Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Samt vil jeg anbefale deg å oppgradere til Leopard. Men det er en annen diskusjon.)

Jeg har Lepoard som ISO, og har veldig lyst til å prøve det, men er det noen måte å fjerne det igjen? Altså å downgrade til Tiger?

Det er egentlig en skole-Mac jeg sitter på og jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd IT-ansvarlig ville blitt om jeg fucka alt for mye med systemet.

Lenke til kommentar
Hva blir fucked?

Likhetsprinsippet som denges inn i alle norske skoler. Gud forby at noen hadde noe som var litt bedre.

Forøvrig, kjøpte meg en Mac Mini i går hos Simply Computing i Vancouver. Utrolig god service. Den maskinen er ufattelig liten. :) Betalte 3500kr for en 1,83 C2D med 1GB RAM.

Lenke til kommentar

Da var Macbook Pro bestilt! Står at den vil bli sendt ut den 27 Feb og vil være her den 29. Håper godt på det ettersom jeg skal reise til Geilo tidlig den 30.

Gleder meg! Den vil nok stå fint i stil med min iMac 24".

PS: Er 17" Macbook såklart. Alt er stort her.

Lenke til kommentar
Synd du bestilte nå da. Nå som det er forventet en ny versjon rett om hjørnet. Og kanskje du faktisk ikke får den den 29. da det faktisk er usikkert på om de har noen på lager. Blir nok uansett fornøyd!

Birger :)

Om de kommer med ny så får jeg bare avbestille og heller ta den nye.

PS: Om de faktisk har på lager(noe jeg kan tenke meg at de har siden det står på hjemmesiden at MBP har 2 dagers leveringstid nå for tiden) og jeg får den mens to dager etterpå så blir de oppdatert, er det da mulig å sende tilbake og be om å få den nye typen? Hvis ikke så får jeg vel avbestille og vente, da.

netthandel. :p

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...