Thlom Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan man installere like mange program (som Photoshop) til Mac, eller må man ha egne versjoner? Er operativsystemet egentlig helt likt Windows bare enklere? (Man kan gjøre det samme, bare det ser annerledes ut?) Du kan installere så mange programmer som du vil, men må (selvsagt) ha egne versjoner for mac, og alle Windows-programmer finnes ikke til mac. Du kan gjøre det samme på mac som på windows (stort sett), men som oftest på en annen måte. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kommer det snart en ny MacBook? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en del rykter om det, men det er enda ikke bekreftet noe. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Seriøst? da blir jeg ikke noe særlig glad Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis det kommer en ny macbook så skal jeg kjøpe den så fort den kommer til Norge:D Vill ikke ha noe som er gammalt som jeg har nå mbp(2mnr gammal) Får håpe det kommer ny, så får jeg bestilt en 24 imac i samme slengen med mindre det kommer nye med nye specs?:S Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Nye Mac"? "Utseende" Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den "skjerm-docken" så temmelig nice ut. Har liten tro på den maskinen som bestod av flere deler; var liksom ikke helt Apple-vri over den. Også ser jeg ikke helt poenget med en så stor pad som det er tegnet på disse maskinene. Det må bare være irriterende når man hviler håndleddene på de. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vill ikke ha noe som er gammalt som jeg har nå mbp(2mnr gammal) (Fint for Apple å ha slike kunder ) Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke noe instant messaging programmer til å funke på skolen :S Noen forslag? Har prøvd Adium og messenger for mac :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sett opp Adium til å koble til via HTTP. Valg » Konti » Valg » Koble til via HTTP Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er sikkert at det funker, mest sannsynlig vil du ikke få koblet til uansett. Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke kobla opp med noe. Må ty til ebuddy. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hydron, går ikke du på Randaberg da? Eller på skole i Rogaland Fylkeskomune? Da fungerer det å la Adium connecte via HTTP, slik som Henrik C sier. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Går på St.Olav i stavanger. hvor finner jeg konti og alt det der? har nettopp switchet til mac så jeg er ikke noe wiz enda Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Valg finner du under Adium i menylinja, eller med eple+, Så går du til Konti-fanen helt til venstre, dobbeltklikker på MSN-profilen din, går til Valg-fanen og huker av. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan jeg bruke Apple Cinema Display på en vanlig stasjonær windows PC samt Macbook? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jau, går nok bra det, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor en vil kjøpe et Apple Cinema Display når en kan få bedre og billigere blandt andre produsenter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Min dell 2007wfp har samme panel som 20" ACD. Men kostet noen tusen mindre. Jeg er knallfornøyd. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jau, går nok bra det, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor en vil kjøpe et Apple Cinema Display når en kan få bedre og billigere blandt andre produsenter. ACD er jo betraktelig mye penere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå