Henry9 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 mener du et review av CS3?? Lenke til kommentar
maxM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var dårlig formulert. Det jeg mente var var en test som viser hvor stor forskjell det er i OS og bruk av systemresurser når man kjører forskjellig programvare. Må skaffe meg en ny data og lurer på om man får mer ut av en G5, eller en PC med omtrent det samme hardware. CS3 nevnte jeg fordi det er programvare jeg kommer til å bruke mye. Klarte jeg å formulere meg mer forståelig nå? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tror det kan være dumt å kjøpe en G5.. 10k kroners iMacen er ca 4-5 ganger så kraftig som den kraftigste G5 toweret var i sin tid.. Men det du leter etter er rett og slett en benchmark av hvor mye systemressurser software bruker på macen? Jeg har ihvertfall ikke sett så mye av det nei.. /yaricks Lenke til kommentar
maxM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jepp, der sa du det Yaricks. Forstår lite av en enkel benchmark og alle tallene alene. Men med en å sammenligne med kunne jeg fått noe ut av det Får bare lete videre selv, om ingen har sett noe slikt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan er FireFox 3 i OS X egentlig? 2.x synes jeg rett og slett gitt seigt på min MacBook. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan er FireFox 3 i OS X egentlig? 2.x synes jeg rett og slett gitt seigt på min MacBook. Jeg er særdeles imponert over FF3. GUIet er blitt bedre og jeg synes ting går fortere enn det gikk før. Det kan være jeg som innbiller meg det, men ytelsen virker veldig mye bedre enn i FF2. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 FF3 er veldig fint i OS X. Med GrApple-theme ser den ut som Safari, og jeg er overbevist om at det er raskere. Jeg har lenge brukt betaene, og fortrekker de fremfor FF2.x på grunn av hastighet. Nå har jeg FF3, og den er knallrask, stabil og fin. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Synst Safari virker kjappere, scrolling er også mye mer "smooth" i Safari. Men finst det snarveier for bookmakerene, slik som cmd 1,2,3.. i Safari? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Likte Firefox 3 mye bedre en 2 serien ja. Stabiliteten er blitt bedre, og særlig likte jeg den nye søkemetoden for URL: Om man ikke husker hele adressen til en netside man har besøkt, fyller den ut bare på grunnlag av det du skriver inn! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Helt klart en hendig funksjon, så slipper en å konsekvent bokmerke alt en kanskje vil trenge senere Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Eneste jeg har å utsette på 3'er er vel egentlig utseendet, likte bedre det gammle.. Disse nye fram og tilbakeknappene synes jeg var glorete og veldig lite "mac-like". Ser disse går igjen på PC versjonen også, får se om jeg finner meg et firefox 2.0 theme Endret 19. juni 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 GUI-et i 3.0 er jo tusen millioner ganger bedre enn det i v2! Fikk meg en veldig hyggelig overraskelse da jeg startet RC1 da den kom ut, og nå som 3.0 releasen er ute, har jeg ingen grunn til å bruke betaversjoner før 4RC1 kommer Føler ikke at jeg trenger et nytt skin til 3.0 en gang, og det er nok første gang jeg ikke skinner en nettleser fra dag en. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe smaken er vel som baken Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg kommer aldri til å migrere til Firefox 3 før Google Browser Sync blir portert. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Google Browser Sync kommer ikke til fx v3. Bruk heller mozilla weave som gjør det samme Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvis du er missfornøyd med utseende til Firefox 3. Kan du installere dette temaet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Google Browser Sync kommer ikke til fx v3. Bruk heller mozilla weave som gjør det samme De har stengt for nye sign-ups. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen andre enn meg som har prøvd den sise Opera utgaven i OS X? Den er endelig blitt raskere! Jeg hadde håpet på at Opera ikke vile henge seg på grunn av dårlig javascripts og et overveldende antall flash vinduer oppe samtidig, men det viser seg dessverre at Opera henger seg like lett som Camino, Firefox og Safari. Det er litt merkelig egentlig, at samtlige browsere har samme oppførsel. Jeg mistenker at Adobe er synderen for flash problemene. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan ikke si at dette har vært noe stort problem i det heletatt på Mac OS X-plattformen for min del; problemet med flash har vært mye større for min del på linux. Uansett kan det være en idè å blokkere flashreklamene fra å i det heletatt vises "blokker innhold"i opera eller adblock-utvidelsen i firefox Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Darn, nå er MBen levert inn til IKT for sommeren. Blir ny MB til høsten med 2.4ghz, 2gb og 250gb da, i allefall noe å se fram til! Endret 19. juni 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå