Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier dere at det ikke er ett rom til å putte inn Cd? :ohmy: Hva om man skal innstalere noe på maskinen? Man trenger jo cd-rom da?
Hørt om Internett? :innocent:

Nei, hva er det? :ermm:

Aldri i verden om jeg betaler over 24 000kr for en pc uten CD-rom! Da blir det heller en god Macbook! Synes de kunne kommet med en liten "facelift" til den!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Macbook Air var da en deilig laptop, men angrer ikke på kjøpet av Macbook forrige uke. 15000 er i drøyeste laget for å ha en dårlige og tynnere versjon av Macbook. Hadde jeg hatt en god jobb kunne nok Air vært kjekk å ha. Spesielt på flyturer :)

Lenke til kommentar
Er SSD disker virkelig så dyre så de må ta 10 000 mer for den ? Syns det var en ganske kjedelig keynote. Hadde håpt på annonsering av norsk release for iPhone.

Tipper at annonseringen av norsk release av iPhone blir i form av en pressemelding av telenor (evt. noen andre).

Lenke til kommentar

Er det andre som sliter med å få updata ipoden eller iphone? Har 1.3 updaten, men den vil ikke synkes. Når jeg prøver å restore, eller update, får jeg melding om at "The iPod software update server could not be contacted.

Make shure your network settings are correct and your network connection is active, or try again later"..

Er bare serverene til Apple overlastet eller er det bare meg? Har testa to forskjellige netverk med samme resultat.

EDIT: Etter uttallige forsøk laster jeg nå ner 1.3! :D

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

whaat? er det sant at hverken Ethernet eller matt er med? for da må jeg revurdere salget av macn og beklage til de som er interesser i mbp"n.

Med mindre det finnes noe løsninger... nedtur.

men om det finnes noe løsninger så selger jeg den fortsatt for samme pris :)

Lenke til kommentar
whaat? er det sant at hverken Ethernet eller matt er med? for da må jeg revurdere salget av macn og beklage til de som er interesser i mbp"n.

Med mindre det finnes noe løsninger... nedtur.

men om det finnes noe løsninger så selger jeg den fortsatt for samme pris :)

Apple selger et ethernet-adapter som du plugger i USB.

Lenke til kommentar

Dette så absolutt spennende ut. Har akkurat kommet hjem fra Blindern etter å først ha fulgt med på keynoten, før vi tittet på den straks den ble lagt ut. Dårlig gjort av deg som la ut link til 2007-versjonen, tok faktisk litt tid før vi skjønte det gitt.

Nesten så jeg skal se hva jeg kan få for blacbooken min. Bare dumt jeg akkurat oppgraderte minnet til 4GB

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så hysteriske etter denne maskinen hvis man allerede har en MB/MBP? Skulle jeg ha kjøpt den, måtte det ha vært i tillegg til min MB, for det å nedgradere seg fra en BlackBook til en Air må være noe av det dummeste man gjør hvis man bruker maskinen mye. For det første er det mye mindre plass på den, den er ikke like kraftig og bruksområdene er helt forskjellige etter min mening.

Men hvis noen absolutt vil selge maskinene sine for å få råd til en Air, skal ikke jeg stoppe dem...

Lenke til kommentar

Enig i det meste du sier der. Kommer ikke til å nedgradere fra min MacBook. Et annet tankekors er at det finnes bedre ultraportable maskiner på PC-fronten. Jeg synes det var en skuffende Macworld. Designet på maskinen er ufattelig bra, men når innmaten er så dårlig i forhold til Thoshiba Portegé og Dell XPS M1330 (i tillegg til at disse maskinene er billigere), og at jeg har en portabel bærbar, blir denne maskinen ikka aktuell på næværende tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...