Trynemjoel Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 LAN-spill forbeholder seg vel til mindre krevende spill som Counterstrike, C&C og Warcraft/Starcraft, disse fungerer vel helt fint på en iMac sitt grafikkort og prosessor. Så om en tenker brukemiljø(tatt for gitt at du foretrekker OSX en hel del over Vista/XP) tror jeg en kan få mer glede ut av en iMac gitt at ditt hovedformål vil være designarbeid og lignende. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) nvidia 8800 gs´n kjører 1924x1600(?). Ja jeg går for imac, men vil det komme (liten) update til sommeren? Hva het den side hvor man kunne følge med på om det ville komme updates og slikt til de forskjellige produktene? Endret 6. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Om det skjer vil den vel kommer i Juni. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har et spørsmål til de av dere heldige eiere av iPhone; er det stemmeopptaker på den? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) nvidia 8800 gs´n kjører 1924x1600(?). Ja jeg går for imac, men vil det komme (liten) update til sommeren? Hva het den side hvor man kunne følge med på om det ville komme updates og slikt til de forskjellige produktene? Mac Buyers Guide. iMac er nettopp blitt oppdatert. Endret 6. mai 2008 av Dassen Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har et spørsmål til de av dere heldige eiere av iPhone; er det stemmeopptaker på den? Finnes som tilgjengelig tredjepartsprogramvare via pakkebehandleren Installer. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Takker for svar, men et annet spørsmål; er det mulig å slette en brukerkonto på macbook? Jeg laget en bare får å se hvordan det var, men trenger den strent tatt ikke.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 rm -rf /Users/dittbrukernavn Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare hug av hengelåsen i Accounts Prefpane for å endre ting, velg kontoen du vil slette og trykk minustegnet under vinduet til venstre som viser brukerkontoer. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare søk opp kontoer i finder det. Deretter velger du den kontoen du vil slette og trykker backspace, eller minussymbolet. Click for full size Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sweet, det var da ikke så vanskelig.. takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kansje litt OT, men er det noen her som følger med på Chris Pirillo? bare lurer. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Heppsann. Nå blir det ny tv snart, men jeg må forsikre meg at jeg har kjøpt rett. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...C6-3651AEFC465A Stemmer den overnevnte handlelista? Jeg skal kjøre macbooken med mini-dvi-til-dvi-adapter (dette har jeg fra før) opp mot den TVen der, tenkte jeg. Er ikke helt sikker på om det er rett kabel jeg har valgt. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kansje litt OT, men er det noen her som følger med på Chris Pirillo? bare lurer. hehe, ja. Følger med på bloggen hans. Har IRC chatten + live stream stående på andre skjermen min Utrolig morsom fyr Vant faktisk en PC hos han i jul. Tuller ikke. Sjekk filmen. Er første person han roper opp (Mats) også sier jeg "Sorry, I´m Norwegian" elns. Han lovte også å gi meg noe, men har ikke fått noe enda Sendte mail rett etter "Giveaway". Og sendte han adresse og div. Fikk dette i svar I gotta figure out what to send digitally... might be my ol' eBooks. C Hadde nettopp begynt å følge med han, så hadde ikke noe registrert nick. Hvis du ser en med navn MatsHG i chatten, så si hallo LIVE.PIRILLO.COM We'll 'E' ya later Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hehe, ja. Følger med på bloggen hans. Har IRC chatten + live stream stående på andre skjermen min Utrolig morsom fyr Vant faktisk en PC hos han i jul. Tuller ikke. Sjekk filmen. Er første person han roper opp (Mats) også sier jeg "Sorry, I´m Norwegian" elns. Han lovte også å gi meg noe, men har ikke fått noe enda Sendte mail rett etter "Giveaway". Og sendte han adresse og div. Fikk dette i svar I gotta figure out what to send digitally... might be my ol' eBooks. C Hadde nettopp begynt å følge med han, så hadde ikke noe registrert nick. Hvis du ser en med navn MatsHG i chatten, så si hallo LIVE.PIRILLO.COM We'll 'E' ya later Hehe, morsomt at Kat vant da :!: Har nettopp begynt å følge med på han. Vanvittig morsom fyr og så har han itillegg mye peiling på tech, spesielt mac Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Meh, Pirillo er slitsom. Ikke bare i lengden, men bare etter en kort stund. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg ser Coda har innebygde "bøker", eller manualer for blant annet HTML. Finnes det programmer som tilbyr det samme, men kun selve manualen? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg ser Coda har innebygde "bøker", eller manualer for blant annet HTML. Finnes det programmer som tilbyr det samme, men kun selve manualen? Coda sine bøker får du i hvert fall kjøpt separat. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Et lite spørsmål om Time Machine: om hoveddisken min skulle krasje og jeg har tatt backup med time machine, hvordan får jeg egentlig inn dataen fra eksterndisken til den nye hoveddisken da? Endret 8. mai 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå