Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Darn, nå er MBen levert inn til IKT for sommeren. :(

Blir ny MB til høsten med 2.4ghz, 2gb og 250gb da, i allefall noe å se fram til!

Vist jeg var deg ville jeg ventet til Macworld09. Da får du mest sannsynlig nytt design + Snow Leopard intregert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at dette har vært noe stort problem i det heletatt på Mac OS X-plattformen for min del; problemet med flash har vært mye større for min del på linux. Uansett kan det være en idè å blokkere flashreklamene fra å i det heletatt vises :)

"blokker innhold"i opera eller adblock-utvidelsen i firefox

Er vel ikke i hovedsak flashreklame som er problemet, men heller hvis jeg tar et "YouTube raid" og åpner flerfoldige tabs med YouTube videoer...

Lenke til kommentar

Blir ny MB til høsten med 2.4ghz, 2gb og 250gb da, i allefall noe å se fram til!

Vist jeg var deg ville jeg ventet til Macworld09. Da får du mest sannsynlig nytt design + Snow Leopard intregert.

Det kommer alltid noe bedre. Det beste er jo selvfølgelig å vente 5 år. Da er Macene dobbelt så raske som nå. Minst!

Lenke til kommentar

Det kommer alltid noe bedre. Det beste er jo selvfølgelig å vente 5 år. Da er Macene dobbelt så raske som nå. Minst!

Men nytt design kommer kanjse en gang hvert 4 år. Itillegg sparer han 1000kr om han skal oppgradere til Snow Leopard.

Lenke til kommentar
Skoolen jeg går på, kjøpte nylig 20" og noen par 24" macer idag ;) Så det bare rullet inn 10talls pakker.. Når vi tok ut de gammle ;O

Jeg forstår meg ikke på skoler som ikke bruker Mac, særlig medielinjer.

Er glad for at skolen jeg skal gå på fra høsten av har det. :)

Lenke til kommentar

Ja. Men de har vel sine grunner?:S Apple "sponser" vel ikke alle linjer? (correct me if im wrong) eller har penger til det?

Men sykt billig skolen(e) får for de iMacene, rundt 7000. Tror jeg skal begynne å kjøpe ting via skolen.. for man kan det også ;D

Men ihvertfall, den TIP linjen som er rett ved siden av media bygget bruker PCr. Så det må jo bety et eller aannet?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Noen som vet av en god VNC klient for Macen? Har brukt Chicken of the VNC en stund nå, men må si denne er piss dårlig. Har desverre ikke greid å oppdrive noe bedre selv.. Siden serverne mine blir administrert via VNC er en god klient nødvendig.

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...