Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

for litt siden snakket jeg om MSN-virus ved bruk av Adium og MSN for Mac. Har nå funnet ut at linken(e) heter noe som "Click and be cool" og de jeg sender den til blir automatisk frakoblet!

Ga dette noen av dere litt mer peiling? Har ikke noen ide om hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det..

Endret av MGS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterende at den nye Gmail sync med Address Book som kom i 10.5.3 bare funker for iPhone/iPod Touch brukere.

Dette er det merkeligste jeg har sett. Hva faen er vitsen med å ikke gi meg denne funksjonen fordi jeg ikke har en iphone? Det er vel en del av Apples langsiktige plan om å skape behov for iphone, apple-tv og hva det nå enn er de ønsker å selge meg.

EDIT: Oppgraderte nå, og ser ut til at jeg kan synkronisere med Google. Jeg har ikke Iphone eller Ipod Touch.

Endret av Thlom
Lenke til kommentar

Sympati sökes:

Sölte akkurat et fult glass med Farris over MacBooken min. Glasset landet så og si akkurat midt oppå tastaturet. Jeg rakk så vidt å forstå hva som skjedde för jeg hörte "klikk" og "phhhrrrruuuussshhh". Altså den skrudde av seg og på seg igjen.

I full panikk dro jeg ut alle ledninger og la den opp ned på et håndkle i det jeg hentet hårföneren. Har nå redda RAM-en min i allefall, men jeg har INGEN tro på at noe som helst med den maskinen kommer til å fungere igjen.

Så nå föler jeg meg ikke så bra her jeg sitter med en Dell-PC med svensk Vista og leter etter en billig brukt mac...

Lenke til kommentar

Om du har mulighet til det, forhør deg med forhandler om hvorvidt de kan rense den. Hvis de sier nei eller tar en absurd pris så får du gjøre det selv. Skru opp og rens så godt du kan med en alkoholbasert rensevæske eller lignende.

På den annen side, hva inneholder farris? Kanskje det holder å bare tørke maskina?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...