Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om dette er en konspirasjon. I dag fikk jeg 12 000 inn på kontoen min. I dag er MacWorld 2008. Jeg mistenker at dette kan bli dyrt. :p

La oss satse på det. 12 000 er akkurat passe sum for en MacBook Air :p

Noen som vet om det funker å kjøpe iPhone i UK? Man må ikke tegne abonnement der og da, må man?

Lenke til kommentar
People are being seated. The room can seat up to 4000 people.

Sært å sitte her i Norge og håpe på at folk setter seg kjapt.

Noen som vet om det funker å kjøpe iPhone i UK? Man må ikke tegne abonnement der og da, må man?

En jeg kjenner kjøpte det på impuls der, men han bruker den bare som en iPod Touch ettersom at han ikke kan jailbreake den. Da må han ha noe ekstra greier.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

tja.. kommer an på hva slags programmer som følger med oppgraderingen, er det noe nyttig så mulig.

Men hvis det er programmer man kan få fra Jail så.. næt

EDIT: ok, fikk sett hva som kommer, kan jo hende det kommer fler men

Mail, stocks, notes og Weather.. HALLO?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Tror videoutleie kommer til å bli ganske bra. Det er billig og enkelt, og siden man bare beholder filmen i noen timer er ikke DRM et like stor problem. Blir morsomt å se hvordan dette forandrer videomarkedet. Kanskje vil dette snart føre til slutten på video på DVD? Når HD-DVD og Blu-ray aldri greier å bli enige om et felles format, og platene og avspillerne fortsetter å være svindyre kan det godt tenkes at iTunes blir stedet for HD filmer.

Lenke til kommentar
Filmutleie er et steg i riktig retning, nå må han bare slutte å drøye tiden og gi oss godsakene!

Joa, men med tanke på at vi ikke har sett snutten av noe film på iTunes Store i Norge enda er det ganske dårlig. En ufungerende link til "Pixar Shorts" har jo vært der ganske lenge nå.

Lurer bare på når ting kommer til Norge jeg...

Tror videoutleie kommer til å bli ganske bra. Det er billig og enkelt, og siden man bare beholder filmen i noen timer er ikke DRM et like stor problem. Blir morsomt å se hvordan dette forandrer videomarkedet. Kanskje vil dette snart føre til slutten på video på DVD?

Jeg tviler. Jeg ville aldri hatt DVD-samlingen min digitalt. Musikk er greit nok.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Fytti så lekker AIR'n var!! :D Men er denne kraftig nok til å spille noe spill på i det hele tatt? Så ikke ut som noe kraftmonster :p

Om du skal spille tror jeg ikke den er det beste. Men du ville vært den første til å rigge opp på LAN: :)

Ah, hadde jeg bare hatt penger. ==//

Du har iPhone. Vær fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...