Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Haha, jeg skulle til å avbestille nå isted men den er allerede sendt! 2 dager tidligere enn antatt. Jaja. Får de ny modell imorgen eller før 26 Mars så får jeg bare levere inn eller bare kjøpe meg en ny modell samt en vanlig Macbook.

Jaja, jeg håper på å få den før fredag eller lørdag! Skal bli skøyt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, jeg håper på å få den før fredag eller lørdag! Skal bli skøyt! :)

Blir ikke så skøyt om de kommer en ny MBP super duper edition i morgen :whistle:

Da sender jeg tilbake med klage på at de burde gitt meg den nye modellen istedenfor den gamle som sikkert var siste de hadde på lager. :) Har hørt 30dagers returrett her på forumet og 15 dager på macrumors.

Om ikke, så får jeg bare snappe opp enda en MBP litt senere sammen med en Blackbook. >.<

Lenke til kommentar

Da var Apple store nede! Håper på det beste at det bare er oppdatering til Macbook og ikke MBP. Såklart hadde det vært fint med en oppdatering av MBP, men da må jeg sende den MBPen jeg får nå tilbake for å få den nye (med mindre de har sendt den nye til meg).

Lenke til kommentar

Vil være helt bak mål av Apple å ikke oppdatere MBP snart -- dette er en utdatert maskin, og man får en tilsvarende (og kanskje tillogmed mye mer portabel) PC for en rimeligere penge. Å legge inn leopard på disse er jo en smal sak.

Jeg kommer ikke til å kjøpe dagens MPB før det kommer en oppdatering i alle fall.

Lenke til kommentar
Kom en oppdatering, men ikke store greiene.. 2,4 og 2.5Ghz, multi touch touchpad, og det var vel det.

Multitouch er en fin ting, men synd de ikke kom med MB. Men de er vel fordi MB ikke skal bli for lik MBP.

Edit: Ser nå att MB'ene har blitt billiger å gitt :D Itillegg til fart, har de fått mer minne og.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Haha, for en oppdatering. Vel, ikke "haha". Er jo ganske bra, men jeg kansellererte ikke ordren. :) Ringte nettopp Apple Store og snakket med noe som virket som en pen ung dame fra England hvor jeg til slutt kom fram til at det ikke var verdt å vente en full måned på å få en ny MBP med 0.1Ghz raskere prosessor (samt ny chip, da --) og multitouch. Blir greit å få denne MBPen før lørdag ettersom jeg skal da reise.

=)

Huritg endring: Nevermind. http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...ily/macbook_pro Der ser dere, 512mb på toppmodell(8600GT 512MB). Hvorfor står ikke dette på Apple Store Norge?? Jaja, jeg får vel kansellerere allikavel.

Er det mulig å gi denne til Eplehuset istedenfor at Apple skal sende en person for å hente den når jeg er vekke?

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Hmm, dilemma: iMac eller MBP når jeg får nok penger? MBP-updaten var jo ekstremt digg, men jeg har den nyeste av forrige generasjons MacBook, så er litt usikker på hva jeg skal gjøre med en laptop til. Kan jo ikke selge MacBooken heller, den har for høy sentimental verdi for meg. Og nå som jeg jobber i Humac får jeg maskiner litt billigere også, så hva synes dere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...