MGS3 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) for litt siden snakket jeg om MSN-virus ved bruk av Adium og MSN for Mac. Har nå funnet ut at linken(e) heter noe som "Click and be cool" og de jeg sender den til blir automatisk frakoblet! Ga dette noen av dere litt mer peiling? Har ikke noen ide om hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det.. Endret 29. mai 2008 av MGS3 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Selger Llkjøp mac tastaturer? Endret 29. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 En del Elkjøp-butikker har mye utstyr (inkludert datamaskiner) fra Apple, så jeg vil tro at de har Apple-tastatur. Uansett er det enkleste å ringe til din lokale Elkjøp og høre med de -- de vet det tross alt bedre enn oss. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Et litt dumt spørsmål: Når jeg sletter programmer fra Mac'en, og vil slette de helt. Må jeg slette mappen under Programmer, og så søke opp filnavn i hardisken og slette de også? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For å slette programmer og alle tilhørende filer kan du bruke AppZapper. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Irriterende at den nye Gmail sync med Address Book som kom i 10.5.3 bare funker for iPhone/iPod Touch brukere. Endret 29. mai 2008 av JonT Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Irriterende at den nye Gmail sync med Address Book som kom i 10.5.3 bare funker for iPhone/iPod Touch brukere. Dette er det merkeligste jeg har sett. Hva faen er vitsen med å ikke gi meg denne funksjonen fordi jeg ikke har en iphone? Det er vel en del av Apples langsiktige plan om å skape behov for iphone, apple-tv og hva det nå enn er de ønsker å selge meg. EDIT: Oppgraderte nå, og ser ut til at jeg kan synkronisere med Google. Jeg har ikke Iphone eller Ipod Touch. Endret 29. mai 2008 av Thlom Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Samme her. Skjønner ikke helt hvor det kommer fra at man må ha iPod/iPhone. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det sånn att 10.5.3 føkker opp Quicksilver? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, funker fint her! /Yaricks Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er det en måte å få Time Machine til kun å ta backup av de mappene man spesifiserer? (Og ikke bare utelate mapper slik som det er nå) Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 http://www.qxl.no/Article538470670/Mobil_T...63109/P/0/1/0/1 Den så sweet ut Fristet nesten litt å kjøpe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Blir vel som å gå med en bly blokk i lommen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sympati sökes: Sölte akkurat et fult glass med Farris over MacBooken min. Glasset landet så og si akkurat midt oppå tastaturet. Jeg rakk så vidt å forstå hva som skjedde för jeg hörte "klikk" og "phhhrrrruuuussshhh". Altså den skrudde av seg og på seg igjen. I full panikk dro jeg ut alle ledninger og la den opp ned på et håndkle i det jeg hentet hårföneren. Har nå redda RAM-en min i allefall, men jeg har INGEN tro på at noe som helst med den maskinen kommer til å fungere igjen. Så nå föler jeg meg ikke så bra her jeg sitter med en Dell-PC med svensk Vista og leter etter en billig brukt mac... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Oioioi.. Ikke morsomt. Prøv å ta ut batteriet og la den stå i noen dager, og se om den fungerer igjen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har tatt ut alt som kan tas ut og satt den på höykant med luft under. Sukk, jeg kommer til å ende opp med å kjöpe meg en PC. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Og du har ikke noe forsikring som kan dekke slike uhell? Kjedelig situasjon, aboslutt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du har min sympati. Utrolig leit å høre Ingen forsikring heller? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Om du har mulighet til det, forhør deg med forhandler om hvorvidt de kan rense den. Hvis de sier nei eller tar en absurd pris så får du gjøre det selv. Skru opp og rens så godt du kan med en alkoholbasert rensevæske eller lignende. På den annen side, hva inneholder farris? Kanskje det holder å bare tørke maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå