Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt at adium ikke støtter cam, med tanke på hvor overlegent det er det andre IM tjenestene, da ett bytte for meg er uaktelt. Men selve kvalitet på camet på macbooken var ikke noe spesielt å skryte av, selv om det glatt slår camet på min søsters acer.

Gud, blir mer og mer glad i macbooken min for hvert minutt nå, driver å leker meg med instillinger, teste hvor hardt jeg klarer å kjøre den. (wee, la oss åpne hele creative suite cs2 på en gang! kjempeide!).

Lenke til kommentar
Ikke på samme nivå som Windows nei. Forhåpentligvis kommer neste versjon av iChat til å støtte msn, det hadde vært heftig.

6759864[/snapback]

Jeg har sakt det før og jeg sier det igjen.

Hvor tar ikke Google og Apple å sammarbeider om å videreutvikle Jabber sånn at den støtter screensharing, audio- og videokonferanse. Det hadde begge tjent utrolig mye på ettersom begge prøver å ta markedsandeler fra Microsoft og begge har utrolig gode produkter som folk hadde brukt istedenfor open source.

Lenke til kommentar
Men må fortsatt installere Windows for å få bruke den på skolen. :hm:

6762438[/snapback]

Dette er jo (nesten) ikke lov.

6762451[/snapback]

Må ha windows til de tilfellene jeg måtte ønske å spille litt Civilization 3 eller Heroes of Might and Magic 3 da. :)

Windows er ikke brukbart til annet.

Lenke til kommentar

Tror du er litt rar jeg Leon ;)

Har ikke testet ut noe annet enn Halo på mac, tenkte å kjøpe meg en WoW versjon til Mac men det virker som OS X bruker mye ressurser slik at spillet hakker, Halo hakket på min MacBook Pro ivertfall, fungerte fint når jeg stilte ned grafikken da men jeg trodde den skulle klare mer

Lenke til kommentar
Hvorfor må du ha Windows for å få bruke den på skolen da?

6763450[/snapback]

Fordi det idiotiske IT-reglementet på skolen sier det.

Må ha windows til de tilfellene jeg måtte ønske å spille litt Civilization 3 eller Heroes of Might and Magic 3 da. :)

6763431[/snapback]

Mulig jeg er rar, men jeg foretrekker å spille civ 3 / 4 på mac, jeg....

6763536[/snapback]

Har ikke Mac-versjonen. Har nemlig Ultimate Edition til Windows, med begge expansion packene. :)

Civ4 skal skaffes da. Hører lovord om det.

Lenke til kommentar
Tror du er litt rar jeg Leon ;)

Har ikke testet ut noe annet enn Halo på mac, tenkte å kjøpe meg en WoW versjon til Mac men det virker som OS X bruker mye ressurser slik at spillet hakker, Halo hakket på min MacBook Pro ivertfall, fungerte fint når jeg stilte ned grafikken da men jeg trodde den skulle klare mer

6764201[/snapback]

Kanskje fordi at Halo må kjøres igjennom rosetta?! WoW har laget en patch som gjør at spillet er i Universal Binary (altså full støtte for MacIntel)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...