Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Vill ikke ha noe som er gammalt som jeg har nå mbp(2mnr gammal) :p

:cry:

(Fint for Apple å ha slike kunder ;) )

Ja, haha. Men det kan jo hende at det ikke kommer heller;p

Får håpe på begge deler. Kommer det ikke noe ny mac, da blir vel mbp glad for at den blir brukt littegran til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jau, går nok bra det, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor en vil kjøpe et Apple Cinema Display når en kan få bedre og billigere blandt andre produsenter.

ACD er jo betraktelig mye penere da. :)

Om det er slike subjektive ting som overskriver ethvert kjøp, så er det ikke mye å si på det. Men når en kan få skjermer med mer tommer, bedre respons og kontrast for mindre penger er det verdt å spør seg om det er verdt det. Andre skjermer er ikke rent stygge selv om de ikke har et eple på seg heller for den del.

Lenke til kommentar
Om det er slike subjektive ting som overskriver ethvert kjøp, så er det ikke mye å si på det. Men når en kan få skjermer med mer tommer, bedre respons og kontrast for mindre penger er det verdt å spør seg om det er verdt det. Andre skjermer er ikke rent stygge selv om de ikke har et eple på seg heller for den del.

Jeg betaler gjerne mer for en ACD pga det gode designet, men flere andre merker begynner å komme seg veldig når det kommer til design, som Samsung og Dell.

Lenke til kommentar
ACD ser omtrent nøyaktig ut som min gamle Samsungskjerm, bare at ACD er off-white og Samsungskjermen min er grå. For meg personlig så blir det noe i overkant å betale flere tusen kroner for en annen farge og en eplelogo.

Må si meg uenig. Børstet aliminium og grå plast har ikke samme farge.

Lenke til kommentar

Alt går så tregt på min imac 24" (2gb upgrade)... noen ide hvordan man kan "fixe det"?

Nå kjører jeg Safari, Adium, azureus og no-ip samtidig og både safari og adium lagger :S

RAM og CPU kjører ikke for fullt så ser ikke helt hva det kan være

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Hva er det som er tregt? Responsen av systemet? Netthastigheten?

treg respons av nettleser, men tror jeg fiksa det nå. Sletta en del bookmarks og funksjoner med RSS og adresseboken :)

Tør vi satse på at det kommer en ny laptop med navn MacBook Nano?

Macbooknano.no er ledig, domenehaier!

Noen sjangs for at Apple tar det domenet i det hele tatt da?

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Jeg har Leopard CD-en, men vet ikke med Windows CD. Uansett, jeg får se hva det blir til.

Meeen, jeg har enda et spm, jeg ser at de fleste har et kjegle-ikon i docken sin, noen som kan forklare hva det er? Er litt noob på mac...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...