Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quick question;

Trenger ny WLAN-antenne til iBook G4'n min, og kan få plukke en fra en kamerat's defekte PowerBook G4. Antar de passer over hverandre? Er det noen som har en bra guide til å bytte WLAN-antenna, eller i alle fall hvor jeg finner den?

Liten ting til; passer laderen fra PB over til IB?

På forhånd takk!

Du finner vel muligens en guide på iFixit.com

Lenke til kommentar

kk, men hvor er det jeg kan få kjøpt dellprodukter og hvem anbefaler du? helst 20-24..

24" Er denne her noe?

Jeg hørte også at dell kom med eller har kommet med ei ny dell skjerm? hvor det var innebyd lyd på sidene? Leste om det for 1-2 mnd siden.. Var pen design på'n. :S

Lenke til kommentar
Digg med svak dollar :wee:

Alt ettersom. :p Vi kan uansett si oss enige i at det er digg. :wee:

Heisann

Jeg vurderer å gå innkjøp av en apple skjerm. 20 eller 23", men er det vært det?

med tanke på prisen?!? ser at en 20" kr 5000 og 23" for 8000 Og er det noen som har det eller efaring med det?

Joda, Apple-skjermene er ugudelig pene, men Dell sine gir mye mer for pengene. En 24" fra Dell koster like mye som en 20" fra Apple.

Lenke til kommentar

Ok, da er Dell skjermen bestilt:D

anyway, jeg ser etter en Apple wallaper, Helst i svart. Noen som vet ?

Epletikonet i midten også lyser det hvitt rundt ikonet og resten svart er svart

Hvordan får jeg lukket opp stengte mapper.. altså at det ikke står bare Read, men ogs Read and write?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

høyreklikk mappa, deretter "vis info". Velg "Deling og rettigheter" og finn din bruker og sett lese og skriverettigheter.

Eventuelt:

sudo -s

fulgt av passord og deretter:

cd
cd Desktop
chmod 644 filami.txt

dersom du skal gi deg skrive og leserettigheter på fila filami.txt på skrivebordet.

Lenke til kommentar
Dell sin 24" er mye bra for pengene om du ser bort fra design.

Tja, vil ikke si designet er stygt, men helt klart ikke så pent som Apple sine :)

Nei, Dell-sjermene er langtifra stygge. Men det er avguderi å plassere både sort, aluminium og hvitt på samme skrivebord. Det ville ikke vært pent med en Dell-skjerm og Apple-tastatur og mus.

Til en vanlig PC med Windows vil det se utsøkt ut med et Lian-Li-kabinett og en Dell-skjerm. Det matcher. Da blir det pent. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...