Imaginary Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Den må jo være ufattelig subsidiert! Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva skjedde med "sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard"? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Denne kommer til å selge som hakka møkk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva skjedde med "sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard"? Skulle ikke det foregå etter lunch? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva skjedde med "sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard"? One more thing? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva skjedde med "sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard"? macrumors says Snow Leopard confirmed. It will NOT be shown on stage: it will be demoed by Bertrand Serlet after lunch http://www.plurk.com/p/99u6 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) På den annen side så forhindrer en slik forretningsmodell (med lik pris i alle land) at telefoner blir smuglet inn i de markeder med høyere prisnivå. Smart. Jepp. Nettop på grunn av en ekstrem høy månedsavgift kommer det til å bli enda mer press på å finne en ny unlock til disse iPhonene! VInN VInN situasjon!! Edit: ikke vin men vinn! Endret 9. juni 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva skjedde med "sneak peak at the next version of OS X called Snow Leopard"? macrumors says Snow Leopard confirmed. It will NOT be shown on stage: it will be demoed by Bertrand Serlet after lunch http://www.plurk.com/p/99u6 Og after lunch vil si? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Husk at de 199$ er for subsidiert telefon. 100 kr/mnd i månedsutgift i ett år (maks bindingstid i Norge) er faktisk 1200 kr. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Husk at de 199$ er for subsidiert telefon. 100 kr/mnd i månedsutgift i ett år (maks bindingstid i Norge) er faktisk 1200 kr. La oss håpe på at man registrer abonnementet hjemme, slik at man kan cracke og unlocke Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Husk at de fleste av komponentene i iPhone er over ett år gammel, noe som gjør at den ikke trenger å være spesielt mer subsidiert enn før. Endret 9. juni 2008 av emopea Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ikke nytt Macbook design heller Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Husk at de 199$ er for subsidiert telefon. 100 kr/mnd i månedsutgift i ett år (maks bindingstid i Norge) er faktisk 1200 kr. La oss håpe på at man registrer abonnementet hjemme, slik at man kan cracke og unlocke Ja. Og dette passer perfekt! Min far er i USA nå, men det hjelper nok lite. However, han skal dit i starten av august også, og jeg har bursdag 20. august. Det betyr at han får en lett jobb med å finne bursdagsgave til meg. Og innen den tid er den nok også mulig å unlocke. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det jeg frykter er det at Apple kommer til å kreve abonnement aktivering i butikk. Tviler på at Apple ikke ha lært leksa si.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er jeg også litt redd for. Men vi får se - iPhone blir det nok uansett. Dessuten kan man kjøpe via NetCom, og så si opp abbonementet for en tusenlapp eller så. Mange som gjør det, og får en mobil til flere tusen kroner skitbillig. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 iPhone er oppe og kjører i norsk Apple Store nå! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det bare meg eller sa Jobs ingenting om MMS eller videokamera? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg er spent på hvordan det blir med OS X 2.0 for oss som har "piratePhone". Er det bare meg eller sa Jobs ingenting om MMS eller videokamera? Eh. Godt poeng. Men om alle i verden kjøper iPhone trenger man ikke MMS pga. alle har mail. ;--D Og videokamera tipper jeg kommer til AppStore. Endret 9. juni 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han gjorde nok ikke det, men han snakket om flere timers taletid med 3G, så jeg går utifra at det blir et kamera foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå