Henrik C Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sikker på at du laster ned riktig fil? http://www.logitech.com/index.cfm/433/158&cl=no,no "Instruksjoner for nedlasting Logitechs kontrollsenter (LCC) har støtte for Mac OS X (Power PC & Intel CPU) og gir deg anledning til å få best mulig utbytte av Logitechs tastatur, mus og styrekule" Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja fant den nå, bør vel lære meg å søke før jeg spør Men jeg instalerte softwaren fra cden, men den har vel vært litt utdatert. Men den 'spotlight' knappen øverst i høyre hjørne, det skjer ingenting når jeg trykker på den. Så i konfigurasjons panelet at det står "choose a button (space)".. javel, men hva gjør jeg for å få spotlight opp? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da har jeg hatt min splitter nye MacBook i snart 20 timer, og må si jeg er mektig imponert. Nå kjører jeg VMware Fusion med Windows XP i et eget space, og med 4 GB ram i maskinen må jeg si det blomstrer. man merker rett og slett ikke at XP`en ligger der! Selv kjørende på batteri holder den seg til 5 timer, og da med vmware oppe! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da har jeg hatt min splitter nye MacBook i snart 20 timer, og må si jeg er mektig imponert. Nå kjører jeg VMware Fusion med Windows XP i et eget space, og med 4 GB ram i maskinen må jeg si det blomstrer. man merker rett og slett ikke at XP`en ligger der! Selv kjørende på batteri holder den seg til 5 timer, og da med vmware oppe! Godt å gøre Hvor lang tid tok de før du fikk den? Min ble bestilt den 3. mars og anntatt leveringstid er ikke før den 20 Noen som vet hvordan man kan spore pakken? Posten funka ikke. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da har jeg hatt min splitter nye MacBook i snart 20 timer, og må si jeg er mektig imponert. Nå kjører jeg VMware Fusion med Windows XP i et eget space, og med 4 GB ram i maskinen må jeg si det blomstrer. man merker rett og slett ikke at XP`en ligger der! Selv kjørende på batteri holder den seg til 5 timer, og da med vmware oppe! Godt å gøre Hvor lang tid tok de før du fikk den? Min ble bestilt den 3. mars og anntatt leveringstid er ikke før den 20 Noen som vet hvordan man kan spore pakken? Posten funka ikke. Jeg fikk den etter 9 dager. Du vil etter hvert få et brev fra TNT i posten. Der er det et nummer du kan bruke for å spore pakken på www.tnt.no. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg fikk den etter 9 dager. Du vil etter hvert få et brev fra TNT i posten. Der er det et nummer du kan bruke for å spore pakken på www.tnt.no. Ok, takk. *sjekke posten* Edit: Kom på at jeg hadde fått en e-post fra apple med ett nummer som begynte på 80 og hadde 10 siffer. Er de ikke den koden du mente? Isåfall må de vere noe rart fordi den funka ikke på den siden du henviste til. Endret 8. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Heilt feil tråd..... :-) Endret 8. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Prøv UPS sine hjemmesider? Det var UPS som sendte min MacBook Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei, Noen med Office 2008 her som veit hvordan man får liggende format (landskap) i Word? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 File > Page Setup > Orientation. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Prøv UPS sine hjemmesider? Det var UPS som sendte min MacBook Funket ikke der heller. Men men... bare den kommer, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva er forskjellen på leopard og leopard server? Har leopard server alle funksjoner og muligheter som leopard har? Hva har leopard server i tillegg? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Server har, som navnet tilsier, en rekke serverapplikasjoner. iCal-server, en slags wiki-server, directory-server, sentralisert behandling av brukere osv. http://www.apple.com/server/macosx/features/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ok, men mangler den noe av det som vanlig OS X har? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mulig Server-versjonen ikke har iLife og den slags. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Då har eg oppgradert frå 1 til 2GB RAM i min Macbook (Black 2,1) ! Deilig å merke ar alt går litt glattare enn før. Då er eg klar for Leopard i påska også Erlend Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Då har eg oppgradert frå 1 til 2GB RAM i min Macbook (Black 2,1) ! Deilig å merke ar alt går litt glattare enn før. Då er eg klar for Leopard i påska også Erlend Oppgraderte du selv? I så fall, var det vanskelig? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ta ut batteriet, skru løs en metalldings, vippe ut eksisterende ram og putte inn ny, skru på plass metalldingsen og sette i batteriet. Det vanskligste er å finne et lite nok skrujern og en 50-øring til å skru løs batteriet Quoter olsen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg må si. Det begynner å bli sirup når jeg jobber med et photoshopdokument på 400MB+ på en MacBook 2.1 med 1GB Ram. Vil jeg merke stor forskjell på 3GB og 2GB RAM? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Då har eg oppgradert frå 1 til 2GB RAM i min Macbook (Black 2,1) ! Deilig å merke ar alt går litt glattare enn før. Då er eg klar for Leopard i påska også Erlend Oppgraderte du selv? I så fall, var det vanskelig? Sjekk ut guiden på iFixit.com. Kjempeenkelt. Endret 10. mars 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå