deilig å bruke? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hm. Det tar ihvertfall 2 uker hvis du bestiller på nett, så det tar nok ca det samme hvis du betiller igjennom epple huset. Det er ca 5 dagers bestillings tid + at det skal sendes fra Kina, så det tar sin tid! Jeg var så heldig at jeg trengte bare å vente en uke fodi mac butikken hadde allerede bestillt for over en uke siden. Men 1 uke er MER enn nok å vente Lenke til kommentar
Leon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som er i besittelse av en Mac-mus? I så fall, hvordan er kvaliteten på denne? Deilig å bruke? 6802309[/snapback] Jeg har mightymouse på powermacen min, og synes egentlig ikke den er noe særlig. Brukte Intellimouse 1.1 før, og kommer nok til å fortsette med det. Men kvaliteten er god -- det skal de ha. Liker bare ikke helt formen osv. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har to Apple Pro mice (en med og en uten tråd) og er ganske fornøyd med de... Vil også anbefale Logitech MX518. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Okei.. Det beste hadde vel kanskje vært og få testet den selv, før man evt. går til innkjøp av en tenker jeg... Litt kjedelig å legge cash i den, for så å finne ut av at den ikke duger... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvor kan man finne en oversikt over taster man holder inne i oppstarten for å gjøre diverse ting? (OSX) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvor kan man finne en oversikt over taster man holder inne i oppstarten for å gjøre diverse ting? (OSX) 6813623[/snapback] Du googler ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå