JeffK Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvor lang tid tar det fra man bestiller en MacBook til den er fremme? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Det spørs hvor du bor. Og om de har den på lager. Jeg bor 450 Km fra Oslo, så for meg tok det 4-5 dager, men nå var det ikke MacBook jeg bestilte. Endret 19. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nja, serviceverkstedet er ikke i butikkene deres, ligger i eget bygg i Mølleparken. Så det å spørre etter meg i butikken er nok litt vanskelig. Men tusen takk likevel Dust. Jeg som hadde tenkt til å begynne å plage deg i arbeidstiden. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Eg reknar med at han gir oss mobilnummeret sitt, og stiller opp på døra til alle døgnets tider viss det skulle vere noko. Litt ekstra service må da vi kunne forvente. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Eg reknar med at han gir oss mobilnummeret sitt, og stiller opp på døra til alle døgnets tider viss det skulle vere noko. Litt ekstra service må da vi kunne forvente. Det er det minste han kan gjøre for oss. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva skjer med at Adobe-pakken er drit treig og ustabil på MacBook(tiger)? Like før jeg booter opp Linux og bruker Gimp istedet... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er det CS2? I så fall er ikke det i Universial Binary, dvs. den er laget for PowerPc. Når du bruker det på din intel-Mac kjører de gjennom rosetta og er av den grunn tregt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Neida, kjører CS3. Mulig jeg bare er litt utålmodig og sulten eller bare har 1GB for lite ram. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nja, photoshop funka for meg på 512mb ram, men treigt som fy.. MYE kjappere med 2GB! Yaricks Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Neida, kjører CS3. Mulig jeg bare er litt utålmodig og sulten eller bare har 1GB for lite ram. Ville utvilsomt anbefalt deg å gå opp til 2GB. Alt går mye raskere. (Samt vil jeg anbefale deg å oppgradere til Leopard. Men det er en annen diskusjon.) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hei, noen som har peiling på hvordan jeg formaterer innkommende mail i Mail? Får stygg typografi fra Outlook-brukere. Adobe-pakkene blir bare seigere og seigere, i alle fall når det gjelder å legge de inn, tar jo et helt døgn. Endret 20. februar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (Samt vil jeg anbefale deg å oppgradere til Leopard. Men det er en annen diskusjon.) Jeg har Lepoard som ISO, og har veldig lyst til å prøve det, men er det noen måte å fjerne det igjen? Altså å downgrade til Tiger? Det er egentlig en skole-Mac jeg sitter på og jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd IT-ansvarlig ville blitt om jeg fucka alt for mye med systemet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva blir fucked? Likhetsprinsippet som denges inn i alle norske skoler. Gud forby at noen hadde noe som var litt bedre. Forøvrig, kjøpte meg en Mac Mini i går hos Simply Computing i Vancouver. Utrolig god service. Den maskinen er ufattelig liten. Betalte 3500kr for en 1,83 C2D med 1GB RAM. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da var Macbook Pro bestilt! Står at den vil bli sendt ut den 27 Feb og vil være her den 29. Håper godt på det ettersom jeg skal reise til Geilo tidlig den 30. Gleder meg! Den vil nok stå fint i stil med min iMac 24". PS: Er 17" Macbook såklart. Alt er stort her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Synd du bestilte nå da. Nå som det er forventet en ny versjon rett om hjørnet. Og kanskje du faktisk ikke får den den 29. da det faktisk er usikkert på om de har noen på lager. Blir nok uansett fornøyd! Birger Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Synd du bestilte nå da. Nå som det er forventet en ny versjon rett om hjørnet. Og kanskje du faktisk ikke får den den 29. da det faktisk er usikkert på om de har noen på lager. Blir nok uansett fornøyd! Birger Om de kommer med ny så får jeg bare avbestille og heller ta den nye. PS: Om de faktisk har på lager(noe jeg kan tenke meg at de har siden det står på hjemmesiden at MBP har 2 dagers leveringstid nå for tiden) og jeg får den mens to dager etterpå så blir de oppdatert, er det da mulig å sende tilbake og be om å få den nye typen? Hvis ikke så får jeg vel avbestille og vente, da. netthandel. Endret 24. februar 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du har vel angrerett på 30 dager. Men tror Apple vil føle seg litt snytt om du brukte den, og ikke opplevde noen problemer med maskinen. Birger Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noen som har prøvd AlterEgo? En god del ekstra effekter til photo booth; stilig! Litt synd med vannmerkene, men de kan fjernes. Likte spesielt psychotic. Endret 24. februar 2008 av dabear Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Her får du mange effekter gratis uten vannmerker. Lurer på om det er de samme som AlterEgo, har nemlig psychotic jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå