Alex Moran Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mac Mini satt ned til 4390,- (4990,-) for den billigste modellen og 5990,- (6590,-)for den dyreste. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Fortsatt ikke noe å skryte av med tanke på specsa. Men at de setter ned prisen tyder vel på att der er en ny modell rundt hjørnet. Endret 28. april 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Fortsatt ikke noe å skryte av med tanke på specsa. Men at de setter ned prisen tyder vel på att der er en ny modell rundt hjørnet. Har jeg også god tro på. Slik Mac Mini er nå er den ikke noe særlig godt kjøp. Maks 2 GB ram på et 64 Bit OS som Leopard er for meg latterlig. Men det er vel Apple Tirsdag idag, kanskje vi får se noe? Venter på ny Mac Mini hver eneste tirsdag jeg, før eller senere må det vel skje noe! EDIT: Det skjer jo selvfølgelig ikke noe idag siden det skjedde i går Endret 29. april 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Går det an å gjøre "bar"en litt mer usynlig/få vek teksten( Finder, arkiv++)? eller bare få den vekk? Endret 30. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hvilken "bar" mener du? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Helt på toppen av skjermen, der du har eplet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor vil du ha den fjernet? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Fordi den tar plass. Men nei, jeg skal ike ha den vekk atm.. det er teksten. altså "finder" teksten. hvis du skjønner hva jeg meiner? Altså når du går ut av et program så dukker "Finder arkiv rediger vis gå vindu hjelp"- tekst Endret 30. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Altså når du går ut av et program så dukker "Finder arkiv rediger vis gå vindu hjelp"- tekst. Du vil altså avslutte programmet når du lukker siste vindu? Bare trykk cmd + q, istedenfor lukkeknappen på vinduene. Endret 30. april 2008 av JonT Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har en macbook hvor jeg har tatt backup med time machine. Men jeg skal kjøpe meg en mb pro, kan jeg da legge over alt jeg hadde på macbooken over på den nye ved hjelp av time machine? Eller er den "låst" til en data? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Altså når du går ut av et program så dukker "Finder arkiv rediger vis gå vindu hjelp"- tekst. Du vil altså avslutte programmet når du lukker siste vindu? Bare trykk cmd + q, istedenfor lukkeknappen på vinduene. Neinei.. Men f.eks i windows. Så har man bare "start" og resten av baren er tom, med mindre man åpnet et program Mens apple har det eplet, Itilleg "finder, arkiv, rediger, vis.."-teksten, som jeg har lyst til å få vekk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Altså når du går ut av et program så dukker "Finder arkiv rediger vis gå vindu hjelp"- tekst. Du vil altså avslutte programmet når du lukker siste vindu? Bare trykk cmd + q, istedenfor lukkeknappen på vinduene. Neinei.. Men f.eks i windows. Så har man bare "start" og resten av baren er tom, med mindre man åpnet et program Mens apple har det eplet, Itilleg "finder, arkiv, rediger, vis.."-teksten, som jeg har lyst til å få vekk. Det er fordi Finder er aktiv. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jau. Hvordan får man den unaktiv? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jau. Hvordan får man den unaktiv? Åpne et annet program. Så vidt jeg vet så er det ikke mulig å ikke ha noe program aktivt, og hvorfor vil du fjerne menylinjen? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei! Er det flere her som har hatt trøbbel med at tastatur og touchpad på MacBook fryser? Når jeg plugger i mus, funker det. Den begynner å søke etter mus og tastatur over bluetooth hver gang den starter opp.. Håper på litt input her! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du vil ikke klare å fjerne den, fordi den fungerer ikke på samme måte som windows sin bar. I windows har alle programmer menyene sine festet til vinduet, det er de ikke i OS X. Har du virkelig så mange ikoner i toppen at du ikke har plass til menyene? /Yaricks Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jau. Hvordan får man den unaktiv? Finder kjører alltid i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehe, neinei, Klokken og lader ikonet er det eneste som vises. Grunnen til at jeg vil ha den vekk er fordi. tja jeg bruker nesten aldri finder + den er bare iveien. Ville væryt mye penere med bare eplet ikonet ip baren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå