Cucum(r) Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sikkert en mengde folk på twitter som kommer til å liveblogge. Tror jeg følger @WWDC08 og @wwdc_2008 sånn i tilfelle ingen andre jeg følger liveblogger fra Moscone Center. Twitter kjem til å feile i kveld, det er iallfall sikkert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sikkert en mengde folk på twitter som kommer til å liveblogge. Tror jeg følger @WWDC08 og @wwdc_2008 sånn i tilfelle ingen andre jeg følger liveblogger fra Moscone Center. Twitter kjem til å feile i kveld, det er iallfall sikkert. Hehe, Twitter har visst tatt forhåndsregler, ikke at jeg tror det hjelper. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som kan tenke seg hvilken pris iphone vil få vhis den kommer til Norge? Er det snakk om 4k? Valget står mellom HTC og iPhone.. Kommer an på pris lizm ;p Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde tippet 4-6k Men ikke sikker der. Du kunne jo evt. ha bestilt fra statene. blir hakket billigere. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dette blir digg, bare 40 minutter igjen! Engadget og Gizmodo skal få kjørt seg idag, samme med mac1. Glad jeg ikke er webserverne demmes! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 MacRumors her. Fra når har videopresentasjonen vanligvis ligget tilgjengelig? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Selveste Al Gore er tilstede jo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjekt med audio-stream. ^^, http://www.ustream.tv/channel/wwdc-2008-li...te-audio-stream Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei, det er ingen livestream. Bare liveblogg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) http://cf.media.macrumorslive.com/p/m1213031465.jpg "All" twitring om WWDC: http://summize.com/search?q=wwdc+OR+apple+...22steve+jobs%22 EDIT: The API request limit has been temporarily dropped to 10 per hour. Please configure your clients not to pull more frequently than once every 6 minutes. Endret 9. juni 2008 av Thlom Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjekt med audio-stream. ^^, http://www.ustream.tv/channel/wwdc-2008-li...te-audio-stream Nice, takk Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Er ikke der en skrivefeil i emnetittel? Mac - afe? Må ikke det være Mac-Cafe? Altså Maccafé? Eller Mac Café? Pluss koffor ikkje berre Applecafé? For det er jo Apple som er merket, Mac er jo bare produkt... Endret 9. juni 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bolivar: det er skrevet slik fordi det er det som ser best ut. En moderator prøvde seg på å endre til Maccafé, men det ble veldig dårlig mottat, og litt etter ble det endret tilbake. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 MacRumors her. Fra når har videopresentasjonen vanligvis ligget tilgjengelig? Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå heter det ikke Mac OS X Leopard lengre, bare OS X Leopard. Det går rykter om at Apple skal selge OS X for PC-er nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er ikke der en skrivefeil i emnetittel? Mac - afe? Må ikke det være Mac-Cafe? Altså Maccafé? Eller Mac Café? Pluss koffor ikkje berre Applecafé? For det er jo Apple som er merket, Mac er jo bare produkt... Det er ganske enkelt et ordspill. Kjeksmesteren: Kilde? Ser ikke noe slikt hos Gizmodo iallefall. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå heter det ikke Mac OS X Leopard lengre, bare OS X Leopard. Det går rykter om at Apple skal selge OS X for PC-er nå. Tror ikke det. Da vill folk flest sluttet å kjøpe mac hardware. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://utvv.blogspot.com/2008/06/os-x-leop...o-every-pc.html Siden de har droppet Mac i OS X så oppstår det rykter. Jeg ser ikke bort ifra at det vil skje, men antakeligvis ikke i umiddelbar fremtid. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå heter det ikke Mac OS X Leopard lengre, bare OS X Leopard. Det går rykter om at Apple skal selge OS X for PC-er nå. Tror ikke det. Da vill folk flest sluttet å kjøpe mac hardware. Synd. Fritt hardwarevalg FTW! Jeg hadde kjøpt en lisens før du hadde rukket å si "fanboy". Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Synd for mac... Da går jeg nok kanskje for ei pc om det evt skulle komme til pc i framtiden. Designen er fin, men price prioterers Endret 9. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå