Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kjøp heller Dell-skjermene du. Mye mer for prisen, og de er ikke stygge å se på heller, imo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Quick question; Trenger ny WLAN-antenne til iBook G4'n min, og kan få plukke en fra en kamerat's defekte PowerBook G4. Antar de passer over hverandre? Er det noen som har en bra guide til å bytte WLAN-antenna, eller i alle fall hvor jeg finner den? Liten ting til; passer laderen fra PB over til IB? På forhånd takk! Du finner vel muligens en guide på iFixit.com Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kk, men hvor er det jeg kan få kjøpt dellprodukter og hvem anbefaler du? helst 20-24.. 24" Er denne her noe? Jeg hørte også at dell kom med eller har kommet med ei ny dell skjerm? hvor det var innebyd lyd på sidene? Leste om det for 1-2 mnd siden.. Var pen design på'n. :S Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Digg med svak dollar Alt ettersom. Vi kan uansett si oss enige i at det er digg. Heisann Jeg vurderer å gå innkjøp av en apple skjerm. 20 eller 23", men er det vært det? med tanke på prisen?!? ser at en 20" kr 5000 og 23" for 8000 Og er det noen som har det eller efaring med det? Joda, Apple-skjermene er ugudelig pene, men Dell sine gir mye mer for pengene. En 24" fra Dell koster like mye som en 20" fra Apple. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tenker du på Dell Crystal LCD, laffe? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jepp, der var den.. men fyytti for en pris:p Men hvis man ser bort ifra prisen og gjør det enkelere. Hvilken skjerm er helt klar? med tanke på til bilder og redigering? -Takk Beklager Offtopicen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dell sin 24" er mye bra for pengene om du ser bort fra design. Om du vil ha godt design, har du ikke stort annet valg enn Apple sine. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du finner vel muligens en guide på iFixit.com Har kikka der før ja, men finner ikke noe konkret om akkurat antenna. Får vel bare se gjennom alt da... Ingen som vet om det passer om hverandre engang? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ok, da er Dell skjermen bestilt:D anyway, jeg ser etter en Apple wallaper, Helst i svart. Noen som vet ? Epletikonet i midten også lyser det hvitt rundt ikonet og resten svart er svart Hvordan får jeg lukket opp stengte mapper.. altså at det ikke står bare Read, men ogs Read and write? Endret 28. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 høyreklikk mappa, deretter "vis info". Velg "Deling og rettigheter" og finn din bruker og sett lese og skriverettigheter. Eventuelt: sudo -s fulgt av passord og deretter: cd cd Desktop chmod 644 filami.txt dersom du skal gi deg skrive og leserettigheter på fila filami.txt på skrivebordet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dell sin 24" er mye bra for pengene om du ser bort fra design. Tja, vil ikke si designet er stygt, men helt klart ikke så pent som Apple sine Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvordan type nettverkskort har de nyeste iMacene? Ønsker nemlig 1GB kort... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 1GB må du nok se langt etter, de nyeste macene stiller dog med gigabit-nettverkskort. Gb altså Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sorry, mente gb (gigabit) Men, i min iMac (nyeste) får jeg dette: Om denne maskinen => nettverk => innebygd ethernet, nederst: Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil tro det har å si hva du er koblet opp mot, og hvilken kabel du bruker. Du trenger en kabel som støtter standard 5e for å få gigabit, samtidig som eventuelle switcher/routere også må støtte det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dell sin 24" er mye bra for pengene om du ser bort fra design. Tja, vil ikke si designet er stygt, men helt klart ikke så pent som Apple sine Nei, Dell-sjermene er langtifra stygge. Men det er avguderi å plassere både sort, aluminium og hvitt på samme skrivebord. Det ville ikke vært pent med en Dell-skjerm og Apple-tastatur og mus. Til en vanlig PC med Windows vil det se utsøkt ut med et Lian-Li-kabinett og en Dell-skjerm. Det matcher. Da blir det pent. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tja, jeg har en 24" fra Dell, Apple-tastatur, og MacBook på samme pult. Nå skal det sies at jeg har en svart MacBook da, så det matcher nok bedre enn hvis man har hvit MacBook. Kan ta noen bilder når jeg kommer hjem fra skolen, så kan folk bedømme selv Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 84 18 A6 58 50 D1 DF 34 86 E3 3B F2 D4 61 74 37 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 84 18 A6 58 50 D1 DF 34 86 E3 3B F2 D4 61 74 37 Men er det noen som faktisk har fått til å lage en brukbar cracke av kopibeskyttelsen i HD-DVD? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hæ? HD-DVD? Hva har det med iPhone å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå