Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har litt problemer med en MacBook Pro, det har seg slik at tastatuert detter ut nesten hele tiden.

Dette er veldig plagsomt i.o.m jeg driver endel å skriver på den.

Er det noen som vet om det går ann å gjøre noe med innstilligene på tastaturet eller noe sånt?

Eller er dette en feil i MacBook pro'en?

takk.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et eller annet virus på MSN, hvor jeg sender ut linker og lignende uten å være klar over det til random personer, og har hatt det ganske lenge egentlig. Har prøvd å få nytt passord, men det fungerte ikke, og nå forslår en venn at jeg skal formatere Macbooken, men jeg er usikker på hvordan det skal til på Mac, og om jeg i det hele tatt orker å gå gjennom en så lang prosess, hvis det finnes en enklere alternativ måte å fikse det på?? Kan noen hjelpe meg..?

Lenke til kommentar
Tenker at det kanskje er klienten din også, jeg? Har du prøvd å bruke en annen MSN-klient over et litt lengre tidsrom, og sett om problemet fortsatt er der? Hvis det er tilfelle, kan nok formatering være løsningen, hvis ikke har man kanskje funnet en løsning :)

Først brukte jeg "vanlig" MSN for Mac. Da hadde jeg viruset en liten studn til jeg skiftet passord, og etter jeg skiftet passord har jeg ikke hørt noe fra vennene mine om viruset. Men for litt siden (da mener jeg 8-9 dager siden) skiftet jeg til Adium. Da tok det bare et par dager til jeg fikk melding om vennene mine at jeg sendte ut linker. Kan det være det at jeg bruker Adium som utløser viruset?

Lenke til kommentar

Okey, det skal jeg gjøre så snart det skjer igjen. Men for å være ærlig har det bare vært 2 personer som har klaget etter jeg anskaffet meg Adium, men det er alikevel nok til at det kan vær greit å få det vekk...

Vedkommede som maser mest har nektet å si noe om hva slags link det er, sier bare at det er virus. Men jeg skal prøve å få mer infomasjon så fort det skjer igjen

EDIT; Skannet forresten nettopp Macbooken med et program ved navn avast! antivirus Mac edition, og det fant 0 virus, men 153 advarsler, hvis dette har noe relevanse

Endret av MGS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...