Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på en ting!

Jeg har bestilt macen nå på Onsdag som var en Uke siden!

Da sto det at den blir sendt ut 17 og at jeg får den 20 juni.

men det går ikke ann å spore den! Jeg prøvde å gå inn på Posten.no og skrive Webbestillingsnummeret mitt: W860***** !

men macene blir kanskje sendt med noe eget greier?

Lenke til kommentar
Posten bruker da vel ikke bestillingsnummeret ditt for sporing, du må vel ha fått et eget nummer til å spore sendingen som kommer via posten eller DHL.

Åja, Flott! Jeg har ikke fått noe i posten trur jeg..

men samma, jeg stoler på Apple. De sendte den helt sikkert ut i går.

Hadde bare vært greit å vite når jeg får den.. hadde vært topp hvis den kommer til fredagen ;)

Lenke til kommentar
Pics or it didn't happen ?

Syntes mitt vindu integrertes ganske greit jeg :)

Dette er ikke god OS-integrasjon. GrApple gjør bare at knappene forandrer seg.

GrApple virker å fikse den boksen på toppen som virker helt ute av sitt sted, fra bildene på siden i det minste. sitter ikke med macen min så kan ikke teste det ut selv.

Lenke til kommentar

Merkelig. Mulig at jeg rett og slett må få slettet alle preference-filer jeg måtte ha liggende. Husker jeg loket litt med noen CSS-filer dypt inni biblioteket, kanskje det er grunnen.

Får trå til med AppZapper og reinstallere.

EDIT: Jaggu funka det ikke og. Nå er Marley en glad gutt. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Har et nytt spørsmål!

jeg har tenkt å kjøpe Iwork..

men har en imac så hvis jeg skal framføre så må jeg bruke vista pc min. Tenker hvis jeg skal ta med Pc på skolen liksom..

Er det et program til Vista som kan gjøre så jeg kan framføre Keynote framføringer?

Lenke til kommentar
Har et nytt spørsmål!

jeg har tenkt å kjøpe Iwork..

men har en imac så hvis jeg skal framføre så må jeg bruke vista pc min. Tenker hvis jeg skal ta med Pc på skolen liksom..

Er det et program til Vista som kan gjøre så jeg kan framføre Keynote framføringer?

To valg. Enten eksporter til Powerpointformat, eller eksporter til Quicktime. Jeg har ikke testet dette, men det ser ut til å skulle fungere: http://trialtechview.com/2007/10/03/how-to...ons-in-windows/

Lenke til kommentar

Er det noen som har en link til en side hvor man har f.eks. testet ut Adob CS3 pakken på mac og pc (eller annet prgramvare) og hvor man har kommet fram til ett alternativ som kanskje er litt bedre enn det andre.

Lenke til kommentar

Hva mener du med "testet ut"? Tror ikke noen har tid til å "teste ut" CS3 pakken i sin helhet, ikke finnes det noe fullverdig alternativ heller, de er kongen på hauen. Men om du kommer med noen oppgaver du skal gjøre i denne CS3-pakken kan kanskje noen gi alternativer til å utføre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...