foorex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er vel ett eller annet som skjer 26. februar Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 OK, er de spekulasjoner om en helt ny modell eller bare oppdateringer? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Siste innlegg: http://www.9to5mac.com/apple-event-february-sdk-52465 It could also be the launch pad for the new MacBook Pros which have been waiting for the late-to-the-party Penryn chips. Since 10.5.2 builds have been lingering around for awhile now, it might also might also hit around then. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Er DVI utgangen på Mini-DVI til DVI adapteret til Apple sånn jalla at man ikke kan koble til en DVI til VGA adapter på den? Eller går det helt fint? Altså: MacBook >mini-dvi til dvi> >dvi til vga> Endret 17. februar 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
foorex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Eller mini-dvi til vga Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Lurte bare på om det finnes et enkelt tegneprogram på Macbook ala Paint i Windows? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Skitch som også laster opp bildene dine enkelt til din egen bildekonto på nettet. Se introvideo på siden deres. Tror jeg har noen invites om du (eller noen andre) er interessert. Endret 17. februar 2008 av Dassen Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Lastet det ned, og det var utrolig kult Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Eller mini-dvi til vga Jeg veit jo at det finnes, men gidder ikke å kjøpe det når jeg allerede har en mini-dvi til dvi og en dvi til vga adapter. Spørsmålet er om de passer, noe jeg ikke får skjekka nå :/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Burde jo funke det, da? Ser ingen grunn til at det ikke skal funke, egentlig. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg mener bare å huske at det var noe rart med dvi-utgangen til mini-dvi overgangen... Men mulig jeg tar feil. Jeg skal uansett teste i morgen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg mener også jeg har hørt noe om det. Test først - kjøp hvis det virker Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det spørs kva adapter du har. DVI til VGA altså. Det var fire pinner på adatpeter som ikkje passa saman med mini-DVI til DVI kontakta. Trur det har noko med at ein vanleg overgang skal kunne takle både analoge og digitale signal, men Mac`en har berre digital ut gjennom DVIkabelen. Forbehold om feil her, men ta med deg adapteren i butikken når du kjøper. Erlend Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bare til informasjon har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac. Det blir kos å åpne og lukke MacBook (Pro), iMac, Mac Pro og eldre modeller av disse fremover Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Finnes det noen programmer hvor man kan komprimere filer, noe ala winzip Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Apple har da et eget arkiveringsverktøy? Ellers kan du se på både YemuZip, som er ekstremt enkelt, eller så har du jo det som så godt som alle bruker; Stuffit. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bare til informasjon har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac. Grattis med ny jobb Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Bare til informasjon har jeg fått meg jobb som servicetekniker i Humac. Det blir kos å åpne og lukke MacBook (Pro), iMac, Mac Pro og eldre modeller av disse fremover Gratulerer. Da er det vel bare å spørre etter deg i butikken? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hvorfor støtter ikke mac classic lengere?;S Prøvde å installere Diablo, men så fikk jeg bare at den ikke støttet classic(?) Er det noe andre måter å installere det på? hvis ikke så burde dem jo fjenere "mac" merket fra diablo O.L Endret 18. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer. Da er det vel bare å spørre etter deg i butikken? Nja, serviceverkstedet er ikke i butikkene deres, ligger i eget bygg i Mølleparken. Så det å spørre etter meg i butikken er nok litt vanskelig. Men tusen takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå