Thlom Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Om det du komprimerer ikke blir noe særlig mindre så er det antakeligvis fordi innholdet allerede er komprimert så mye at det ikke lar seg komprimere noe særlig mer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 HA! iPhone i Norge!! http://macworld.idg.se/2.1038/1.164290 http://ipod1.no/artikkel/2691/netcom-får-iphone-i-norge http://www.itavisen.no/sak/772426/iPhone_til_Norge/ /Yaricks Moro nok det. Telefonen er jo like vanlig å se i Oslo som alle andre telefoner for tiden. Er veldig spent på prisen da. Er egentlig glad for at jeg valgte å kjøpe 16GB fra USA for 3000,-. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen bilder av min nyinnkjøpte gelaskin: Blei da bra dette? 1 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er veldig spent på prisen da. Er egentlig glad for at jeg valgte å kjøpe 16GB fra USA for 3000,-. Er jo sikkert bare å fortsette å kjøpe fra USA hvis prisen blir høy. Av den grunn kan umulig Netcom sette prisen alt for høyt heller. Så mange som allerede har skaffet seg iPhone fra utlandet og så mange steder som åpner opp telefonen er de nøtt til å møte dette konkurransen. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sjølv håper eg den nye iPhone versjonen også blir hacket slik at ein ikkje trenger og binde seg til ein operatør. Trur muligens det blir ein iPhone på meg vis det kommer med ein kapasitet på 32 GB eller meir, prisen ikkje blir for høy og at eg kan få bort jailbreaket den, slik at eg kan bruka den leverandøren eg vil og legge inn evt ekstra programvare eg måtte savne. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant Hmmm... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sjølv håper eg den nye iPhone versjonen også blir hacket slik at ein ikkje trenger og binde seg til ein operatør. Trur muligens det blir ein iPhone på meg vis det kommer med ein kapasitet på 32 GB eller meir, prisen ikkje blir for høy og at eg kan få bort jailbreaket den, slik at eg kan bruka den leverandøren eg vil og legge inn evt ekstra programvare eg måtte savne. Selv tror det kommer til å bli solgt en åpen versjon av telefonen for salg uten abbonement. Netcom vil fortsatt være distributør i Norge, men det vil nok likevel bli solgt åpne telefoner. Det er for få som bruker NetCom, og det er nok enda færre som vil se seg villig til å bytte over fra f.eks. Telenor til Netcom bare for å kunne bruke iPhone. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant Hmmm... Det er når jeg leser slike at jeg er glad for at jeg aldri ble fanatisk. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som vet hvorfor jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å installre fastcgi? Er GCC den sliter med ser det ut som. Har installert det fra Xcode. $ sudo make make all-recursive Making all in libfcgi /bin/sh ../libtool --mode=link g++ -g -O2 -o libfcgi++.la -lfcgi -rpath /usr/local/lib fcgio.lo rm -fr .libs/libfcgi++.la .libs/libfcgi++.* .libs/libfcgi++.* g++ -dynamiclib -flat_namespace -undefined suppress -o .libs/libfcgi++.0.0.0.dylib fcgio.lo -L/Users/simen/src/fcgi-2.4.0/libfcgi/.libs -lfcgi -lc -install_name /usr/local/lib/libfcgi++.0.dylib -compatibility_version 1 -current_version 1.0 /usr/libexec/gcc/i686-apple-darwin8/4.0.1/libtool: can't locate file for: -lgcc_s.10.4 /usr/libexec/gcc/i686-apple-darwin8/4.0.1/libtool: file: -lgcc_s.10.4 is not an object file (not allowed in a library) make[2]: *** [libfcgi++.la] Error 1 make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make: *** [all] Error 2 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) For musikkfanatikere som meg selv: nå er det mulig å spille av FLAC direkte i iTunes: Its a miracle! Endret 28. mai 2008 av Speik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nais. Ikke at jeg har noen FLAC-filer, men fortsatt koselig! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hmz, jeg hadde absurde mengder med FLAC før jeg fikk meg mac, regner med de fremdeles ligger på en harddisk en eller annen plass. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Mac OS X 10.5.3 released Birger Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 10.5.3 er allerde lastet ned og installert, og jeg har ikke hatt noen nevneverdige problem bortsett fra et ørlite problem med Firefox. Måtte starte den 3 ganger (og drepe fra Aktivitetsmonitor) før jeg fikk startet den skikkelig. Mulig det er pga beta-versjon av Firefox? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) n00b alarm. Hvordan kan jeg hente ut bilder fra et .pages/.doc dokument fra Pages? Slik at jeg får bildefilen uavhengig. Edit: Fant ut at jeg bare kunne ta drag and drop inn i InDesign. Endret 28. mai 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hmm, noen flere som har problemer med Quicksilver på 10.5.3? Får startet det, men får det ikke opp etter det... Ser ikke noe i aktivitetsmonitor heller... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hm, leser at man burdte ta backup hvergang det ankommer ny systemoppdatering. Hva er det som kan skje hvis man ikke gjør det? i hvertfall, så har det ikke skejdd noe så langt hos med når jeg har oppdatert.. men jeg får vel begynne å gjøre det. baah, da tapte jeg den argumenten.. windows > Leopard i oppdatering, da eller? Endret 28. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tja, ting kan jo alltid skjære seg under oppdateringer, så backup er jo fint. Ingen problemer ved oppdatering for min del, annet enn det irriterende problemet med QS... Får vel bare bruke Spotlight når jeg skal starte programmer, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med alle de andre tingene jeg brukte QS til... Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det var litt rart når eg skulle legge inn 10.5.3. OS X begynte installasjonen før fila var ferdig nedlasta. Installasjonen stoppa opp, og måtte berre holde inne powerknppen. Software updaten påstår at fila er ferdig nedlasta, noko det ikkje er. Kan eg på noko måte få sletta en uferdige fila på disken ? Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå