NitRam Den Gale Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kan nok se for meg at de dropper PPC. Men tror ikke de kommer til å droppe Intel 32-bits prosessorer. Det er alt for mange med Core Duo maskiner der ute, og de er ikke veldig gamle, bare rett over 1 1/2 år, så å droppe de nå, ville være veldig lite smart av dem... /Yaricks Enig! Jeg f.eks. som har planlagt å ha min 1.gen MacBook Pro ihvertfall i 4 år tilsammen (2 år på vei) ville bli svært irritert dersom Snow Leopard kun er for 64-bit. Det ville være en god unnskylding for å kjøpe en 64-bit MBP med mulighet for 4GB RAM, men det er ikke akkurat noe budsjettet mitt kan håndtere... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Apple dropper ikke 32bits intel. The “pure Cocoa” stuff is about additional Cocoa wrappers for APIs that currently are only available in Carbon (and/or at the BSD level) — more stuff that developers can do using Objective-C APIs. It is not about dropping Carbon from the OS, which would make no sense. It’s a message for developers, not a description of Snow Leopard. http://daringfireball.net/linked/2008/june#wed-04-pure_cocoa Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Keynote i Javascript – Forbanna imponerande! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det var ganske heftig. Synd den ikke blir i ordentlig fullskjerm når man starter en presentasjon. Endret 6. juni 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Foretrekker ordentlig Keynote, men absolutt imponerende lagd! Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Hvorfor kan jeg ikke lage filmer tatt med mitt kamera (Casio Exilim) i iMovie, mens jeg kan lage filmer tatt med mine foreldres kamera (Nikon Coolpix S6) når begge kameraene lager .MOV- filer.. ? Jeg klarer med andre ord ikke importere filmer tatt med mitt kamera (som er .MOV- filer), men klarer å importere filmer tatt med mine foreldres kamera (som også er .MOV- filer) Endret 7. juni 2008 av MGS3 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor kan jeg ikke lage filmer tatt med mitt kamera (Casio Exilim) i iMovie, mens jeg kan lage filmer tatt med mine foreldres kamera (Nikon Coolpix S6) når begge kameraene lager .MOV- filer.. ?Jeg klarer med andre ord ikke importere filmer tatt med mitt kamera (som er .MOV- filer), men klarer å importere filmer tatt med mine foreldres kamera (som også er .MOV- filer) Funker det å legge inn videoen på denne måten? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, takk det funket bra! Før brukte jeg bare vanlig iMovie, men har lastet ned iMovie HD nå, og på det programmet gikk det fint også uten å gjøre det på den måten! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Apple Executives will showcase Mac OS X Leopard and OS X iPhone development platforms beginning at 10:00 a.m. at San Francisco’s Moscone West. Så jeg tipper dette blir riktig Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 1900 altså. eller du kunne regna deg fram til det ved å se øverst på http://www.macrumors.com/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva kan man egentlig oppgradere selv i en iMac? RAM og harddisk? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 RAM er vel egentlig deg eneste du kan oppgradere selv uten å bryte garantien din... To skruer under, ut med RAM-brikkene og sleng inn de nye.. Harddisken får du ikke byttet selv.. Ikke at du hadde klart det heller Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjører gizmodo livefeed fra keynoen som vanlig i dag eller? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjører gizmodo livefeed fra keynoen som vanlig i dag eller? Jepp. Gleder meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du gleder deg så mye at du må skrive det tre ganger? Men Gizmodo dekker det bra? Tenkte å se på macrumourslive.com som jeg så en annen gang. Får vel se hva som er best under kenoten. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Du gleder deg så mye at du må skrive det tre ganger? Wow Sorry, forumet var litt fucked up i sted. Men Gizmodo dekker det bra? Tenkte å se på macrumourslive.com som jeg så en annen gang. Får vel se hva som er best under kenoten.Har ingen erfaring med Gizmodo, men macrumors er bra. De hadde i tillegg livestream med bilder om jeg ikke husker feil. Edit: Genialt av meg å skrive det innlegget med maling på fingrene Endret 9. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Wow Sorry, forumet var litt fucked up i sted. Ja, merka det. Men Gizmodo dekker det bra? Tenkte å se på macrumourslive.com som jeg så en annen gang. Får vel se hva som er best under kenoten.Har ingen erfaring med Gizmodo, men macrumors er bra. De hadde i tillegg livestream med bilder om jeg ikke husker feil. De hadde nemlig det. Det har ikke Gizmodo? Da er jo saken biff. Nesten litt tragisk å sitte og bestemme meg for dette nå... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sikkert en mengde folk på twitter som kommer til å liveblogge. Tror jeg følger @WWDC08 og @wwdc_2008 sånn i tilfelle ingen andre jeg følger liveblogger fra Moscone Center. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det mulig å se WWDC live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå