Laffe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Okej, det har duket et annet problem. Når jeg åpner FM så bare slår den seg av igjen? Jeg har installert men, what? Takk Endret 14. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei, trenger litt hjelp her... Etter jeg oppgraderte til 10.5.2, så har plutselig ALLE windowsmaskinene mine forsvunnet fra finder, ikke noen i network eller noe! Gone! Macen min vises heller ikke på windows maskinene.. Men jeg kan pinge den! Noen som har peiling på hvordan jeg kan få Macen tilbake på nettverket slik at jeg kan sende filer mellom dem? /Yaricks Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, har samme problem. Min macbook vises ikke på noen andre Windows maskiner med mindre jeg bruker Windows via Boot Camp.. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Åpne finder, trykk eple+k, og skriv inn (gitt at windowsmaskina har ip 10.0.0.2) "smb://10.0.0.2" og koble til. Da får du i alle fall kobla til windowsmaskina fra macen. Hvordan du får oversikt over alle maskinene automatisk, veit jeg ikke (jeg har ikke det problemet). Endret 14. mars 2008 av dabear Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hei Hva er det jeg må gjøre for å få brukt hele skjermen når eg spiller spill? Det er 2 svarte kanter på hver sin side, tipper noen vet det? Også en annen ting.. er det noe jeg har glemt å laste ned? For jeg testet akkurat Rollercoaster tychoon 3 ellerno og det llagget helt sjukt på Low/medium og spillet krever ikke så mye REC: Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP (Windows® XP recommended) Processor: Pentium® III 733 MHz or compatible (Pentium® 4 1.2 GHz or compatible recommended) Memory: 128 MB RAM; 256 MB for XP (256 MB; 384 MB for XP recommended) Hard Disk Space: 600 MB free CD-ROM Drive: 4X CD-ROM or faster (8X or faster recommended) Video:Any ATI Radeon™ or GeForce™ 2 with 32MB or higher; or other video card with 32MB and hardware T&L (ATI Radeon™ 64 MB SDR or GeForce™ 2 Pro or other video card with 64 MB or more memory and hardware T&L recommended)* Sound: Windows® 98/Me/2000/XP-compatible 16-bit sound card* DirectX®: DirectX® version 9 (included) or higher Burdte gått glatt på high ihvertfall og kanskje extreme high? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Brukte du crossover, bootcamp eller hva? Har hatt noe av det samme problemet med crossover, 3aks funka ikke (elastomania), men jeg fikk kjørt command and conquer på medium :s Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ingen av delene. Spillet er til mac og win. Endret 17. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skal kjøpe meg en iMac snart, må bare bli ferdig med et weboppdrag først. Kjipt at den ikke ble oppdatert sist tirsdag(?). Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) er ofte at spill som virker på mac og pc bare er portet fra pc og over på mac, og da resulterer dette i dårligere spille opplevelse i Mac OS... hadde sim city 4 som er et mac spill til ppc, men selv om jeg knuste kravene til spillet så hakket det og var fult av feil. Så er nok dessverre noe en må rekne med på spill som bare er portet over fra windows til mac.... PS: laffe, du har lagt inn spes. for windows versjonen av spillet og ikke mac kravene... Endret 18. mars 2008 av St. Anders Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Macbooken min er komt fram nå, men jeg vet ikke hvor den er Kan den være på Posten, selv om den ble sendt med tnt? Edit: kom på døra idag Endret 19. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Okey.. takk da vet eg det;D Men det er en annen ting jeg lurer på. Å tingen er at jeg tror at hardisken på mac'n har blitt "ødelagt". Når jeg verifiserer så får jeg da error(ugyldig volumfilantall, volumkatalogantall. ) på at det er noe galt med disken og får derfor ikke "reparere disk" Skulle gjerne fått installert Bootcamp og andre forskjellige små ting What to do? SKal til oslo etter påsken så om det ikke finnes no andre utvei så er vel siste utvei eplehuset/humac? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Da har jeg endelig skiftet beite. Skriver dette innlegget med min splitter nye Macbook 2,4 No more Windows. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Høres fantastisk ut, gratulerer! Switchingen har gått smertefritt? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ok, er jeg et unntakstilfelle eller? Sitter her med macbooken med OS X installert, og en stasjonær maskin som kjører windows xp/ubuntu hardy heron i dualboot, og er storfornøyd Jeg fatter ikke det der med folk som switcher og sier "ikke noe mer Windows!" Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 dabear: Er forsåvidt enig, men jeg er lei av forskjellige ting i Windows/linux, dessuten er det mange funksjoner i OSX jeg likes svært godt. Windows er i og for seg greit, jeg kommer uansett til å bruke det senere, men ikke frivillig Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Finnes det noen kortkommandoer i Safari for å skifte mellom forskjellige tabs? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jaa, Eple og piltaster synes jeg å huske. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eple+shift og piltaster faktisk. Eple og piltaster er frem og tilbake i browsinghistorien Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ah, halvår siden sist jeg brukte OSX Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ok, er jeg et unntakstilfelle eller? Sitter her med macbooken med OS X installert, og en stasjonær maskin som kjører windows xp/ubuntu hardy heron i dualboot, og er storfornøyd Jeg fatter ikke det der med folk som switcher og sier "ikke noe mer Windows!" Du er ikke alene. Jeg har en stasjonær og en bærbar fra Apple, men har fortsatt en spillmaskin og en server med Windows på. Jeg liker den nåværende løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå