Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Hvor mye villle dere solgt en ettår gammel Macbook for? (2gb ram, 80gb hd, 2ghz prosessor)

Ville ikke solgt den :p

Men viss du skal selge den på Finn eller no, ville jeg begynt med å prise den høyt og derretter senket prisen gradvis, helt til noen er interessert.

Men 6k+- virker som en god pris.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, jeg har fortsatt ikke sett livstegn fra trackpaden og tastaturet mitt.. Da blir det nok jobb på IT-gutta i morra + at jeg må klare meg med en gammel drittmac.. : (

Absolutt ingen der ute i det hele tatt som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Microsoft Messenger for Mac 7 har blitt sluppet. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Av nyheter er det webcam-støtte.

Perfekt for en chat.no-pedofil som meg. :)

Hm? Hvordan får du webcam? Har ikek det hos meg.. :dontgetit:

Jeg tror jeg leste det et sted, men fant ikke noe selv...

Lenke til kommentar
Uff, jeg har fortsatt ikke sett livstegn fra trackpaden og tastaturet mitt.. Da blir det nok jobb på IT-gutta i morra + at jeg må klare meg med en gammel drittmac.. : (

Absolutt ingen der ute i det hele tatt som har vært borti dette?

Prøvd å googlet det? Tipper det er en eller annen strømforbindelse som har tatt kvelden.

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent bodd på google.com den siste helga for å fikse det.

Har vært innom maange sider som tar for seg problemet, men det ser ikke ut som at noen av løsningene som blir foreslått fungerer..

Lenke til kommentar
Hvor mye villle dere solgt en ettår gammel Macbook for? (2gb ram, 80gb hd, 2ghz prosessor)

Mtp. at en helt ny MacBook med bedre skjermkort, 1GB ram (som lett kan oppgraderes til 4GB billig), 120GB harddisk og 2.1Ghz prosessor koster 8.700, ville ikke jeg gitt mer enn 5.000 NOK for den.

Lenke til kommentar
Microsoft Messenger for Mac 7 har blitt sluppet. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Av nyheter er det webcam-støtte.

Perfekt for en chat.no-pedofil som meg. :)

Hm? Hvordan får du webcam? Har ikek det hos meg.. :dontgetit:

Jeg tror jeg leste det et sted, men fant ikke noe selv...

Webcam-funksjonaliteten er kun for Corporate-accounts for øyeblikket, mener jeg å ha lest på TUAW forrige uke en gang. Lastet likevel ned versjon 7 nå, og det ser bedre ut enn versjon 6, men er fortsatt skummelt rotete og stygg å se på. Får vel vite når det kommer oppdatering til den, slik at webcam-støtte kommer for alle. Ganske kjedelig at dette er det eneste MS ikke har klart å ordne på klienten sin til Mac. Nå er de nærmere, men de burde fikset det så fort iSight kom som standard på maskinene.

Lenke til kommentar

Hm! Til sommeren så skal jeg gå innkjøp av enten pc eller iMac 24"(4gb). Men er så usikker.

Jeg skal ha en maskin som jeg kan drasse med på lan av og til(sjeldent) men vil bli brukt mest til design

Er det verdt det? med tanke på at jeg kan jo bygge pc til samme prisklasse med litt mer kraftigere ?

Lenke til kommentar

Fordelen med en iMac er jo at du slipper å dra med deg skjerm i tillegg til hele maskinen. Alt du trenger å gjøre når du drar på LAN er å putte iMacen ned i esken den kom i, og bære den med deg. Da har du en sikker transportboks i tillegg, som er lagd spesielt for maskinen din. Så jeg vil si iMac med Bootcamp og XP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...