Henrik C Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og da var harddisken på Macen min offisielt død. Har snakket med Komplett, og jeg skal sende den inn. Så var det bare å få min far til å finne frem alle detaljer som trengs til returneringen, men det er lettere sagt enn gjort når han er i USA og skal jobbe, mens jeg er hjemme i Norge. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Og da var harddisken på Macen min offisielt død. Har snakket med Komplett, og jeg skal sende den inn. Så var det bare å få min far til å finne frem alle detaljer som trengs til returneringen, men det er lettere sagt enn gjort når han er i USA og skal jobbe, mens jeg er hjemme i Norge. Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Et par måneder siden. Forøvrig virker det som den er okei nå etter en formatering - men det er fortsatt litt skummelt. Den hadde mange av symptomene som en døende disk har, så jeg skal være på vakt. Gjenoppretter fra backupen min as we speak, så da får vi se hvordan det går med den. Edit: Nei, disken synger på siste verset nå. Da blir den sendt inn så fort jeg får de nødvendige detaljene og nummerene fra min far. Endret 3. juni 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var det nokon her som hadde ein Evernote-invite? henriklied [at] Google's mailtjeneste [dot] com. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Slik, da har jeg sendt. Og litt on-topic; nå gjenoppretter jeg fra backupen til en gammel 100GB-harddisk. Kjekt at jeg sparte på den, for da kan jeg bruke Macen uten å drasse med meg en svær ekstern harddisk og strømkabel til den. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Når dere er inne på evernote: Jeg registrerte meg på hjemmesiden deres under "invite", da trenger jeg vel ikke søke nettet rundt etter invites? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Om du registrerer deg for Beta er det usikkert på hvilket tidspunkt en vil få tilgang. Om du registrerer deg for Beta er det usikkert på hvilket tidspunkt en vil få tilgang. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bare jeg som har problemer med Fluke(flac for iTunes) på Tiger? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bruker de nye iMac-ene de samme ram typene som de iMac-ene som er rundt 1 år gamle? Har både den gamle og den nye og har tenkt å oppdatere rambrikkene i begge to, og lurer om jeg kan kjøpe en av disse: Ram fra Komplett.no Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Shit, glemte å ta backup før jeg begynte å oppdaterte til 10.5.3. Den er ikke ferdig nedlastet ennå, så vi for se i morgen om noe har føkket seg til Btw, noen som vet om det går ann å se keynoten på WWDC i livestream? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Btw, noen som vet om det går ann å se keynoten på WWDC i livestream? Hos Apple, nei. Hos en eller annen dude i salen, kanskje. Men som oftest er det dårlig kvalitet, og så mange brukere som deg som vil se den samtidig at du skal være meget heldig hvis du kommer deg igjennom. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hva syns folket om at det ryktes at Apple ikke lanserer noen nyheter i 10.6, men fokuserer på stabilitet og ytelse? Selv tror jeg det kan være bra. Jeg har ikke benyttet meg veldig mye av de nye funksjonene i Leopard, men det hadde vært veldig fint å kunne fått tynt ut en halvtime eller lenger ut av batteriet. Finnes det noen gode programmer for å fjerne filer i OS X man ikke trenger. Endret 4. juni 2008 av JonT Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Bare jeg som har problemer med Fluke(flac for iTunes) på Tiger? Jeg bruker Tiger. Fluke funker helt greit det, hva er problemet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når er keynoten egentlig? Niende eller? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hva syns folket om at det ryktes at Apple ikke lanserer noen nyheter i 10.6, men fokuserer på stabilitet og ytelse?Selv tror jeg det kan være bra. Jeg har ikke benyttet meg veldig mye av de nye funksjonene i Leopard, men det hadde vært veldig fint å kunne fått tynt ut en halvtime eller lenger ut av batteriet. Tja, jeg synst x.x.3 er for å forbedre stabilitet osv. Mens x.6.x er for nye funksjoner og slikt. Når er keynoten egentlig? Niende eller? Det sies jo at iPhone lanseres den niende og sånne ting blir vel vanligvis lansert under keynoten. Så ja, mest trolig. Endret 5. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva syns folket om at det ryktes at Apple ikke lanserer noen nyheter i 10.6, men fokuserer på stabilitet og ytelse?Selv tror jeg det kan være bra. Jeg har ikke benyttet meg veldig mye av de nye funksjonene i Leopard, men det hadde vært veldig fint å kunne fått tynt ut en halvtime eller lenger ut av batteriet. Jeg er delvis enig. Hva mer trenger vi av funksjoner? Vi har Spotlight, QuickView, Dashboard, Spaces, og Exposé. Hvis jeg nå kan få et mer stabilt system, og få lengre batteritid, er jeg fornøyd. Jeg har allerede det jeg trenger av funksjoner. Mac1 kan også melde om at Snow Leopard er Mac OS X 10.6 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er delvis enig.Hva mer trenger vi av funksjoner? Det samme kunne vi sagt før feks. spaces eller expose ble lansert. Det vil alltid komme noe nytt vi har bruk for. Tror jeg venter med å oppgradere til 10.6 om ryktene er sanne. Leopard fungerer strålende som det er nå, imo. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg hadde gjerne sett at dem droppa PPC og 32-bits, og fokusert fullt og helt på Intel 64-bits og Cocoa. Dette hadde jo selvsagt hvert surt for de med Core Duo-prosessor, men om det ikke er så mange nye funksjoner, så ... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kan nok se for meg at de dropper PPC. Men tror ikke de kommer til å droppe Intel 32-bits prosessorer. Det er alt for mange med Core Duo maskiner der ute, og de er ikke veldig gamle, bare rett over 1 1/2 år, så å droppe de nå, ville være veldig lite smart av dem... /Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå