Yaricks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm.. Merkelig at de skal lansere noe så tett etter Macworld? Kan det være Macbook /Pro med multitouch? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje de i tillegg mekker litt på Minien? *håpe* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Stengte de Apple Store for en rosa iPod? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er vel rutine at man stenger Apple Store for å gjøre oppdateringer, uten at jeg vet hvorfor. Har forresten fått med Leopard, det er litt kos. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Stengte de Apple Store for en rosa iPod? Tror det må.. Da Apple sine sider er designet i statisk HTML. Merkelig, men ja... Stenger sikkert for å teste at de ikke vraker noe ved en oppdatering.. Men en rosa iPod... Ikke akkurat hva jeg forventa meg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da Apple sine sider er designet i statisk HTML.Apple Store kjøres nå på WebObjects, gjør det ikke? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Apple Store er nede. Hva kommer nå mon tro? Ipod Nano har ihvertfall kommet i rosa.. Vet ikke om det skjedde idag, men i hvertfall første gang jeg ser det.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gode ord om MBA: The tech press, it seems, has a bad record on judging products on criteria you can’t fit on a feature matrix. Which is a problem, because feature matrices suck. A feature matrix says: “Here is what everyone else is doing. To be competitive you must do the same.” Where’s the differentiation? Where’s the innovation in doing exactly what everyone else does, ticking the boxes, shaving off one or two points in each row so you get the green tick? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Haha, utrolig sær video, men sangen var faktisk litt fengende. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Apple skulle hatt med den sangen som default ringetone Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Haha, genialt Noen som vet om man kan få en svart Macbook pro? Eller er det kun Macbook som er svart? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Colorware kan nok farge MacBook Proen din svart, men det er $450 hvis du sender inn din egen, og de holder til i USA, så det blir en nokså stiv pris. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvor ligger egentlig FrontRow vaneligvis? Jeg fant det ikke i programmer-mappa mi. Tipper IT-ansvarlig har fjerna det ettersom at det er en skolemaskin. Men jeg fant muligheten til å åpne det ved hjelp av tastatursnarveier. Ville gjerne hatt det på docken. Endret 23. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I tiger så ligger det ikke som ett eget program, ihvertfall ikke i programmer, men det gjør det i Leopard. /Yaricks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Har gjort det, men fant ingenting. Fant noe som het FrontRow.pkg, men det hjalp jo ikke så mye. Det er Tiger. Det betyr at jeg ikke kan ha det på docken? Hvor pleier man å finne det i Tiger? Endret 23. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Er det Leopard det er snakk om? Da kan det hende at det har blitt fjernet av en eller annen.. Jeg har det i hvertfall i applications.. Hm, er ikke helt sikker på om du kan ha det i docken da nei... /Yaricks Endret 23. januar 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå