Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Synes det er litt tidlig å begynne å tenke på det, jeg. Først skal de få lov til å la Leopard blir et bedre OS enn det er nå.

Trodde Apple kom med nye OS relativt ofte jeg. Men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med Leopard. Null bugs, null Kræsjer.

 

Men hvordan får man vekk denne?

post-122713-1207594317.png

 

Mens programmet kjører altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal bare være å markere disken (eller hva du kaller den) og trykke CMD + E. Du må huske på at du ikke skal kjøre programmet direkte fra den disken, men dra det over til harddisken din. Hvis du kjører det, kan du selvsagt ikke mate den ut.

Nei, ikke mate den ut, men bare sjule den fra skrivebordet om det er mulig.

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du skjule den, men ikke fjerne den? Den er jo ikke brukbar til noe med mindre du ikke har muligheten til å installere programmet.

 

Uansett, du kan jo alltids laste ned DeskShade, som "gjemmer" samtlige ikoner på skrivebordet ditt. Er dette nærmere det du er ute etter?

vel, jeg vil fjerne det, men de går ikke når det er i bruk, noe som det er hele tiden.

 

men bare drit i det. Det er ikke sååå viktig :p

Lenke til kommentar
vel, jeg vil fjerne det, men de går ikke når det er i bruk, noe som det er hele tiden.

 

men bare drit i det. Det er ikke sååå viktig :p

1. Lukk programmet du kjører.

2. Opne diskfila som ligg på skrivebordet ditt.

3. Kopier programmet som ligg i diskfila på skrivebordet inn i applications mappa.

4. Deretter kan du mate ut diskfila for så å opne programmet igjen frå applications mappa di.

 

Det vert vel rett ?

 

Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar
Trodde Apple kom med nye OS relativt ofte jeg. Men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med Leopard. Null bugs, null Kræsjer.

Joda, det stemmer det, og Tiger var vel den versjonen av OS X som varte lengst, men jeg gidder i hvertfall ikke å begynne å tenke på når neste versjon av OS X kommer, og i hvertfall ikke hva versjonen evt. kommer til å hete. Sikkert bare jeg som er litt rar, men :)

Lenke til kommentar

Ja det ble for mye trafikk på kapaks.net, så eieren så seg nødt til å avstenge siden for å hindre trøbbel med Clue Norge ASA, sjansen for det øker betraktelig når flere folk får snusen i det. Den imiterer tross alt en tjeneste som de selv tilbyr for 700 kroner i året. Tror dessverre det ikke finnes noen alternativer per dags dato.

 

Edit: Prøv TriTrans eller Ordnett

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...