Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fant den nå, bør vel lære meg å søke før jeg spør :p

Men jeg instalerte softwaren fra cden, men den har vel vært litt utdatert.

Men den 'spotlight' knappen øverst i høyre hjørne, det skjer ingenting når jeg trykker på den. Så i konfigurasjons panelet at det står "choose a button (space)".. javel, men hva gjør jeg for å få spotlight opp?

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt min splitter nye MacBook i snart 20 timer, og må si jeg er mektig imponert. Nå kjører jeg VMware Fusion med Windows XP i et eget space, og med 4 GB ram i maskinen må jeg si det blomstrer. man merker rett og slett ikke at XP`en ligger der! Selv kjørende på batteri holder den seg til 5 timer, og da med vmware oppe!

Lenke til kommentar
Da har jeg hatt min splitter nye MacBook i snart 20 timer, og må si jeg er mektig imponert. Nå kjører jeg VMware Fusion med Windows XP i et eget space, og med 4 GB ram i maskinen må jeg si det blomstrer. man merker rett og slett ikke at XP`en ligger der! Selv kjørende på batteri holder den seg til 5 timer, og da med vmware oppe!

Godt å gøre ;) Hvor lang tid tok de før du fikk den? Min ble bestilt den 3. mars og anntatt leveringstid er ikke før den 20 :hrm:

Noen som vet hvordan man kan spore pakken? Posten funka ikke.

Lenke til kommentar

Godt å gøre ;) Hvor lang tid tok de før du fikk den? Min ble bestilt den 3. mars og anntatt leveringstid er ikke før den 20 :hrm:

Noen som vet hvordan man kan spore pakken? Posten funka ikke.

Jeg fikk den etter 9 dager. Du vil etter hvert få et brev fra TNT i posten. Der er det et nummer du kan bruke for å spore pakken på www.tnt.no.

Lenke til kommentar
Jeg fikk den etter 9 dager. Du vil etter hvert få et brev fra TNT i posten. Der er det et nummer du kan bruke for å spore pakken på www.tnt.no.

Ok, takk. *sjekke posten* :p

Edit: Kom på at jeg hadde fått en e-post fra apple med ett nummer som begynte på 80 og hadde 10 siffer. Er de ikke den koden du mente? Isåfall må de vere noe rart fordi den funka ikke på den siden du henviste til.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar
Då har eg oppgradert frå 1 til 2GB RAM i min Macbook (Black 2,1) ! Deilig å merke ar alt går litt glattare enn før. Då er eg klar for Leopard i påska også :)

Erlend

Oppgraderte du selv? I så fall, var det vanskelig?

Lenke til kommentar
Ta ut batteriet, skru løs en metalldings, vippe ut eksisterende ram og putte inn ny, skru på plass metalldingsen og sette i batteriet. Det vanskligste er å finne et lite nok skrujern og en 50-øring til å skru løs batteriet

Quoter olsen.

Lenke til kommentar
Då har eg oppgradert frå 1 til 2GB RAM i min Macbook (Black 2,1) ! Deilig å merke ar alt går litt glattare enn før. Då er eg klar for Leopard i påska også :)

Erlend

Oppgraderte du selv? I så fall, var det vanskelig?

Sjekk ut guiden på iFixit.com. Kjempeenkelt.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...