Lawliet Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hvor mye villle dere solgt en ettår gammel Macbook for? (2gb ram, 80gb hd, 2ghz prosessor) Ville ikke solgt den Men viss du skal selge den på Finn eller no, ville jeg begynt med å prise den høyt og derretter senket prisen gradvis, helt til noen er interessert. Men 6k+- virker som en god pris. Endret 4. mai 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Uff, jeg har fortsatt ikke sett livstegn fra trackpaden og tastaturet mitt.. Da blir det nok jobb på IT-gutta i morra + at jeg må klare meg med en gammel drittmac.. : ( Absolutt ingen der ute i det hele tatt som har vært borti dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Microsoft Messenger for Mac 7 har blitt sluppet. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Av nyheter er det webcam-støtte.Perfekt for en chat.no-pedofil som meg. Hm? Hvordan får du webcam? Har ikek det hos meg.. Jeg tror jeg leste det et sted, men fant ikke noe selv... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Uff, jeg har fortsatt ikke sett livstegn fra trackpaden og tastaturet mitt.. Da blir det nok jobb på IT-gutta i morra + at jeg må klare meg med en gammel drittmac.. : ( Absolutt ingen der ute i det hele tatt som har vært borti dette? Prøvd å googlet det? Tipper det er en eller annen strømforbindelse som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg har omtrent bodd på google.com den siste helga for å fikse det. Har vært innom maange sider som tar for seg problemet, men det ser ikke ut som at noen av løsningene som blir foreslått fungerer.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Levere den inn for reprasjon er vel siste alternativ. Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg sendt den til IKT som igjen sender den til Apple. Har fått en erstatningsmac nå som fungerer greit.. Men vi får se hva løsningen blir. Tenker de bytter topplokket. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvor mye villle dere solgt en ettår gammel Macbook for? (2gb ram, 80gb hd, 2ghz prosessor) Mtp. at en helt ny MacBook med bedre skjermkort, 1GB ram (som lett kan oppgraderes til 4GB billig), 120GB harddisk og 2.1Ghz prosessor koster 8.700, ville ikke jeg gitt mer enn 5.000 NOK for den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Microsoft Messenger for Mac 7 har blitt sluppet. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Av nyheter er det webcam-støtte.Perfekt for en chat.no-pedofil som meg. Hm? Hvordan får du webcam? Har ikek det hos meg.. Jeg tror jeg leste det et sted, men fant ikke noe selv... Webcam-funksjonaliteten er kun for Corporate-accounts for øyeblikket, mener jeg å ha lest på TUAW forrige uke en gang. Lastet likevel ned versjon 7 nå, og det ser bedre ut enn versjon 6, men er fortsatt skummelt rotete og stygg å se på. Får vel vite når det kommer oppdatering til den, slik at webcam-støtte kommer for alle. Ganske kjedelig at dette er det eneste MS ikke har klart å ordne på klienten sin til Mac. Nå er de nærmere, men de burde fikset det så fort iSight kom som standard på maskinene. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Adium 2 vil ha webcamstøtte fra det jeg har lest fra utviklerbloggen. Så får håpe de kan komme frem til en løsning fort for de som vil bruke webcam og ikke vil bruke Skype Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvor er det jeg får kjøpt en støtter for Mac(bærbarn) ?Billig? og hvor kan man evt kjøpe det? Endret 5. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Når du sier støtter, mener du stativ til å ha laptop på fanget? I så fall har Clas Ohlson noen billige alternativer som f.eks denne. Evt. kan du søke opp iLap på Ebay. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Adium 2 vil ha webcamstøtte fra det jeg har lest fra utviklerbloggen. Så får håpe de kan komme frem til en løsning fort for de som vil bruke webcam og ikke vil bruke Skype Adium 2! når? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Når du sier støtter, mener du stativ til å ha laptop på fanget? I så fall har Clas Ohlson noen billige alternativer som f.eks denne. Evt. kan du søke opp iLap på Ebay. nja.. tenkte mere på denne http://mac1.no/content/rent-bord Endret 5. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 nja.. tenkte mere på dennehttp://mac1.no/content/rent-bord Den heter iCurve og er fra Griffin. De er ganske dyre, men det er en fyr som selger for halv pris på Brukt1.no Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Adium 2 vil ha webcamstøtte fra det jeg har lest fra utviklerbloggen. Så får håpe de kan komme frem til en løsning fort for de som vil bruke webcam og ikke vil bruke Skype Adium 2! når? Ingen release dato enda. http://www.adiumx.com/blog/2007/10/happy-leopard-day.php Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ang stativ-snakk: Jeg kjøpte meg et mStand fra Rain. Koster mye, men ser utrolig nice ut i forhold til plastikkstativet fra Griffin. Jeg tror jeg betalte 699 på Humac eller noe, men jeg mener det er verdt det for å få et stativ i helstøpt aluminium i forhold til plastikkdrit. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hm! Til sommeren så skal jeg gå innkjøp av enten pc eller iMac 24"(4gb). Men er så usikker. Jeg skal ha en maskin som jeg kan drasse med på lan av og til(sjeldent) men vil bli brukt mest til design Er det verdt det? med tanke på at jeg kan jo bygge pc til samme prisklasse med litt mer kraftigere ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fordelen med en iMac er jo at du slipper å dra med deg skjerm i tillegg til hele maskinen. Alt du trenger å gjøre når du drar på LAN er å putte iMacen ned i esken den kom i, og bære den med deg. Da har du en sikker transportboks i tillegg, som er lagd spesielt for maskinen din. Så jeg vil si iMac med Bootcamp og XP Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 kk, tror jeg går for iMac. Men vil det komme updates til somemren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå