Henrik C Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvis du har .dat-filene til Clue kan du bruke iClue. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja, det har jeg. Hvor er det jeg skal legge de hen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde vel ikke skadet å lese litt på siden? Installation * READ the Limitations! * Download the dmg, drag iClue into your Applications folder (same old, same old). * You'll need to have access to or copy of an installed version on windows. * Open preferences and in the dictionary-pane hit the + * Add the idx-files * If you are lucky things will work. Med andre ord kan du bare plassere filene et smart sted, trenger ikke å ligge noe bestemt sted. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Merk også at en må være heldig for at ting skal fungere Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er nokk en av de mindre heldige. Begynte å bugge seg når jeg addet Norsk-Engelsk. "Uventet avsluttet" ;/ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Velkommen til klubben, kaffe og kake serveres der borte ved bordet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Plass til en til? Får nøye meg med ordnett.no som jeg får gjennom skolen, selvom den er treig. Er det noen her som tilfeldigvis har login/pass til clue.kapaks.net? Hvis ikke får jeg vel sende en hyggelig mail. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Kva skjer ? Erlend Endret 20. april 2008 av VolcomStone Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Som Henrik påpeker har du muligens aktivert Exposé? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dumt å bruke exposè der, men tenkte meir på at alt i menylinja var borte. Det vart som normalt etter ein restart. Har opplevd forskjellege bugs i Leopard i det siste. Erlend Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Er de noen programmer som kan åpne Rar filer(evt rar programmer) og ISO filer? EDIT: Nei ifound;) Noen som har testet /unarchiver,, Men ISO? Endret 20. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 .iso: dobbeltklikk og den monteres. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Plass til en til? Får nøye meg med ordnett.no som jeg får gjennom skolen, selvom den er treig. Er det noen her som tilfeldigvis har login/pass til clue.kapaks.net? Hvis ikke får jeg vel sende en hyggelig mail. Alltid plass i denne klubben. Kan ikke gi deg brukernavn og passord dessverre, du får høre med han som har laget det hele, jeg vil ikke gå mot hans ønske for hva og hvem som skal ha tilgang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men du har fått tilgang? Da er det kanskje et lite håp for meg da. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vel jeg kjenner han personelig og bor noen meter fra ham. Tror ikke du er under lignende omstendigheter Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Kom over denne: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=519023 Så sjekket jeg i programvareoppdatering, og så at den firmware oppdateringen var klar til instalasjon. Siden jeg har en MBP som ble kjøpt mot slutten av sommeren '07, bør jeg vente litt da? Og hvordan kan man bestemme hva som skal være på den verktøy linja (der hvor klokken og alt det andre befinner seg)? Endret 21. april 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har også en MBP fra slutten av sommeren, Firmwareoppgraderingen gav ikke meg noen problemer, bare følg instruksjonene nøye. Programmer har vel selv instillinger for for å få ikoner i Menybaren om det er mulig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du kan også holde inne CMD og dra de vekk. Fungerer ihvertfall på enkelte programmer. Forresten, hvordan får man tilbake batteristatusen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå