Henrik C Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Synd med clue.kapaks.net. Brukte det daglig, selvom jeg har tilgang til ordnett.no via skolen, men Clue var så kjapt, og det gikk bare fort. iClue er jeg klar over, men da må du ha .dat-filene til Clue fra før av. :/ Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Lastet ned iClue og fikk tak i .dat-filene nå. Fungerte kjempe bra Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det gjør ikke noe annet en å kræsje her hos meg etter jeg har lagt til en idx-fil. Så jeg får holde meg til kapaks og lignende sider inntil det fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har problemer med Kernel panic omdagen? Får det opptil flere ganger omdagen. Samme med folk i klassen min. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, Apple har infiltrert maskinen din og sender ut en kommando som forcer Kernel Panic Evt. er det du som bruker maskinen din feil. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen som har problemer med Kernel panic omdagen? Får det opptil flere ganger omdagen. Samme med folk i klassen min. Du som de andre i klassen din har oppdatert fra Tiger isteden for en clean Leopard installasjon. Tror det kan ligge mye i dette etter hva jeg har hørt. Er ikke så mye du kan gjøre for å forhindre det nå tror jeg(utenom en clean installasjon). Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Synes det er litt tidlig å begynne å tenke på det, jeg. Først skal de få lov til å la Leopard blir et bedre OS enn det er nå. Trodde Apple kom med nye OS relativt ofte jeg. Men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med Leopard. Null bugs, null Kræsjer. Men hvordan får man vekk denne? Mens programmet kjører altså. Jeg pleier å dra den i papirkurven, men vet ikke om det er den rette måten å gjøre det på.. ? Fungerer fint for meg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg pleier å dra den i papirkurven, men vet ikke om det er den rette måten å gjøre det på.. ? Fungerer fint for meg Da mater man bare ut programmet, noe som ikke kan gjøres mens de kjører. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg pleier å dra den i papirkurven, men vet ikke om det er den rette måten å gjøre det på.. ? Fungerer fint for meg Da mater man bare ut programmet, noe som ikke kan gjøres mens de kjører. Helt korrekt så mater du ut diskbildet, ikke programmet som ligger på diskbildet. Programmer skal ikke kjøres fra diskbildet, de skal du dra over til programmer-katalogen og kjøre derifra. Da kan du mate ut diskbildet EDIT: Ser at dette har blitt svart på før ... Endret 9. april 2008 av olsen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ...og dei seier at MacBook Air har godt batteri? Pøh. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har oppdaget samme bug på MBP. Den skjer vel når du drar ut strømkabelen så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Merket noe av det samme problemet med et helt nytt batteri på jobben i går. Sto at det tok over 500 timer å lade opp batteriet. Lot bare strømmen stå i en stund jeg, så ordnet det seg, var bare maskinen som måtte få med seg litt mye på en gang Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Noen som vet om det finnes andre design til dock(ikke dok designen) men utseende. F.eks at man kan få en lang og tynn strek. Akkurat som den som er på toppen. Finder-baren xD Btw; åssen får man "Notis" blokken ut på desktopen, isdenfor å ha den i *hva nå den het, hvor man har alle wid* Endret 12. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Btw; åssen får man "Notis" blokken ut på desktopen, isdenfor å ha den i *hva nå den het, hvor man har alle wid* Du kan enten bruke en liten hack eller bruke et stickies program. For eksempel Stick Em' Up. Det heter forresten Dashboard hvor man har widgetsene. Endret 12. april 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvordan flytter jeg docken helt bakerst når jeg har et eller annet oppe? f.eks Firefox + Hvor er det jeg må gå for å skifte skins på iTunesen Endret 13. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gjemme docken mener du? eple + alt + D. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå skal jeg gå til innkjøp av ram til min macbook 2,1. Jeg har bestemt meg for 2 x 2GB, og husker jeg fant en amerikansk nettshop som solgte et slikt sett for under 300 kr, men nå finner jeg den ikke igjen.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette billigst? Og ramen må selvfølgelig oppfylle alle kravene som gjelder for Macbook. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gjemme docken mener du? eple + alt + D. Nei;p Men jeg fikk det til. anyway. har det kommet Multiplugin til mac? Finner bare for Win Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå skal jeg gå til innkjøp av ram til min macbook 2,1. Jeg har bestemt meg for 2 x 2GB, og husker jeg fant en amerikansk nettshop som solgte et slikt sett for under 300 kr, men nå finner jeg den ikke igjen.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette billigst? Og ramen må selvfølgelig oppfylle alle kravene som gjelder for Macbook. Lite vits i å kjøpe billig fra usa, når prisen likevel er over 200 kroner. Da må du jo betale toll Bruk heller minnevelgern hos komplett... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som vet om et program hvor jeg kan få tilgang på hele Wikipedia uten å være tilkoblet internett? Ala Wikipedia Dump på iPhone/iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå