Lawliet Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så du mener at man ikke kan kjøpe 3G iPhone på Apple Store på nettet? Det burde egentlig ikke ha noe å si sålenge netcom ikke overpriser den noe sykt. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det synes jeg for øvrig bare er helt greit. Problemet til nå har jo gått på begrenset tilgjengelighet for de fleste land. Hackingen har jeg sett på som eneste mulighet til å få brukt den i Norge, - ikke for få velge operatør selv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Så du mener at man ikke kan kjøpe 3G iPhone på Apple Store på nettet? Det burde egentlig ikke ha noe å si sålenge netcom ikke overpriser den noe sykt. Om jeg hadde vært NetCom hadde jeg ikke latt brukerne aktivere telefonene sine hjemme. Så derfor er det en mulighet for at, om du skal slippe abb., så må en bestille fra US and A om man ikke skal ha en vill pris. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det går ikke an å aktivere telefonen hjemme i USA heller. Så vi må nok ty til UK eller no' sånt Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg vil anta at samme praksis som det ser ut til at kommer i USA, kommer til å komme over alt der iPhone selges. Altså at man ikke får kjøpt den "billig" (subsidiert) uten å knytte abonnement på kjøpstidspunktet. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Arhh. Er i S.F. den 11. juli. Hadde tenkt å kjøpe meg iPhone, men får heller gå ned å se hva gøy som skjer nede ved Apple Store i San Francisco 11. juli. Bilder skal dere få Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Aiai. Da blir det MacBook Pro og 3G iPhone på meg iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Aiai. Da blir det MacBook Pro og 3G iPhone på meg iløpet av sommeren. Samme her Nesten så jeg gleder meg til skolestart Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Har akkurat kjøpt meg en Imac 20". Har en ipod touch fra før + noen andre ipoder. Skal nok få meg iphone 3G i løpet av sommeren. Edit: Noen som har noen tips til en side hvor jeg kan laste ned gratis programmer? små programmer? Er det et sted hvor jeg kan se alle programmer som er til mac som man kan kjøpe? Det er ikke så veldig mange på apple.co, Endret 12. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva slags programmer leter du etter? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du vet sikkert om det, men jeg prøver alikevel; www.apple.com/downloads/ Her finnes mange fine småprogrammer som de fleste er nedlastbare Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg leter etter nyttige programmer.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg leter etter nyttige programmer.. Hva vil det si? Du kan sjekke her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648310 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg leter etter nyttige programmer..Litt usikker på hva du mener med nyttige, men du kan jo ta en titt på "Must have"-programvare hos Mac1.no Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Si hva «nyttige» programmer er, så kan vi hjelpe deg med å finne både gratis programmer, samt programmer som koster penger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg leter etter nyttige programmer.. Quicksilver it is. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Finnes det en gratis versjon av Trackmania som er nedlastbart til Mac? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Trackmania er kun for Windows. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Si hva «nyttige» programmer er, så kan vi hjelpe deg med å finne både gratis programmer, samt programmer som koster penger. hehe, okei. Jeg driver litt med film og bilde redigigering og design. Er det noe animasjons programmer eller noe sånt? Eller bare et program er alle som har mac har.. et vandlig som er veldig bra.. hehe.. Bare si noen av de du har eller no:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå