Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg må si. Det begynner å bli sirup når jeg jobber med et photoshopdokument på 400MB+ på en MacBook 2.1 med 1GB Ram.

Vil jeg merke stor forskjell på 3GB og 2GB RAM?

Eg kan i alle fall skrive under på at eg merka om ikkje stor forskjell, så gjekk alt glattare då eg oppgraderte frå 1 til 2GB RAM på min Blackbook 2.1. Rekar med at i program som photoshop vil det gå enda betre med 3GB. Det beste om du skal oppgradere til 3 GB vil nok vere å kjøpe 2x2GB for å få like brikker sjølv om ein GB vil stå ubrukt(Trur eg). Eg kjøpte desse brikkene hos Komplett. 156.- for 1GB.

Erlend :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter ett program som kan lage en "shopping liste" på en slick og pen OS X måte, slik at jeg ikke må bruke textedit, word eller lignende. Er veldig simpelt egentlig.. Bare ett program som lagrer hva jeg må kjøpe inn osv i rekkefølge..

Har prøvd å google litt, men finner ikke noe særlig..

Kunne vel egentlig nesten laget det selv, men har aldri koda i OS X før..

Noen som har forslag til dette?

/Yaricks :)

Lenke til kommentar

Hei ! Eg har kjøpt meg slik til min Macbook og den fungerer fint. Det er ei sprayflaske og ein mjuk svamp, så det er berre å sprayre på skjermen (i moderate mengder) for så å tørke vekk. Resten av Blackbooken min blir for øvrig vaska nokre gongar i månaden med ein fiiin microfiberklut og utvatna salovatn. Nesten som å få seg ein ny kvar gong :)

Erlend

Lenke til kommentar
Er på jakt etter ett program som kan lage en "shopping liste" på en slick og pen OS X måte, slik at jeg ikke må bruke textedit, word eller lignende. Er veldig simpelt egentlig.. Bare ett program som lagrer hva jeg må kjøpe inn osv i rekkefølge..

Har prøvd å google litt, men finner ikke noe særlig..

Kunne vel egentlig nesten laget det selv, men har aldri koda i OS X før..

Noen som har forslag til dette?

/Yaricks :)

Kunne tenkt meg noe sånt selv. Anyone?

Lenke til kommentar
Hei. Skjermen på macbooken min ser ikke ut. Trenger noen form for skjerm-rens for å få tørket av fettet. Noen som vet av plasser hvor de har det billig, eller eventuelt andre måter for å få den ren? :)

Jeg har brukt sprit(hjemmebrent) før, og det fungerte utrolig bra. Nå for tiden bruker jeg slik spray man bruker på whiteboard tavler på skolen :)

Lenke til kommentar
Hei. Skjermen på macbooken min ser ikke ut. Trenger noen form for skjerm-rens for å få tørket av fettet. Noen som vet av plasser hvor de har det billig, eller eventuelt andre måter for å få den ren? :)

På jobben er iClean fra Monster standard som skjermrens, funker ypperlig og er vel verdt prisen.

Lenke til kommentar

Huff.

Retur under behandling - Returprosess innledet Mar 5, 2008 av kunden

Returnummer: XXXXXXXXXXXX

Produkt Ant.

MBP 17/2.4/2x1GB/160-5400/256VRAM-NOB 1

Apple er ganske trege med å hente varene sine. Vil bestille den nye nå snarest mulig, men det er jo umulig før jeg får pengene tilbake på konto. Latterlig. Har ihvertfall aldri tatt så lang tid å returnere noe før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...