Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det bare meg eller sa Jobs ingenting om MMS eller videokamera? Jeg fikk ikke med meg noe om det... På US Apple Store når man går på Where to buy så står det ikke noe om nettbutikk. Så det er vel sant at man må innom en butikk for å kjøpe og aktivere abonnementet http://www.apple.com/iphone/buy/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Baba2: Ja, jeg oppdaget også det. Helt i starten var faktisk Apple Store Online der, men den forsvant når jeg sjekket 5-6 minutter senere. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Sidene er litt halvveis opp på den norske siden. Apple Store iPhone virker, mens selv iPhone-sida har ikke kommet opp ennå... EDIT: Venter på at "Finn en forhandler"-linken skal fungere... EDIT2: Den kommer til Norge om to dager EDIT3: Juli != Juni EDIT4: Apple linker kun til NetCom som forhandler... Endret 9. juni 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sidene er litt halvveis opp på den norske siden. Apple Store iPhone virker, mens selv iPhone-sida har ikke kommet opp ennå... EDIT: Venter på at "Finn en forhandler"-linken skal fungere... EDIT2: Den kommer til Norge om to dager 11 Juli ikke juni Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://www.cnettv.com/9742-1_53-50002566.html?tag=cnetfd.vid Fra keynoten. Ser bra ut Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skal tru om iPhone får eit eige abonnement, eller om vi må velge mellom dei noverande abonnementa. NetCom har i bunn og grunn ikkje eit godt alternativ når det kjem til store mengder datatrafikk. Har for øyeblikket Connect Standard på bedriftstelefonen, og dette er vel det mest aktuelle om ein ikkje får eit særeget ab. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg lukter at det blir 2 abonementer, ett for privatkunder og ett for bedrifter. Med enterprise funksjonene er det å skyte seg selv i leggen om det ikke kommer en egen løsning for bedrifter. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Betyr dette at de slaker prisene på iTouch? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Synd for mac... Da går jeg nok kanskje for ei pc om det evt skulle komme til pc i framtiden. Designen er fin, men price prioterers Jeg synes det er synd å begrense bruksområdet til et så snevert utvalg av hardware, når programvaren er så fantastisk utført. Det blir litt som å kjøpe en Ferrari, men kun kjøre i 30 fordi man er redd for å kræsje. Man burde utnytte potensialet i et godt produkt. Ja, enig der. Hadde det vært større utvalg så hadde vel mac tronet markedet alleredet. Men de er jo på vei oppover nå så.. Endret 9. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg likte også MobileMe ganske godt. Det virker utrolig kjekt, FULL syncing av det meste på alle platformer! Riktignok blir det nok LITT dyrt for meg, men man skal ikke se bort fra at jeg slår til! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe mere enn 3g som er bedre på iphone 3g enn vanelig iphone? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe mere enn 3g som er bedre på iphone 3g enn vanelig iphone? GPS, batteri, pris osv Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe mere enn 3g som er bedre på iphone 3g enn vanelig iphone? GPS, batteri, pris osv Hva med å remse opp alt som er nytt? Er noob når det gjelder apple produkter. Kunne faktisk tenke meg en slik dingz Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noe mere enn 3g som er bedre på iphone 3g enn vanelig iphone? GPS, batteri, pris osv Hva med å remse opp alt som er nytt? Er noob når det gjelder apple produkter. Kunne faktisk tenke meg en slik dingz Hva med å finne det ut selv som alle andre? http://www.apple.com/iphone/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://gizmodo.com/5014764/iphone-3g-prici...online-ordering hmm :S Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke det gjelder i Norge, laffe. Lest flere plasser at folk i USA må importere fra Europa for å unlocke telefonene, siden AT&T kun kommer til å ha butikkaktivering av iPhone 3G, og ikke "hjemmeaktivering" slik de hadde med 1.Gen iPhone. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, får håpe det ;p anywy.. det ser ut som Snowleopard ikkekommer til PC. ; ) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Update 2: David alerts us to this bit from Dow Jones' report: "AT&T and Apple are working on a form of penalty for users who don't activate their iPhone within 30 days of purchase." Whoa. Guess that'll cut down on unlockers, eh? Det hørtes ikke morsomt ut! Ser ut til at jeg holder meg på 1 Gen. iPhone intill ting åpner seg litt opp Det som blir spennende er når firmware 2.0 kommer ut til oss med 1. Gen og om denne hackes fort. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke det gjelder i Norge, laffe. Lest flere plasser at folk i USA må importere fra Europa for å unlocke telefonene, siden AT&T kun kommer til å ha butikkaktivering av iPhone 3G, og ikke "hjemmeaktivering" slik de hadde med 1.Gen iPhone. Så du mener at man ikke kan kjøpe 3G iPhone på Apple Store på nettet? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det kan se sånn ut ja. Apple har vel lagt merke til hvordan ting har blitt gjort til nå, og bestemt seg for å gjøre noe med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå