Heilage Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det gjør de ikke. MacBook har ikke ExpressCard. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Buhu, jeg som hadde tenkt å svare det der Jeg er på utkikk etter et ekstern FireWire-lydkort i prisklassen 3-6 tusen, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 MOTU UltraLite er et fint kort som jeg personlig har siklet etter lenge. Procom har akkurat satt ned prisen på produktet slik at det akkurat passer innenfor ditt budsjett. Ut i fra det du skriver er det litt vanskelig å tyde akkurat hva slags funksjoner du trenger, men jeg tror MOTU kortet så absolutt er verdt en titt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det så jo veldig bra ut, igrunn. Tror ikke jeg har sett det kortet før heller, men det virket jo veldig lovende! Tror nok jeg skal se om jeg får kjøpt meg det i løpet av juni, ja! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Spm1: Noen som kan anbefale en god Subversion klient? Spm2: Ingen som vet? Noen som vet hva plus-tegnet på enden av rettighetene betyr? # ls -l -rwxr-x---+ 1 JonT staff 1774880 Sep 22 2006 The pig and the box Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Aldri sett et pluss-tegn der før (t er vel vanlig?), men den siste biten kalles for sticky bit. Du kan google det, det gir bedre forklaring enn det jeg kan komme opp med Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Spm1: Noen som kan anbefale en god Subversion klient? Eh. Trenger du noe annet enn svn-programmet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Jeg får ikke oppdatert Office 2008. Får feilmeldingen: Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Har ikke rotet med mapper, så ser ingen grunn til at ikke AutoUpdate skal finne den; den ligger i Programmer-mappa i mappen Microsoft Office 2008, slik den la seg da jeg installerte. Hva kan jeg gjøre? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg lastet den ned manuelt, men jeg glemte å endre språk. Jeg prøvde å installere den norske oppdateringen på en engelsk installasjon, og da fikk jeg nøyaktig samme feilmelding (bare på engelsk). Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Funker webcamet på Macbook til Adium eller Messenger for Mac? Eller noe annet chatte-programm utenom iChat? Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Helst ikke skype Hvor laster jeg ned mercury? Kan jeg ha samtaler med MSN-brukere da? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 på hjemmesiden deres. aMSN fungerer også med webkamera. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Helst ikke skype Hvor laster jeg ned mercury? Kan jeg ha samtaler med MSN-brukere da? Ingen MSN klient for Mac slår webkamera funksjonaliteten til Skype (dette gjelder forøvrig også for Windows). Hvorfor ikke konvertere vennene dine til å bruke Skype, som utvilsomt er et bedre chat/voip/webcam program enn MSN? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noen som vet om det går ann å flytte knappene på window titlebar fra venstre til høyre? Slik det er i Windows. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Prøvde å installere windows med boot camp. Men når den partisjonerer står den lenge før maskinen sier at jeg må skru den av. Kan noen gi meg noen tips rundt dette? Og har jeg partisjonert noe diskplass siden den ikke ble fullført? Takk:) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tipper du har OS 10.5.2? Dette er et problem i denne versjonen av Leopard, og man kan lykkes hvis man gjør det mange nok ganger. Problemet blir visstnok fikset i 10.5.3, men denne versjonen ser jo ikke ut til å komme ut på en liten stund, så... Fikk samme problem selv da jeg prøvde, og måtte boote fra Leopard-DVDen min og reparere systemdisken min derfra for å få tilbake plassen Bootcamp hadde "partisjonert. Hvis du husker hvor mye plass du hadde ledig på maskinen din før du startet Bootcamp, kan du se om du har mistet noe plass.. Hvis det er tilfelle, er det bare å boote opp fra Leopard-DVDen din, åpne Diskverktøy og kjøre på med reparering av harddisken, og ingen skade er skjedd Det skal nevnes at jeg ikke har prøvd Bootcamp igjen etter at feilen skjedde hos meg, men kjapp googling ga meg resultater som sa at dette var en feil i 10.5.2... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Spm1: Noen som kan anbefale en god Subversion klient?Spm2: Ingen som vet? Noen som vet hva plus-tegnet på enden av rettighetene betyr? # ls -l -rwxr-x---+ 1 JonT staff 1774880 Sep 22 2006 The pig and the box Det er jo en hel del grafiske klienter til Subversion - SvnX og ZigVersion f.eks. Bare å google. Jeg har ikke kjenskap til noen av de. Men Versionapp ser lovende ut. Pluss-tegnet der har jeg faktisk aldri sett, ikke fant jeg noe info om det sånn i farta heller. Endret 25. mai 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om det går ann å flytte knappene på window titlebar fra venstre til høyre? Slik det er i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå