dabear Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du må ha administrator-rettigheter. Dersom du er første bruker på systemet, vil du automatisk ha mulighet for å utføre administratorhandlinger. Til dette bruker du sudo-kommandoen. Skriv inn denne koden og deretter passordet ditt (det vil ikke vises) og trykk enter. sudo -s Og følg så resten av insruksjonene. Andre ber deg kanskje aktivere root-brukeren og gå inn i et root-skal; koden over gjør tilnærma det samme (uten at du trenger aktivere root-kontoen ) Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Funka som bare det. Takker Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=68654 Apple tv for 499 til gigashop, dette kan vel ikke stemme? Hørtes alt for billig ut.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=68654 Apple tv for 499 til gigashop, dette kan vel ikke stemme? Hørtes alt for billig ut.. På Gigashops sider står det at produktet er utgått, og at det er ingen på lager. Papyrus har 26 på lager til prisen 548,- inkl.moms. Stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Apple store er nede Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Apple store er nede Kan være både en kræsj og en oppdatering. Vi får se hva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg syntes det lukter en iMac refresh idag Noe som isåfall passer meg utrolig bra. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det går rykter om ny iMac ja, blir spennende å se Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ny iMac med 3,06 GHz prosessor, ikke det store akkurat. Folk får vel vente på Quad litt lenger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bra og se at prisene går ned ihvertfal Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja. Under 9.000 for en 20" iMac er absolutt ikke galt. Med 4GB RAM fra Komplett blir prisen på rundt 9.500, og da får du mye maskin for pengene. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) På fremsiden til Apple.com er det bilde av både MacBook og iPhone ved annonseringen av WWDC '08 - et lite hint om ny bærbarserie, eller? Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvor god er egentlig skjermen på en iMac? Jeg har ikke kunnskapene til å tolke specsene.. Er de gode nok til å drive seriøst med digital foto på? Kalibreringsmuligheter, fargerom osv? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Driver du med seriøs redigering av bilder på dataen bør du styre unna iMacen. Glossy skjerm gir ikke korrekte farger, og de er vanskelige (om ikke umulige) å kalibrere korrekt. Du kan jo selvfølgelig kjøpe en iMac og bruke en ekstern skjerm, men å bruke skjermen til iMacen bør du droppe. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 På fremsiden til Apple.com er det bilde av både MacBook og iPhone ved annonseringen av WWDC '08 - et lite hint om ny bærbarserie, eller? Det er hint om at macbook serien vil få samme utseende som MBP, iMac, og Mac Pro har hatt over årene, børstet aluminium. Får se om det er hold i ryktene når annonseringen kommer Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som bruker soundtrack til vanlig eller kan det?For jeg bare lurte på en ting. Kan soundtrack fikse stemmene og hva slags beats er det soundtrack har, allslags mulig? Skal lage en jingle(lsom man hgører på radio ) så jeg lurte på om soundtrack har den mulighetene til å lage jinglers/lydeffekter Jeg har igrunn kun brukt Soundtrack til lydklipping av allerede eksisterende WAV og MP3-filer, men du har jo en god del loops o.l. du kan bruke hvis du installerer alt ekstra content. Men hvis det er musikkproduksjon du skal drive med, er nok Logic veien å gå. Men hvis du bare skal lage en enkel jingle, ser jeg egentlig ikke problemet med å bruke Garage Band? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 På fremsiden til Apple.com er det bilde av både MacBook og iPhone ved annonseringen av WWDC '08 - et lite hint om ny bærbarserie, eller? Det er hint om at macbook serien vil få samme utseende som MBP, iMac, og Mac Pro har hatt over årene, børstet aluminium. Får se om det er hold i ryktene når annonseringen kommer Er det satt noen dato for annoseringa? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 WWDC er i Juni, så kanskje annonseringen vil legges dit med lanseringen av 3G iPhone. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Burde vel være tilknyttet nettopp WWDC (dato på bildet). Edit: Noen før meg, glemte å refreshe siden. Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 På fremsiden til Apple.com er det bilde av både MacBook og iPhone ved annonseringen av WWDC '08 - et lite hint om ny bærbarserie, eller? MB Air + iPhone = iPhone Air Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå