Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har problemer med Kernel panic omdagen? Får det opptil flere ganger omdagen. Samme med folk i klassen min.

Du som de andre i klassen din har oppdatert fra Tiger isteden for en clean Leopard installasjon. Tror det kan ligge mye i dette etter hva jeg har hørt. Er ikke så mye du kan gjøre for å forhindre det nå tror jeg(utenom en clean installasjon).

Lenke til kommentar
Synes det er litt tidlig å begynne å tenke på det, jeg. Først skal de få lov til å la Leopard blir et bedre OS enn det er nå.

Trodde Apple kom med nye OS relativt ofte jeg. Men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med Leopard. Null bugs, null Kræsjer.

Men hvordan får man vekk denne?

post-122713-1207594317.png

Mens programmet kjører altså.

Jeg pleier å dra den i papirkurven, men vet ikke om det er den rette måten å gjøre det på.. ? Fungerer fint for meg

Lenke til kommentar
Jeg pleier å dra den i papirkurven, men vet ikke om det er den rette måten å gjøre det på.. ? Fungerer fint for meg

Da mater man bare ut programmet, noe som ikke kan gjøres mens de kjører.

Helt korrekt så mater du ut diskbildet, ikke programmet som ligger på diskbildet. Programmer skal ikke kjøres fra diskbildet, de skal du dra over til programmer-katalogen og kjøre derifra. Da kan du mate ut diskbildet :)

EDIT: Ser at dette har blitt svart på før ...

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes andre design til dock(ikke dok designen) men utseende. F.eks at man kan få en lang og tynn strek. Akkurat som den som er på toppen. Finder-baren xD

Btw; åssen får man "Notis" blokken ut på desktopen, isdenfor å ha den i *hva nå den het, hvor man har alle wid*

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Nå skal jeg gå til innkjøp av ram til min macbook 2,1. Jeg har bestemt meg for 2 x 2GB, og husker jeg fant en amerikansk nettshop som solgte et slikt sett for under 300 kr, men nå finner jeg den ikke igjen.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette billigst? Og ramen må selvfølgelig oppfylle alle kravene som gjelder for Macbook.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg gå til innkjøp av ram til min macbook 2,1. Jeg har bestemt meg for 2 x 2GB, og husker jeg fant en amerikansk nettshop som solgte et slikt sett for under 300 kr, men nå finner jeg den ikke igjen.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette billigst? Og ramen må selvfølgelig oppfylle alle kravene som gjelder for Macbook.

Lite vits i å kjøpe billig fra usa, når prisen likevel er over 200 kroner. Da må du jo betale toll ;)

Bruk heller minnevelgern hos komplett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...