Fisker Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Prisen der var uten moms. Blir nok nærmere 14k i Norge. Ufattelig irriterende at den mangler DVD/CD. Det gjør den veldig lite aktuell for meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Tviler på om det blir en investering jeg gidder å gjøre. Kjøper meg nok heller en brukt MPB. Endret 15. januar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ufattelig irriterende at den mangler DVD/CD. Det gjør den veldig lite aktuell for meg. Hvorfor? Jobben har gitt meg tre forskjellige ultraportable Dell laptoper de siste 2-3 årene - alle uten DVD/CD spiller. Har jeg noensinne savnet det? Nei. En minnepinne er faktisk alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har lyst på de mouse-pad mulighetene den hadde på min MacBook. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den kommer vel på ca 13'000kr i norge Direkte oversatt pris: 9,605,- Men blir vel en del mer i Norge. ja, kansje 13000 var litt drøyt. 11000 viller vert mer fornuftig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ja, kansje 13000 var litt drøyt. 11000 viller vert mer fornuftig. 11 000 hadde vært slemt, siden det betyr at jeg har råd til den. Og den strengt talt er jævlig pen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor? Jobben har gitt meg tre forskjellige ultraportable Dell laptoper de siste 2-3 årene - alle uten DVD/CD spiller. Har jeg noensinne savnet det? Nei. En minnepinne er faktisk alt jeg trenger. Da har vi forskjellige bruksområder. Jeg ønsker å bruke en laptop til å se på dvd i bilen/på toget/flyet, og liker dvd bedre enn å laste ned. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://www.apple.com/ oppdatert. Sykt lekker da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Damn... ikke noe "One more ting...". Da blir det iPhone uten 3G da. Får heller kjøre på med suicide-pills. Endret 15. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Utrolig pen. Men tror egentlig den er litt dyr for hvermannsen. 4000-5000 kr. ekstra for en litt tynnere bærbar med dårligere CPU, harddisk og ingen DVD/CD-spiller blir litt vel i meste laget. Hadde den enda hatt en overkommelig pris med SSD, men neida. Omtrent 20 000 kr. blir i meste laget. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kom på 14290 og 20040 kr i norge for de to versjonene. Sjekk applestore i norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den ser pen ut, men for skolebruk er den ikke god nok. Jeg hadde lett droppet to timer batterilevetid for en FW-port og 2.5" harddisk. Hvorfor? 1.8" er dyrt, og har lite kapasitet sammenlignet med 2.5", FW er kjempekjekt og jeg klarer da å dra med meg lader på skolen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var ikke så ille pris på ultraportabel det, igrunn. Men jeg skjønner ikke hvem som vil bytte ut en MBP med en MBA, det er jo som tidligere nevnt to helt forskjellige maskiner. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Forresten, kommer den biten med trådløs cd-rom til MacBook og MacBook Pro? Isåfall hadde det vært genialt, da får jeg faktisk DVD-brenner på min Mac. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 :/ jaja byebye, mbp. 2mndr gammal, får vel selgt den for en 5000kr lett, isnt worth so muuuch. blææ Welcome to my AIR MACBOOK AIR Jeg kjøper macbook pro-en din glatt til den prisen. PM meg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 :/ jaja byebye, mbp. 2mndr gammal, får vel selgt den for en 5000kr lett, isnt worth so muuuch. blææ Welcome to my AIR MACBOOK AIR Jeg kjøper macbook pro-en din glatt til den prisen. PM meg Same here Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er litt skuffet jeg. Jeg har lyst på en MacBook i aluminium, gjerne med 12" skjerm, 2.5" harddisk, FW, backlit keyboard og 4 timer+ batterilevetid. Da hadde jeg vært solgt. Air ser bra ut, men den mangler muligheten til stor harddisk, og da er den uaktuell for meg. Det er synd, for den ser utrolig bra ut, og er utrolig tynn og lekker. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mangelen på optisk drev plager meg ikke (drevet på laptopen jeg har nå tok kvelden for minst et år tilbake, har ikke brydd meg med å fikse det – har aldri hatt behov for å bruke det ...), men er 13.3" med en stor ramme rundt strengt tatt ultraportabelt? Har man med seg en sekk er det selvsagt ikke noe problem å få den fraktet, men til å brukes på fly, i lounger osv. føles det ikke direkte smått. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hvorfor? Jobben har gitt meg tre forskjellige ultraportable Dell laptoper de siste 2-3 årene - alle uten DVD/CD spiller. Har jeg noensinne savnet det? Nei. En minnepinne er faktisk alt jeg trenger.Helt enig faktisk, kan ikke huske sist gang jeg (av egen vilje ) brukte en CD/DVD. Endret 15. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ufattelig irriterende at den mangler DVD/CD. Det gjør den veldig lite aktuell for meg. Hvorfor? Jobben har gitt meg tre forskjellige ultraportable Dell laptoper de siste 2-3 årene - alle uten DVD/CD spiller. Har jeg noensinne savnet det? Nei. En minnepinne er faktisk alt jeg trenger. Helt enig faktisk, kan ikke huske sist gang jeg (av egen vilje ) brukte en CD/DVD. Sier dere at det ikke er ett rom til å putte inn Cd? Hva om man skal innstalere noe på maskinen? Man trenger jo cd-rom da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå